Gå til innhold

Han er veldig flørtete...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En som er veldig interessert i meg, som jeg kjenner godt, er veldig flørtete. Det som er, er at dette er hans personlighet rett og slett.

Hvordan ville dere taklet en slik mann?

Hadde (og hvordan?) dere taklet en mann som var trofast, men som var litt flørtete mot andre damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er flørtete og det så det holder.

Og i tillegg ser han veldig flørtete ut, siden han har et veldig stort glimt i øyet. Han er også veldig blid og hyggelig, så selvom han ofte også "bare" der seg selv, så kan det nok bli oppfattet som flørt. Jeg stoler veldig på han, og han må få være den han er. litt flørting tar ingen skade av. Er han trofast, noe jeg ikke betviler så er ikke dette et problem for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som flørtet med andre damer ville jeg ikke satt pris på. Selv om han var aldri så trofast så foretrekker jeg at han flørter kun med meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min er flørtete av natur, noe han selv vet. Stolte på ham, men viste seg å være utro med alt og alle... Jeg ville aldri ha falt for en flørtete fyr igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som flørtet med andre damer ville jeg ikke satt pris på. Selv om han var aldri så trofast så foretrekker jeg at han flørter kun med meg.

Hva med som i mitt tilfelle, hvis din mann ofte ble oppfattet slik, pga utseendet og væremåte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med som i mitt tilfelle, hvis din mann ofte ble oppfattet slik, pga utseendet og væremåte?

Ja da hadde jeg ikke satt pris på det. Væremåte er noe en kan styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da hadde jeg ikke satt pris på det. Væremåte er noe en kan styre.

Er det?

Jeg syns jeg legger "bånd" på min mann hvis jeg stopper han fra å være den han er... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hadde jeg ikke satt pris på det. Væremåte er noe en kan styre.

Er det?

Jeg syns jeg legger "bånd" på min mann hvis jeg stopper han fra å være den han er... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det?

Jeg syns jeg legger "bånd" på min mann hvis jeg stopper han fra å være den han er... :klø:

Da er dere kanskje rett og slett ikke en perfekt match??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere kanskje rett og slett ikke en perfekt match??

Fordi?

Jeg har jo ikke noe problemer med det... :fnise:

Så da forstår jeg i grunn ikke hvorfor vi ikke skulle vært det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du er litt usikker, siden han er så flørete. Men noen virker bare flørtete. Det er deres måte å være hyggelige og sosiale på. Tror ikke at det vil si at det er større sjanse for utroskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du er litt usikker, siden han er så flørete. Men noen virker bare flørtete. Det er deres måte å være hyggelige og sosiale på. Tror ikke at det vil si at det er større sjanse for utroskap :)

Jeg vil nesten påstå at det er omvendt. Eksen min var absolutt ikke noe utadvendt og flørtete, så de få gangene han for eksempel satt og snakket fortrolig med jenter på fest opplevde jeg å bli usikker, fordi jeg følte at det måtte være noe der siden han normalt ikke ville gjort det.. Min nåværende type er mer flørtete, i alle fall glad i folk og hyggelig, og derfor har jeg det mye mer avslappende med han, for jeg vet at han ikke legger noe mer i det enn nettopp det å være sosial og prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kamerat som er veldig utadvendt, sosial og flørtete, men jeg vet at han aldri ville vært utro mot kona si.

Så som noen skriver, det er ikke større sjanse for at han er utro enn andre.

nei, jeg ville ikke nektet noen å være flørtete. Det er å endre dem.

Men jeg ville valgt å ikke innlede et forhold til ham, fordi jeg også ønsker at mannen min bare skal flørte med meg.

Så kan han ha mange venninner ellers. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...