Gå til innhold

grunn til å bli sur?


Gjest bitch

Anbefalte innlegg

Jeg har en fritidsaktivitet jeg har brukt å være med på sammen med noen venner. Hadde med meg kjæresten min en gang, men han ga tydelig utrykk for at det var kjedelig og jeg tolket det dithen at han ikke ville være med flere ganger. I det siste har jeg ikke deltatt på denne aktiviteten pga mye jobb og lite fritid. Det som skjer er følgende: min kjære drar dit uten å engang fortelle det til meg før etterpå. Hva faen skal man si? "Håper du koste deg, og takk for at du IKKE spurte om jeg ville være med...."?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fritidsaktivitet jeg har brukt å være med på sammen med noen venner. Hadde med meg kjæresten min en gang, men han ga tydelig utrykk for at det var kjedelig og jeg tolket det dithen at han ikke ville være med flere ganger. I det siste har jeg ikke deltatt på denne aktiviteten pga mye jobb og lite fritid. Det som skjer er følgende: min kjære drar dit uten å engang fortelle det til meg før etterpå. Hva faen skal man si? "Håper du koste deg, og takk for at du IKKE spurte om jeg ville være med...."?

Høres en smule spesielt ut, min x-mann var på samme måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt å ikke bli sur på ham. For hva vinner du på å bli sur? En krangel kanskje? Eller muligens bare dårlig stemning.

Si til ham at du ønsker at han skal invitere deg med neste gang han skal, og at du ble litt skuffet når han ikke gjorde det denne gangen.

Problemet løst, og stemningen er fremdeles god. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja kan med sikkerhet si at jeg ble VELDIG skuffet, lei meg og ganske irritert. Greide heldigvis å beholde roen, så jeg sa jeg var overrasket over at han hadde vært der, for jeg trodde ikke han kunne tenke seg å dra flere ganger. Får dårlig samvittighet pga følelsene jeg har nå. Men prøver å trøste meg med at han alltid får gjøre det han har lyst til uten at jeg er en kontrollerende bitch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende han følte seg klossete sammen med dere andre, hvis dere er flinke. Kanskje han ville dra å øve litt på egenhånd for å bli stille sterkere en annen gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg ikke deltatt på denne aktiviteten pga mye jobb og lite fritid.

Da er det vel ikke så galt at han drar dit uten å spørre om du vil være med? Han tolket det vel dithen at du ikke hadde tid. På samme måte som du "tolket dithen" at han ikke ville være med mer.

Det er jo lov å forandre mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...