Gå til innhold

Weeeee......så spennende!


Rattata

Anbefalte innlegg

Hei...

Etter et tøft år i 2010, så har jeg bestemt meg for å bli mindre kritisk i 2011!

Har vært singel i 8 mnd, men "alene" i mange år :)

Møtte denne mannen for et par mnd siden, hatt litt jevnlig kontakt. Vi har snakket mye, men plutselig stoppet det opp tidlig i desember. Så møtte jeg denne mannen ute på byen av alle plasser.... Vi snakket litt sammen, og han sa han lurte sånn på hvordan det gikk med meg.

Han hadde visstnok tenkt mye på meg, men turte liksom ikke å ta opp kontakten.

Det turte ikke jeg heller....så det ble da med det....vi lo litt når vi fant det ut :)

Han mente at vi var litt redde begge to.

Så koselig!!!! :D

Idag så skal vi treffes!! :D

Teit tråd, men det er så godt at noe bra kan skje!

Egentlig er jeg veldig redd, men det henger noe møkk igjen etter forrige som ikke var snill...men DET skal ikke ødelegge for mitt liv :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SNILLE dere er :rødme:

Jeg skal oppdatere imorgen jeg! Det er jo vanskelig å jobbe, men det går alikevel fortere ;)

Har vondt i magen :jepp:

Endret av Rattata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fireflies
:tommelsmil::bolledeig: så bra at du har en så positivt innstilling til livet, til tross for at du har dårlige erfaringer med forhold fra før av!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult. Ikke bare er det hyggelig å gå på date, det virker jo som de er en flott type du har møtt. Kanskje blir det noe mer etterhvert.....? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk å takk igjen alle sammen :klemmer:

Jeg kom hjem nå, halv ett!

Dette var noe av det hyggeligere jeg har vært med på.... :)

Vi satt lenge og snakket, og han er veldig rolig og avbalansert. Oppvarter akkurat nok til å bli sjarmert, så til de grader.

Åhh, det er så godt med ekstra energi :biggrin:

Livet er herlig når det skjer noe positivt altså, jeg tror ikke jeg krever så mye...men jeg mener faktisk at jeg fortjener det...hehe ;)

Håper virkelig at dere også har det bra, for det er dere vel undt! Koselig at noen blir glade på mine vegner, og gidder å svare i en litt teit/barnslig tråd :ler:

Stor klem til dere!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil::bolledeig: så bra at du har en så positivt innstilling til livet, til tross for at du har dårlige erfaringer med forhold fra før av!

Takk for det :)

Jeg måtte se meg i speilet og spørre meg selv om jeg skulle la noen "ødelegge" livet mitt, og svaret ble veldig heldigvis nei!

Den som intet våger intet vinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult. Ikke bare er det hyggelig å gå på date, det virker jo som de er en flott type du har møtt. Kanskje blir det noe mer etterhvert.....? Lykke til.

Jeg har en god magefølelse, og tror dette er en flott mann. Så får vi se på fortsettelsen :)

Og tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Blir det date nr 2?

Det gjør det forhåpentligvis :)

Har lyst til at det skal gå rolig framover, så vi avtalte ikke noe bestemt tid...men det skulle gjentas ;)

Weeeeeeeee :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rattata

TS her :)

Det blir desverre ingen date nr. 2 :tristbla:

Prøvde å få kontakt med han igår...og idag igjen uten hell. Jeg har lovet meg selv en ting, og det er at jeg skal finne en mann som er ærlig og klarer å snakke sant. Ikke denne da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Så dumt! Det er nokre av den sorten der ute, men der er også opptil fleire som er berre :rødme: . Så ikkje gi opp! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rattata

TS her...

Takk Alt godt :klemmer:

Akkurat idag har jeg gitt opp, men det går over ganske fort ja ;) Var jo ikke noe seriøst i den grad, men i stedet for å "lyve" kunne han heller sagt sannheten....ord sårer mindre enn handlinger mange ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så dumt! Hørtes jo ut som den første daten gikk bra og at han var en bra fyr :)

Håper du finner drømmemannen snart :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rattata

TS her

Jepp Nøtteskall, han virket som en flott mann. Han er nok sikkert det på et vis, men ikke når det kommer til stykket.

Det er faktisk litt vondt på en måte, og føler at jeg virkelig ikke fortjener noe godt her i livet...og blir sittende å tenke. Jeg må jo har gjort mye galt, siden det det meste i 2010 gikk galt!

*teite tanker.....GO AWAY* :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Kjære, det er ikkje deg det er noko feil med. Han var ein uærleg dust. Slike finst det nokre av, dessverre. Akkurat den situasjonen du er i no har vel ALLE som har vore i datemodus opplevd. Fine ord, vi skal møtast igjen, eg ringer, blablabla, og så blir dei borte som ei mus på eit roteloft.

Det er ein genetisk skade enkelte menn har, trur eg. Dei trur at vi blir så sinte når dei seier at gnisten ikkje vart tent at vi vil kappe utstyret av dei - sjølv på mail. Difor latar dei som om vi ikkje finst. Nokre held også på med fleire samstundes, då meiner dei også at det beste er å late som om du ikkje finst - viss det vert seriøst med ho andre. Som sagt, det er dei det er noko feil med, ikkje deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rattata

Takk for kloke ord Alt Godt :)

I dette tilfellet er det mest sannsynlig helt riktig det du sier...å unngå "konflikt". Jeg har jo aldri blitt sur hvis han hadde sagt noe jeg da....for i de fleste tilfellene klarer jeg å være slik jeg vil andre skal være mot meg :) Det kunne vært omvendt ;)

Prøver å ikke ta dette på meg selv, men det er vel enslags prosess jeg bare MÅ gjennom.

Skulle liksom endelig.....hehe ;)

Ny dag imorgen takk og lov :jepp:

Hjertelig takk igjen og igjen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...