Gå til innhold

Dere som har vært gjennom skilsmisse / samlivsbrudd. Var det det rette / angret?


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnene, er mange grunner til at jeg gikk. Men i hovedsak ble jeg ignorert og var veldig ensom i ekteskapet. Han tok ikke hensyn til at jeg feks skulle på kveldsvakt på jobb, bare forsvant ut døra med et "er ikke mitt problem" så jeg måtte ringe jobben og forklare..hadde tre små barn og ingen familie å få hjelp av. Samtidig klaget han på at jeg ikke jobbet nok!!!

Har aldri angret på at jeg gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri angret på at dama gikk :ler: . Beste som kunne skje ser jeg i ettertid. Ikke klarte hun å presse så mye ut av meg heller. :ler: Har både huset og barna 50%. Selvsagt trist for dem å ikke ha oss begge hjemme, men rastløse kvinnfolk er ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri angret på at dama gikk :ler: . Beste som kunne skje ser jeg i ettertid. Ikke klarte hun å presse så mye ut av meg heller. :ler: Har både huset og barna 50%. Selvsagt trist for dem å ikke ha oss begge hjemme, men rastløse kvinnfolk er ikke noe å samle på.

ENIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri angret på at dama gikk :ler: . Beste som kunne skje ser jeg i ettertid. Ikke klarte hun å presse så mye ut av meg heller. :ler: Har både huset og barna 50%. Selvsagt trist for dem å ikke ha oss begge hjemme, men rastløse kvinnfolk er ikke noe å samle på.

Det er sannelig ikke rastløse menn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri angret på at dama gikk :ler: . Beste som kunne skje ser jeg i ettertid. Ikke klarte hun å presse så mye ut av meg heller. :ler: Har både huset og barna 50%. Selvsagt trist for dem å ikke ha oss begge hjemme, men rastløse kvinnfolk er ikke noe å samle på.

Ikke jeg heller, helt jævlig den tiden hun rivde familien i filler bare fordi hun syntes vi passet best som venner og ikke kjærester, ikke noe info i forveien heller. Nå har jeg verdens beste dame som forteller meg ting med ord, og ikke hint som jeg "burde kjønne" i følge xen. Barna minne kaller henne også go`mamma her hjemme, så bedre enn det kan det ikke bli. Og om noen få mnd, kommer det ei lita jente til her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var absolutt det rette valget. Han var psykopat, derfor ble det slutt.

Det avgjørende var at han slo barnet, da døde alle følelser for ham, og jeg fant ut at nå må jeg komme meg vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Vi klarte ikkje å halde forholdet i live, for lite kommunikasjon. Vart saman med ein romantisk idé om at det å forstå kvarandre intuitivt var det beste, berre tull. Tankelesing er oppskrytt som kommunikasjonsmetode. Vi samarbeidde veldig bra og krangla nesten ikkje i det heile, difor gjekk det også lang tid før vi gjekk frå kvarandre. Likevel var ingen overraska, heller ikkje barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...