Gå til innhold

Vondt når når det går for meg


Gjest Vondt

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen på dette forumet som har vært borti eller kan ha noen formening om hva det er som plager meg. Jeg har vært undersøkt for urinveisinfeksjon så det er det ikke.

Når jeg onanerer og det går for meg, så er det kjempeubehagelig. Det svir, det stikker, og får følelse av at ikke all sæden kommer ut. Jeg begynner å bli litt redd... (har ikke hatt sexpartner på mange år, og har ingen kjønnsykdommer.

Hva kan dette være??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg onanerer og det går for meg, så er det kjempeubehagelig. Det svir, det stikker,

*jeg bommer på svarknappen og gir posten 1+* *facepalm*

Ehe. Sorry. Det er selvfølgelig trist at du har vondt i kuken.

Dette høres ikke ut som noe du bør gå lenge rundt med, så en legeundersøkelse er mitt beste tips. Enten er det en filleting, og du kommer ut fra legekontoret lettet og i bedre humør, eller så er det noe du absolutt bør få oppklart snarest. Altså: kom deg til legen! I morra! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får mannen min også. Spesielt om orgasmen er kraftig. Han har også sjekket seg for kjønnsykdommer, og prøvene var negative. Legen mente det kanskje var pga muskelsammentrekkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Eksen min hadde det slik når han hadde klamydia og uvi, men siden du ikke har hatt sexpartenr på en stund så er jo ikke det så aktuellt.

Ta deg en tur til legen og få en skikkelig sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...