Gå til innhold

Er det et problem at han ikke har hatt andre før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest i grosny

Kjæresten min har ikke hatt andre enn meg. Er dette et problem? Jeg har jo hatt noen før han, men tror dere at han til slutt har lyst til å ville eksperimentere med andre jenter? Vi har det kjempe bra sammen, og han sier at han har meg, og "eksperimenterer" med meg. Det er nok, men tror dere at han som regel tenker at han vil "prøve" andre jenter? Som sagt så har vi det veldig bra sammen, og alt stemmer, men jeg vet ikke, det bekymrer meg litt egentlig. Sikkert litt risiko på en måte å bli sammen med en som ikke har hatt andre...?

Det er en fordel. Han har ikke rundknullehistorie. Det å hoppe opp i diverse jentesenger er ikke greia hans. Han er rett og slett ikke trent på det, og er trolig ikke heller i stand til å lukte de mulighetene som byr seg fram.

Er gutten helt lovlydig? I så fall har han trolig også sperrer som stopper han i å gjøre "forbudte " ting.

Problemet mot deg er kanskje at han er lite trent i parforholdkommunikasjon. I så fall får dere jobbe med det, og oppleve at ting bare blir bedre og bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...