Gjest Katee Skrevet 26. august 2013 #4281 Del Skrevet 26. august 2013 Gratulerer!!! Så godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. august 2013 #4282 Del Skrevet 30. august 2013 Takk alle sammen ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååå Gratulerer med jobb!!!! :hoppe: :nigo: Hva slags jobb er det du har fått? Jeg har blitt saksbehandler Helt greit, med grei lønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. september 2013 #4283 Del Skrevet 1. september 2013 Gratulerer så masse! Hvordan har helgen vært? Min har vært fin. I går skulle jeg sove lenge, men så ringte en kompis meg klokken halv 9. Hva ville han? Jo, han ville si at han ikke kunne være med meg den dagen, men han ville gjerne være med meg en dag til uken. Vi hadde ingen avtale, så kunne han ikke ringt klokken 15 for å si det? Ellers har jeg vært med ei venninne, og bare tatt det med ro og kost meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. september 2013 #4284 Del Skrevet 22. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. september 2013 #4285 Del Skrevet 22. september 2013 Legger meg inn her litt jeg Beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå