Gå til innhold

Hvorfor valgte du ditt nick og din avatar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg valgte nicket mitt, fordi jeg liker veldig godt navnet Desiree og så er jeg ung, og da ble det Miss Desiree :nigo:

Avataren ble valgt fordi jeg synes at kvinnen på bildet er utrolig vakker,spesielt de lyseblå øynene(Misunnelig :rødme:)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble kalt lallarød når jeg var mindre av de jeg var "fadder" for på barneskolen, å har altid blitt kalt rød av mange(rødt-rødt hår)

Gjest Bustyvel
Skrevet

Heter Bustyvel fordi pinnsvin er kule, og har en avatar av et pinnsvin/en bustyvel fordi det står til nicket :)

Skrevet

Small/Smalls blir jeg kalt for av mine venner pga jeg er yngst i vennegjengen og lavest :fnise:

Avataren var helt tilfeldig egentlig. Synes bildet var søtt :)

Skrevet

Jeg valgte mitt pga barna mine. Jeg er svært glade i dem. Skoen i avataren....vet ikke. Fant den tilfeldigvis.

Skrevet

Jeg valgte mitt pga barna mine. Jeg er svært glade i dem.

Hva har "Beaute" med barn å gjøre?

Skrevet

Hva har "Beaute" med barn å gjøre?

Det betyr jo vakker. Eller nydelig.

Gjest Adriana.
Skrevet

Valgte Adriana, fordi det er navnet mitt, som eg er veldig glad i :)

Og avataren fordi eg elskar Lenore - teikneseria.

• Liker 1
Skrevet

Hopeless valgte jeg fordi jeg er håpløs det meste av tiden. Fear er jeg faktisk ikke helt sikker på hvorfor jeg valgte. Kan være fordi jeg sliter med en del angst. I tillegg, det rimer jo smått. :P HopelessFear.

Avataren er... vel bare noe jeg fant liggende. Ikke noe gjennomtenkt med det.

Skrevet

Det er mitt verkelege namn og avataren er meg :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg valgte leirbål fordi jeg er veldig glad i friluftsliv, og har mange fantastiske minner fra lange kvelder rundt leirbål. :)

Skrevet

Tantethea fordi jeg er ung, men liker å være litt tante. Og fordi jeg snart skal bli Tante Thea, synes det klinger bra!

Avataren fordi jeg digger Banksy (grafitti-kunstneren) :skya:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Valgte nicket mitt fordi kvinner tenner på brutale menn...

• Liker 3
Skrevet

Var i ett annet forum tidligere,og der ble alle nick jeg kom opp med avvist for de var opptatt :sur: , saa da hamret jeg inn NICKLESS litt irritert,og nickless ble det.. Naa liker jeg det godt,jeg :eeeh:

• Liker 5
Skrevet

fordi det er mitt virkelige navn=)

avatar har jeg ikke fiksa enda....

brutal mann: da syns jeg det passer dårlig å ha "mitt hjem" og "tilpas bhen" under hvert innlegg :P

Skrevet (endret)

fruBeist er en del av et nick jeg har på et annet forum, og en greie jeg og kona styrer med. Hun er Olme Beist, da må jo jeg være fruBeist :fnise: Avataren kom jeg over på start, og har gjort mitt med. Nå er det nisselus, før var det glorie, og snart kommer vel en nyttårsversjon. Synes uttrykket på avataren er litt sånn "Hva VAR det jeg skrev nå?" :popcorn:

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Skrevet

Jeg heter June, og jeg synes at jeg er no'. Avataren kommer av at jeg liker hvite roser, men ved nærmere ettersyn vises det kanskje ikke så godt at det er en rose.

Skrevet (endret)

Fordi Seilice var navnet på hovedpersonen i den første "boka" jeg skrev. Jeg var 12 år, og ble veldig knyttet til det navnet. Bruker som som brukernavn overalt nå.

Bilde, fordi jeg synes bildet er harmonisk og fint :)

Endret av seilice
Skrevet

Jeg heter Yvonne. Avataren har jeg fordi jeg har en liten forkjærlighet for Hello Kitty. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Alle nick jeg prøvde var opptatt så da ble det de bekreftelsesordene man må skrive inn for å bevise at man ikke er et virus.

Avataren var et bilde jeg kom over mens jeg stumblet(Stumpleupon), og jeg syntes det var søtt og litt morsomt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...