Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Åh. Dommersamling i fotballen unnagjort. Når man er med i styret må man stille opp :Nikke:

Nå er det lørdagskveld med ost, kjeks og rødvin :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katee

Det er vanskelig å vite hva du bør gjøre egentlig. Jeg håper så at det ordner seg for deg :klem: Kos deg i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Huttetu så effektiv da...

Badet er rundvasket og kan krysses av lista. Resten skal lissom vaskes rundt det også før konfirmasjonen om en mnd :sjokkert:

Mannen og eldstesønn har stablet inn de to siste nettingringene vi hadde med ved ute, så i år må vi få tak i ved igjen...

Etterpå fikk jeg overtalt mannen til å ta en rydderunde i garasje og putte masse gamle materialer og annet rask inn i arbeidsbilen så det kan kjøres på søpla på tirsdag :tommel:

Fikk til og med raket litt der jeg har hengt opp fuglemat i vinter og grøss og gru så mye solsikkefrø det lå på bakken altså :eeeh:

Nå lager eldstesønn middag under veiledning av mannen :wink: Lekse i mat og helse. Hjemmelaget pizza og fruktsalat til dessert :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Wow! Du har fått gjort mye! Er det ikke en deilig følelse når ting er gjort og man kan slappe av? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kjempegodt Al :Nikke:

Noe annet som senket skuldrene 3 meter er at jeg har fått ringt til tannlegen. Hadde så vondt i magen først, men heldigvis var han opptatt og jeg la igjen melding hos sekretærene hans. De syns det var veldig leit og det hørtes faktisk ut som om jeg hadde kommet til å fått jobben, men jeg har en følelse av å ha gjort det riktige. Hvis ryggen hadde streika så ille som det kjentes ut hadde jeg skapt problemer for både meg og dem...

Nå er det i vei til Nav da og tilstå mine synder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Heldigvis tok Nav folket saken med fatning og det gikk greit ;)

I dag fortjener jeg nesten premie! Jeg og mannen gikk 8 km mens minsten var på fotballtrening !!! Puh, var så sliten etterpå! Vi skal prøve å gå samme turen mandag og onsdag fremover - tenk så sporty vi blir :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Jeg tror faktisk at jeg aner det, for jeg setter så umåtelig stor pris på dere :):kose: Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 km er kjempebra! :klappe:

I like måte Beib! :klem: Godt å ha noen å dele sorger og gleder med. :kose:

Sov godt Beib! Man blir trøtt av frisk luft! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Phew :briller2:

Var ille sliten etter en lang dag på Nav i dag. Som regel jobber jeg fra 9 til ca 14.30, men tirsdager er fra 8. (Onsdag har jeg fri til trening) Heiv innpå mat og slokna i en halvtime på sofaen :veslejenta:

Rakk en tur ut og rake litt mer, vaske litt klær og en runde på butikken. Begynner å få litt panikk i forhold til konfirmasjonen, jeg skulle gjerne ha fått kjøpt inn alt til bordene (minus blomster) og vite at alle har klærne i orden. foreløpig har jeg og minsten klær, men eldstemann må jo ha dress og mannen sin dress var for liten i fjor :rolleyes: Iiiiiiik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...