Gå til innhold

Til dere som er registrerte......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor valgte du det "navnet" eler nicket du har her inne????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har alltid likt navnet "Madison" veldig godt, men det alene var opptatt så da valgte jeg bare det første som dukka opp i hodet mitt som "mellomnavn".

Skrevet

Jeg ble inspirert av Alia Atreides i Dune-bøkene (og filmene), men valgte å endre det litt fordi jeg likte denne skrivemåten bedre :) Men alle kaller meg egentlig bare Al :nigo:

Skrevet

Fordi jeg er en rastløs type..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde dilla på en sang av Basement Jaxx som heter Raindrops da jeg ville bytte brukernavn. Så da ble det Raindrops.

Skrevet

Jeg elsker Coco Chanel (avatar er henne og), også er jeg så glad i Edith Piaf! Dermed tok jeg litt av begge :sjenert:

Skrevet

Fordi jeg har ei venninne som kaller meg Nilla. :)

Skrevet

Fordi jeg satt ved kaprifolbuskaset mitt og nynnet på "sommar og sol"... :fnise:

Skrevet

Født i løven :-)

Skrevet

Fordi jeg er en heks. ;)

Skrevet

Har vært inne i spillverdenen med mange forskjellige navn, en gang mens jeg satt og fant på ett nytt navn hadde jeg nettopp lest om Lancelot.

Skrevet

Jeg skulle opprette ny bruker pga samlivbrudd, ville ikke at eksen skulle kunne snoke på meg her inne. Var ganske utenfor og lite kreativ, så det endte med at jeg forsøkte alle jentenavn jeg kunne komme på. juliane var sikkert forsøk nummer 289 og det første som gikk gjennom. :fnise:

Skrevet

Fordi jeg er så hvit i huden :fnise:

Skrevet

Jeg prøvde mang navn,men katt1 var ledig :goodbye:

Skrevet

Fordi vevet mitt spinnes gjennom flere verdener!

• Liker 1
Skrevet

Satt å leste i favoritt nettavisen http://www.independent.co.uk/ i mellom registreringen. Jeg liker måten avisen er helt nøytral i forhold til saker og ting, at de kan snakke på bakgrunn av faktiske opplysninger og ikke prøver å promotere det de står for hele tiden. Men jeg har jo etter hvert fremmet mine meninger her inne på forumet også, så det passer vel kanskje ikke helt 100% med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...