Gå til innhold

Ungjenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn, da helst over 30, tenner dere på jenter i 18-20 års alderen?

Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kan selvsagt synes en ung jente er flott, men jeg tenner ikke. Hun er rett og slett for ung for meg. Det fine med å bli eldre er at man skjønner at det finnes så utrolig mange flotte og nydelige kvinner i 30-40 års alderen. :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge jenter i 18-20 årsalderen er pene, kanskje muligens søte, og se på. Mange av dem har et pent utseende, og en fin og stram kropp.

Men det er det visuelle. På det mentale plan blir nok disse ungjentene altfor unge for min del. Selv om de selv mener at de er voksne nok. :fnise:

For at jeg skal tenne på noe, må det selvfølgelig det fysiske være tilstede. Men det mentale plan må absolutt være tilstede. Er vel lite folk over 30 har til felles med en 18-åring....:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må innrømme at jeg gjør det.

For meg har tenning mest med det fysiske å gjøre. Så ei ung jente med stram og fin kropp, uten en rynke, kan absolutt tenne meg. :yvonne:

Men de faller selvsagt gjennom på det mentale planen, men det er en annen diskusjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge jenter i 18-20 årsalderen er pene, kanskje muligens søte, og se på. Mange av dem har et pent utseende, og en fin og stram kropp.

Men det er det visuelle. På det mentale plan blir nok disse ungjentene altfor unge for min del. Selv om de selv mener at de er voksne nok. :fnise:

For at jeg skal tenne på noe, må det selvfølgelig det fysiske være tilstede. Men det mentale plan må absolutt være tilstede. Er vel lite folk over 30 har til felles med en 18-åring....:)

hehe, politisk korrekt, much? ;) spørsmålet var vel ikke om man har mye til felles med unge jenter, men om man kan tenne på de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysisk: Ja, synes de er mest atraktive i den alderen. De fleste kvinner forfaller raskt etter fylte 20

Mentalt: Nei, de fleste er altfor umodne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk: Ja, synes de er mest atraktive i den alderen. De fleste kvinner forfaller raskt etter fylte 20

Mentalt: Nei, de fleste er altfor umodne.

Hell no. Mener du seriøst at alle jenter over 20, ikke er særlig attraktive fysisk lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.....

Selvfølgelig tenner menn på damer rundt 18-20 års alderen.

Det er den aldern da damene ser best ut, enkelt og greit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.....

Selvfølgelig tenner menn på damer rundt 18-20 års alderen.

Det er den aldern da damene ser best ut, enkelt og greit...

Det gjelder så absolutt ikke alle!

Du har da massevis av småfeite 18-åringer, eller tynne jenter med farget svart hår og dårlig smak osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.....

Selvfølgelig tenner menn på damer rundt 18-20 års alderen.

Det er den aldern da damene ser best ut, enkelt og greit...

Tror de avtennes fort også når de merker all usikkerhet og angst, samt barnslige oppførsel disse har.

Det er da bedre med en 30-åring som er trygg på seg selv og kroppen sin, og som vet hva hun skal gjøre i senga med en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder så absolutt ikke alle!

Du har da massevis av småfeite 18-åringer, eller tynne jenter med farget svart hår og dårlig smak osv.

Ehm, ja. Men du har også masse småfeite 30 -åringer med dårlig smak. Så akkurat det argumentet holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

eller tynne jenter med farget svart hår og dårlig smak osv.

:sjenert:

Hilsen mann på 42 (lol!)

:ler:

---

Jeg synes de fleste jenter/kvinner kan være søte og pene, men de må nesten være over 16 år. Jeg er kvinne btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Raina, Xaphan og Zaphireh :lur:

Om dere har lyst på en omgang fra en med erfaring, og som er litt oppi åra, så bare let me know!

og ja, jeg tenner på jenter 18-20. Da er de faste og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dem gjør det hvert fall. Ut fra personlig erfaring, hehe.

Hilsen jente på 19 ;)

signerer denne..!

Hilsen jente på 22 (er ikke så lenge siden jeg var 20 ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...