Gå til innhold

vil at de som bruker tights som bukse skal svare


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Dere som syntes det ser horete når man bare dekker halve rompa, dere er vel sure og gretne ekle kjerringer i som er gammel og grå mus med hengerompe og er sjalu på ungdommene som ikke dekker over hele rompa si. Vi har spretne romper. ;) Nommiiiin, så sjalu dere er. BEgynn å tren vekk det valpefettet deres da uff. Stygt med appelsinhud og hengerompe som det dere har.

Hilsen jente på 18.

hahahaa suckers!!

Nåja, jeg synes ikke rultne, for ikke å si feite, blubbete ungjenter er spesielt lekre i tights og med mer eller mindre tildekket rumpe :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hard Ride

Så en med tights som utela veldig lite til fantasien på gata her forleden. Gikk med blikket festet godt på bakenden hennes. Måtte gå og late som om jeg fulgte med på veien og slikt, men har på følelsen av at det var en dårlig kamuflert nistirring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser til stadighet jenter og kvinner som tasser rundt i tights -med den forbanna genseren trukket over for å dekke til rumpen.

Da bare rister jeg på hodet og smiler oppgitt....

Sure, ser tekkelig ut, men hva f er problemet med å kle dere litt sexy? Er det skadelig?

Prøv med en topp som dekker HALVE rumpa for eksempel, flaunt your stuff a little!

Jentene på 16-19 har jo skjønt dette, at det er fanden så sexy (om man har en noenlunde normal kropp).

Forbanna cockteasing og en jækla uting å traske rundt i tights og liksom "Ja, jeg har fin kropp og pen rumpe, men den får ikke du se på, ditt mannssvin"

Husker på 70 og midten av 80-tallet, da var det bare bryster nesten over alt på badestrendene.

Om 20 år går dere vel med burka, gjerne med rene s&m kostyme under antar jeg?

Forbannet amerikanisert bullshit moral, kvinnefrigjøringen har vist sørget for at kvinner har avseksualisert seg selv i det offentlig rom.

- Ta dere en tur til latinamerika jenter, der lærer dere hva faen det vil si å vise frem litt booty. :P

Hilsen MANN!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syntes det ser horete når man bare dekker halve rompa, dere er vel sure og gretne ekle kjerringer i som er gammel og grå mus med hengerompe og er sjalu på ungdommene som ikke dekker over hele rompa si. Vi har spretne romper. ;) Nommiiiin, så sjalu dere er. BEgynn å tren vekk det valpefettet deres da uff. Stygt med appelsinhud og hengerompe som det dere har.

Hilsen jente på 18.

hahahaa suckers!!

Ehhh.... gamle kjerringer har vel ikke valpefett...???

Ellers må jeg si at jeg til daglig ser 16/17/18-ringer som er overvektige og har slapp kropp som går i tights.

Jeg er 19 og er veltrent og går i tights. Men jeg gidder ikke se ut som en hore heller da!!! En tjukk 16-åring i hvit tights og som i tillegg er oversminket. Det er ikke sexy!!!

Man kan vise seg frem og være sexy uten at man viser rompa i tights!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utenom småbarn kler å bruke tights som bukse. Skjerp dere som bruker dette, det er sikkelig stygt...Hvis målet er å se ut som en hore så kan dere gå for det.

Det er helt greit at du liker å dekke til rumpa di når du går i tights... Det betyr ikke at du er noe bedre enn andre, og om folk vil bruke sammen en kort Tskjorte så er det noe du bare får akseptere... Det er klær... Ingen dør av at en eller annen jente går i tights uten å dekke til rumpa... Ta deg sammen og kom deg videre i livet ditt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som syntes det ser horete når man bare dekker halve rompa, dere er vel sure og gretne ekle kjerringer i som er gammel og grå mus med hengerompe og er sjalu på ungdommene som ikke dekker over hele rompa si. Vi har spretne romper. ;) Nommiiiin, så sjalu dere er. BEgynn å tren vekk det valpefettet deres da uff. Stygt med appelsinhud og hengerompe som det dere har.

