Søtpotita Skrevet 10. januar 2011 #101 Skrevet 10. januar 2011 Jezz you sweetie Eg kjenner at eg byrjar å nærme meg ei slags identitetskrise snart Du er festlig altså... Men altså atte...hva er den derre røde spagettigreia på hodet i profilbildet ditt??? Hmmmm..... virker litt far out mht pottit'n Ja, spagetti og poteter...det passar ikkje særleg godt saman, nei! Det har du alldeles rett i! Men eg kan no nemne historia bak (kort fortalt, for historia er eigentleg lang som eit vondt år!). Altså dama (ved namn Gyri) skulle på søtpotetjakt, men så fanga ho seg sjølv i "lassoen" istaden, dum som ho er! No står ho der og føler seg dumdidum! Heldigvis er biletet og historia for spesielt interesserte
Gjest Tsunade Skrevet 10. januar 2011 #102 Skrevet 10. januar 2011 Eg kjenner at eg byrjar å nærme meg ei slags identitetskrise snart Ja, spagetti og poteter...det passar ikkje særleg godt saman, nei! Det har du alldeles rett i! Men eg kan no nemne historia bak (kort fortalt, for historia er eigentleg lang som eit vondt år!). Altså dama (ved namn Gyri) skulle på søtpotetjakt, men så fanga ho seg sjølv i "lassoen" istaden, dum som ho er! No står ho der og føler seg dumdidum! Heldigvis er biletet og historia for spesielt interesserte Åååå, så søt potet! :D
Gjest Bloodless Skrevet 10. januar 2011 #103 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Morsom tråd. Har ofte lurt på både nick og avatar til enkelte brukere. Nicket mitt er en nydelig sang av Tom McRae, og det passer så fint siden jeg er blodfattig og bleik som en geisha. Avatar er hagegnomen fra Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Er forøvrig også en av de som synes Søtpotita sin avatar er rå! Endret 10. januar 2011 av Bloodless
Gjest Raina Skrevet 10. januar 2011 #104 Skrevet 10. januar 2011 Nicket mitt er navnet mitt. Og avataren er ei russisk jente, fordi eg er halvt russisk.
Gjest Tsunade Skrevet 10. januar 2011 #105 Skrevet 10. januar 2011 Stilig bilde, Bloodless! Min avatar og nick er hentet fra en animé-serie, hun er den tøffe og kloke lederen for landsbyen, der også Hinata bor! Tsunade er supersterk, spillegal og veldig glad i sake. Sake er godt...
Perelandra Skrevet 11. januar 2011 #106 Skrevet 11. januar 2011 Tittelen på favorittboka mi og en redigert utgave av coveret på en av utgavene. Enkelt og greit! http://www.audiobooksonline.com/0786163662.html
Marshmallow Skrevet 11. januar 2011 #107 Skrevet 11. januar 2011 Nicket mitt er Marshmallow fordi marshmallows smaker godt. Og jeg var fysen på godteri da jeg registrerte meg
Kooko Skrevet 11. januar 2011 #108 Skrevet 11. januar 2011 Jeg valgte Kooko etter en nymfeparakitt som jeg hadde i noen år... Måtte gi ham bort og savner ham så mye... Cheesy I know! :gjeiper: ellers har jeg ikke noe avatar fordi først - vet jeg ikke hvordan jeg skal få opp en avatar og for det andre - vet ikke hva slags bildet jeg har lyst til å ha... så enkelt er det!
Knøttet Skrevet 11. januar 2011 #109 Skrevet 11. januar 2011 Nicket mitt har jeg fordi jeg er lav. Avataren fordi jeg synes den er søt, og så er jeg kattegal ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå