Gå til innhold

dreit meg ut på typens firmafest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, vet ikke helt hvordan jeg skal skrive dette, men var på ett slags julebord i utlandet i helgen med jobben til kjæresten.

Alt var gøy, helt til vi dro videre til ett klaustrofobisk lite sted med høy musikk.

Jeg satt på veggen og snakket med en random fyr, (hadde vondt i beina) og to menn danset på hver sin side av der jeg satt.

Fyren kommenterte etterhvert at jeg befant meg med hodet imellom to peniser, og jeg, ikke så mange hjerneceller igjen, svarer tilbake med en håndbevegelse som om jeg sugde han ene..

Dette varte i max to "jokk" før jeg ristet på hodet, lo, og snakket om noe annet..

Kjæresten min har hatt fri til i dag, og jeg har ikke tenkt noe over dette, til han selvfølgelig får høre om dette i heftigere versjoner på jobb..

Han skylder ikke på meg i det hele tatt, selv om jeg synes han burde, men han tar det tungt at folk snakker om meg på den måten der han jobber.. det gjør jeg og.. føler meg kjemperåtten som kunne være så dum, har dårlig samvittighet og får ikke sove, derfor dette innlegget.

Han sa at han ikke visste hva han skulle svare, og har vært nedfor i hele dag.

Kan vel også legge til at jeg aldri har møtt noen av de han jobber med, og snakket ikke lenge med mange på den festen, så det var førsteinntrykket gitt..

Hva i alle dager gjør jeg (og han) nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av alt det dumme man kan finne på i fylla, synes jeg dette var svært uskyldig. Når de først har kommentert at du var midt imellom to peniser, kan de vel neppe ha reagert på at du også dro en dårlig spøk. Må ha vært en kjedelig fest, om dette er alt de hadde å snakke om når de var tilbake på jobb ;)

Synes du skal heve deg over det, jeg. Kjæresten din var vel der selv, og bør vel vite at det ikke var fullt så heftig som de andre skal ha det til. Det beste er å kunne le av det. Om noen nevner episoden igjen, kan kjæresten din f.eks si "Når du først forsøker å gjøre kjæresten min oppmerksom på pikken din, er det jammen meg flaks for deg at hun tok det med humor ;)"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åhgosjameg

Jeg syns det kan virke som disse menn ikke har fått seg noe på årevis, når de klarer å gulpe opp en så meningsløs ting å si kun fordi du sitter midt i mellom dem.

Om jeg var ute på byen med ei venninde og en mann plasserte seg imellom oss, ville nok helvete fryst over før jeg hadde formidlet til han at han satt imellom to vaginaer. Men det er nå meg.

Kanskje de er misunnelige på fyren din som har dame? Ett eller annet må ihvertfall ha motivert brødhuene til å prate om plassering mellom peniser, oppegående mennesker snakker ikke slik til hverandre. Syns du takla en teit situasjon bra med den håndbevegelsen, jeg.

Opp med hodet, både du og din kjære, og sov godt i visshet om at han jobber med idioter.

Hev deg over dette!

(hadde ikke forundra meg om samme karer snart forteller typen din at han har jentelus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dreit deg ikke ut. Du responderte på en teit vits på en kjapp måte.

Ingen big deal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Kommentaren til han fyren var vel ikke så mye bedre. Er det ingen som reagerte på det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at det er så forferdelig mange av hans kolleger som har tilgang på ei sugevillig dame (siden de kan prate om det i fire dager), så jeg tipper at praten kommer av at de er grønne av misunnelse.

Endret av Knitcat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hørte jo ingen den kommentaren, bortsett fra han jeg snakket med, vet ikke om han jobber der.

Kollegaene hans så jo bare bevegelsen..

typen og de få jeg hadde snakket litt med så ingenting, hadde de gjort det hadde det vel vært en annen versjon ute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg, hvis de ikke har noe annet å snakke om fra festen får du nesten ta det som en kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var siste gang du fikk være med på typens firmatur. Selv det det var forholdsvis uskyldig, så gjør man faktisk ikke sånn når man bare er med som følge. Du har satt kjæresten din i et fryktelig dårlig lys. Og ja - dine handlinger kan fint ha innvirkning på hvilke muligheter typen din får i firmaet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var siste gang du fikk være med på typens firmatur. Selv det det var forholdsvis uskyldig, så gjør man faktisk ikke sånn når man bare er med som følge. Du har satt kjæresten din i et fryktelig dårlig lys. Og ja - dine handlinger kan fint ha innvirkning på hvilke muligheter typen din får i firmaet.

Du glemte :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette er en bagatell det ikke er verdt å ofre flere kalorier på! Du dro en spøk ( pun intended ) og ferdig med det, vel? Fortell kjæresten din hvor uskyldig det var og at kollegene hans gjør et altfor stort nummer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for min del aldri hørt slike "episoder" gjenfortalt uten at jenta som forteller den maler seg opp på anstendighetens gulltrone, og tilslutt tegner på seg glorie, for så å sitte med Mor Terese-blikk å bare vente på fredsprisen.

Situasjonen kan ha sett annerledes ut, fra en annerledes vinkel.

Det er mange blå øyne tildelt på grunn av feststemte damers gjenfortellingskunster...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt. Sugde du han noen jokk uten at han hadde bukse på, eller var det med bukse på, eller var alt en verbal spøk?

Om kjæresten min hadde latesugd en av mine kollegaer ville jeg self blitt lei meg. Hadde kjæresten min faktisk sugd en kollega ville jeg vist henne fingeren og gått. Hadde hun spøkt verbalt om suging til en fremmed man ville jeg ikke tatt meg nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg fikk frem at de to penisene rundt meg altså befant seg i hodehøyde, de sto der jeg satt.

Er faktisk ganske enig med anonymbruker over meg, man gjør ikke sånt ute blandt fremmede som også er kolleger av typen..

Til kamikatze: hadde jeg ikke skammet meg vilt så hadde jeg skrevet med fullt nick.

Det foregikk akkurat som jeg har fortalt, men det så jo selvfølgelig annerledes ut for de som sto på den andre siden og bare fikk med seg bevegelsen. Så har jo historien fått noen dager med gjenfortelling, og nå er det ganske ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Var det så minneverdig for noen at de måtte videreformidle det til sine kollegaer?

Den personen kan ikke leve et spesielt spennende liv.

Mitt råd: drit i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han hadde selvfølgelig bukse på, herregud! Han la ikke merke til det engang, og for meg var han bare ett par ben som sto der han satt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han fyren er idiot. Du kunne like gjerne eksplodert i trynet på han og gitt ham en verbal overhøvling og laget DEN scenen. Du kunne SKREKET til ham DITT JÆVLA MANNSSJÅVINISTISKE SVIIIIIIN! Og SMELLT ham i trynet.

For det var det som skjedde.

Istedet tok du det på strak arm, lot deg ikke affisere, og nå sitter du i tillegg å tar på deg skylda for at han er en hjernedød ape med kjønn midt i trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt? Sugde du en fyr, eller spøkte du og lata som du sugde en fyr?

Har folk virkelig blitt så snerpete at en semiseksuell spøk nesten er grunn nok til å gå fra hverandre? Det var en spøk, var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han hadde selvfølgelig bukse på, herregud! Han la ikke merke til det engang, og for meg var han bare ett par ben som sto der han satt..

Du tok en "Lars Berger", men heldigvis var det ikke NRK som så deg og du ligger ikke ute på Youtube. Om en stund kan du le av det hele. Inntil da kan du le av dette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...