Hilsen jente på 18.

hahahaa suckers!!

Hmm. Greia er den fjortis at det spiller liten rolle om man har fin rumpe eller ei, ei på 30 kan ha ei like fin rumpe som ei på 18. Er trening og gener. Uansett ser det trashy, lite smart og plagget er ikke engang laget for å vise rumpa i. Folk ler mest sannsynlig bak ryggen din.. Men du er jo ung og skjønner ikke bedre...tenker du får deg en god latter om 10 år da du innser hvordan du virkelig så ut.

hahaha suckers!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Greia er den fjortis at det spiller liten rolle om man har fin rumpe eller ei, ei på 30 kan ha ei like fin rumpe som ei på 18. Er trening og gener. Uansett ser det trashy, lite smart og plagget er ikke engang laget for å vise rumpa i. Folk ler mest sannsynlig bak ryggen din.. Men du er jo ung og skjønner ikke bedre...tenker du får deg en god latter om 10 år da du innser hvordan du virkelig så ut.

hahaha suckers!!

Kødder du bare, eller er du seriøs?

Du framstiller deg ikke akkurat som en veldig oppegående og intelligent person når du greier å henge deg så mye opp i hvordan folk liker å kle seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at du liker å dekke til rumpa di når du går i tights... Det betyr ikke at du er noe bedre enn andre, og om folk vil bruke sammen en kort Tskjorte så er det noe du bare får akseptere... Det er klær... Ingen dør av at en eller annen jente går i tights uten å dekke til rumpa... Ta deg sammen og kom deg videre i livet ditt.

Hahahah du er seriøst tragisk. Jeg har sagt min mening og har lov til å mene hva jeg selv vil. Du skal ikke komme her å fortelle meg hva som er fint og ikke fint. Man ser ut som en HORE hvis man går med tights uten å dekke rumpa . Her er det ikke snakk om sjalusi men FAKTA.

Endret av CafeLatte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah du er seriøst tragisk. Jeg har sagt min mening og har lov til å mene hva jeg selv vil. Du skal ikke komme her å fortelle meg hva som er fint og ikke fint. Man ser ut som en HORE hvis man går med tights uten å dekke rumpa . Her er det ikke snakk om sjalusi men FAKTA.

Ja, det er åpenbart at det er jeg som er den tragiske av oss to.

Edit: Hvorfor har du lov å fortelle folk hva som er fint eller ikke fint, men ikke jeg? Ikke at jeg gjør det... Jeg sier bare at folk må kle seg sånn de liker.

Endret av Yme
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Hmm. Greia er den fjortis at det spiller liten rolle om man har fin rumpe eller ei, ei på 30 kan ha ei like fin rumpe som ei på 18. Er trening og gener. Uansett ser det trashy, lite smart og plagget er ikke engang laget for å vise rumpa i. Folk ler mest sannsynlig bak ryggen din.. Men du er jo ung og skjønner ikke bedre...tenker du får deg en god latter om 10 år da du innser hvordan du virkelig så ut.

hahaha suckers!!

Tights er behagelig, utrolig komfortabelt og vel ja jeg føler meg mye mer avslappet i dem enn å gå rundt med trange jeans som i tillegg kan gjøre det litt vanskelig å bevege seg. Som regel har jeg lange tunikaer, skjorter, gensre etc over som dekker hele rumpen eller delvis. Jeg går på universitetet og jobber ved siden av studiene, så jeg er vel ikke den stereotypen du gjengir? Og jeg må si jeg ikke føler meg dummere, trashy eller at jeg kommer til å føle meg dum om et par år.

Greit at du ikke liker tights, men å drive å dømme alle andre fordi de bruker tighst synes jeg faktisk blir enda dummere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er åpenbart at det er jeg som er den tragiske av oss to.

