Gå til innhold

Jeg skal få en nydelig schæfer!


KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg fikk pratet ut med min mor ang hund, og hun sier nå at det er greit at jeg har en i hennes hus.

Såh! Nå har jeg sett på hund og funnet en perfekt kandidat som har gode papirer.

54_-646254507.jpg

Er han ikke nydelig?

Endret av KaDust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk fort! Bra det ordnet seg for deg, lykke til med en hund i mange år framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk pratet ut med min mor ang hund, og hun sier nå at det er greit at jeg har en i hennes hus.

Såh! Nå har jeg sett på hund og funnet en perfekt kandidat som har gode papirer.

54_-646254507.jpg

Er han ikke nydelig?

omplassering eller.

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker. :) Hvor gammel er han?

Da foreslår jeg at du flytter inn på dette forumet og blir boende der noen år ;)

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta deg av en shcæfer da? Det er tross alt en BRUKS hund som bør brukes. Den skal ikke ha tusleturer i nabolaget på 30min. Har du tid til å gå med bikkja ca 2 timer om dagen? Har du råd til dressurkurs, og mat til en såpass stor hund? En schæfer spiser vel for 400kr mnd.

Hva skal du bruke hunden til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instamatic

Fin:) hva vet du om sykdommer på ham? En dame her jeg bor har nettopp avlivet sin fjerde hund fordi rasen er så sykdomsbefengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å ta deg av en shcæfer da? Det er tross alt en BRUKS hund som bør brukes. Den skal ikke ha tusleturer i nabolaget på 30min. Har du tid til å gå med bikkja ca 2 timer om dagen? Har du råd til dressurkurs, og mat til en såpass stor hund? En schæfer spiser vel for 400kr mnd.

Hva skal du bruke hunden til?

Jeg har hatt schæfer før og vet fint hva det går ut på. Ja, jeg har tid til å lange turer med han flere ganger om dagen. Jeg vet hvordan jeg skal få trent både hodet og kroppen til bikkja. Det er ikke noe stress, og jeg har fint råd til alt. Hvem tror du at du er, som spørr om jeg har penger til det?

Gammel er den? hva vet du om den?

Den er 2 og et halvt år. Vet alt som trengs å vites. :)

Fin:) hva vet du om sykdommer på ham? En dame her jeg bor har nettopp avlivet sin fjerde hund fordi rasen er så sykdomsbefengt

Han er sykdomsfri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en flott schæfergutt :)

Er det lov å spørre om hvilken oppdretter han kommer fra?

Ser jo det er omplasseringshund,men papirer følger jo sikkert med :)

Elsker rasen og blir så nyskjerrig når jeg ser/hører om en :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en flott schæfergutt :)

Er det lov å spørre om hvilken oppdretter han kommer fra?

Ser jo det er omplasseringshund,men papirer følger jo sikkert med :)

Elsker rasen og blir så nyskjerrig når jeg ser/hører om en :gjeiper:

Har ikke henta han enda, så har ikke fått sjekka. :) Kan si fra når jeg får han og papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hva slags oppdrett han kommer fra? Ikke linjer heller? Mentaltester? Veldig mye dårlig avl på schãfer, ikke minst gemytt.

Så selv om han er dødsnydelig (misunnlig!) og 2,5 år er en perfekt alder å overta en hund - ikke slipp fornuften ut vinduet og skriv under noe eierskap før du vet hva du har mellom hendene da.

Men gratulerer med at du skal bli hundeeier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, er jo ikke dum heller. Har jo forhørt meg om hund, og vet at han har bra gemytt og er sykdomsfri. Skal heller ikke skrive under på noe som helst før etter jeg har "prøvd" han litt. Men tror nok han er ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...