Gå til innhold

Har alltid sagt at om en mann slår så går jeg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboer og vi har to barn under 5 år sammen.

Jeg har alltid sagt at "Hvis en mann slår meg, så går jeg."

I helga skjedde det, vi hadde vært på en fest og kom hjem seint på natt til søndag. (Barna var hos besteforeldre).

Samboeren min har aldri vært sjalu før, jeg har gode venner som er gutter og han har gode venner som er jenter.

På denne festen var en kamerat som samboeren min og kjenner relativt godt, jeg hadde ikke sett han på flere mnd og vi ble sittende og prate ganske lenge.

Da vi kom hjem spurte samboeren min om X prøvde seg på meg? Jeg svarte som det var, vi prata sammen om hva som hadde skjedd de siste månedene og hadde det gøy sammen.

Diskusjonen utartet seg og det endte med at han slo meg to ganger i ansiktet med flat hånd.

Da han gjorde det snudde jeg meg og gikk og la meg på gjesterommet.

Dagen etter sa han at han angret og ba om unnskyldning. Jeg har sagt at han er tilgitt, og prøver å la det gå. Men noe mellom oss er ødelagt.

Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde dumpa han. Nå ser han at du tilgir sånt og kan finne på å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du vært redd ham når han er irritert / sint før?

Har han truet med å slå før?

Jeg tenker at han er veldig heldig som fortsatt er gift....og jeg vet at du sikkert har lyst til å redde ekteskapet ditt.

Ring familievernkontoret. Ikke vent.De prioriterer dere som har så små barn. Dette er en gratis tjeneste for barnefamilier.

Jeg har vært der sammen med min mann som har et sinnemestringsproblem, og vi har fått flott hjelp.

Jeg hadde tatt ut skilsmisse om min mann ikke hadde gått med på å gå sammen til veiledning på FVK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...