,,

Endret av CafeLatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at du liker å dekke til rumpa di når du går i tights... Det betyr ikke at du er noe bedre enn andre, og om folk vil bruke sammen en kort Tskjorte så er det noe du bare får akseptere... Det er klær... Ingen dør av at en eller annen jente går i tights uten å dekke til rumpa... Ta deg sammen og kom deg videre i livet ditt.

Helt enig med deg, Yme. Har ikke folk bedre å gjøre enn å henge seg opp i andres klesstil? Herregud. Enkelte folk er helt sinnsyk latterlige!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Hahahah du er seriøst tragisk. Jeg har sagt min mening og har lov til å mene hva jeg selv vil. Du skal ikke komme her å fortelle meg hva som er fint og ikke fint. Man ser ut som en HORE hvis man går med tights uten å dekke rumpa . Her er det ikke snakk om sjalusi men FAKTA.

Hva som er fakta for deg ikke nødvendigv fakta for alle andre..Greit at man kan se ut som en hore, men det avhenger og veldig av hva du har på deg utenom tightsen..

Hvorfor skal du komme å fortelle oss som liker tights hva som er fint og ikke fint når du selv ikke vil bli fortalt det? :sjenert:

EDIT: dessuten finnes det tights som ser ut som bukser, enten samme jeans farge eller helt sorte ec. de bruker jeg helt fint med en kortere t skjorte etc. Hvis jeg da ser ut som en hore - vel da må jeg være den kjedeligste horen på hele universitetet.

Endret av Galithralia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes vel ikke jenter i tights uten tildekket rumpe ser ut som at de selger kroppen sin for penger, men jeg synes ikke det er direkte pent heller.

Jeg bruker ofte forskjellige varianter av tights, som regel med tildekket rumpe, men av og til med kun halve rumpa dekket. Kommer an på stoffet, resten av antrekket osv. men jeg synes absolutt noen kler det!

Antlers (tror jeg?) kom med gode bildeeksempler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES YOU ARE;) Hvorfor svarer du i en tråd som er forbeholdt kvinner? Eller henger på et sted for kvinner. TRAGISK.

Har du ikke lært deg at man skal være saklig i en diskusjon? Hold deg til temaet, du. Hvis du ikke har noe annet å gå på enn å spore helt av, kan du like godt klappe igjen kjeften din. Dette forumet er åpent, og er ikke bare for kvinner. Hvis menn føler for å svare, ja, så la dem gjøre det. Snakk om å være firkantet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva som er fakta for deg ikke nødvendigv fakta for alle andre..Greit at man kan se ut som en hore, men det avhenger og veldig av hva du har på deg utenom tightsen..

Hvorfor skal du komme å fortelle oss som liker tights hva som er fint og ikke fint når du selv ikke vil bli fortalt det? :sjenert:

EDIT: dessuten finnes det tights som ser ut som bukser, enten samme jeans farge eller helt sorte ec. de bruker jeg helt fint med en kortere t skjorte etc. Hvis jeg da ser ut som en hore - vel da må jeg være den kjedeligste horen på hele universitetet.

Nå er det snakk om tights dvs typisk tights ikke disse som ser ut som bukser. Har ingenting imot tights bruker dette selv, men JEG mener at man skal dekke til rumpa hvertfall litt for ikke å se ut som en som selger seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

godt å gå i, liker når det er glatt hele veien ned og ikke bulker. Også veldig lett å få på seg da mange tights ikke har knapper. Veldig deilig, og får fram rumpa :)

Samtidig er det fint og former beina mine. Det er en varmere versjon av strømpebukser for meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Nå er det snakk om tights dvs typisk tights ikke disse som ser ut som bukser. Har ingenting imot tights bruker dette selv, men JEG mener at man skal dekke til rumpa hvertfall litt for ikke å se ut som en som selger seg.

Fikk bare inntrykk av at andre som mente man ikke så ut som en hore ikke kunne fortelle deg det, mens du kunne uten problemer si det til andre som ikke dekker til rumpen.

Jeg varier mellom å dekke til hele rumpen eller halve, det avhenger veldig av hvilken topp etc. jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...