Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Katee

Så utrolig rart! :klo: Men veldig bra at du ble raskt frisk :jepp:

Forsiktig med malingen. Blir så støl når man maler, syns jeg. :klem: Og så i varmen da :daane:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går noe mage-greier for tiden altså.. så det kan godt vær det.. jeg kjenner 3 stk som har vært syke på min arbeidsplass. :redd:

Du er flink Beib! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Neimen..... :omg:

Hva ER dette???

I dag våknet jeg igjen med vondt i magen og den verste diareen jeg kan huske å ha hatt :frown:

Stappet innpå med Immodium, ikke søren om jeg kan være borte nå som de vurderer søknader på jobb!!! Fysj altså :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

I går var første runde på jobben som var lyst ut. De hadde møte i halvannen time og gikk grovt gjennom søknadene tror jeg. Mer vet jeg ikke, for ingen sa noe etterpå :klo: Tror det kommer til å bli noen laaaange dager til jeg får vite hvem som blir innkalt til intervju, og hvis jeg kommer med der blir det vel enda lenger å vente til jeg får vite hvem som får den :filer:

I dag er o'hellige fridag! Jeg skal trene litt, og så MÅ jeg få ferdig den sangen til konfirmanten :murvegg:

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Wow! 2 mil!? Det er jo kjempebra! Hvor lang tid tar det deg egentlig? Kan ikke huske siste jeg syklet så langt. Eller jo kanskje den gangen vi dro på langtur og jeg hadde fått ny sykkel med nytt, hardt sete. Au! sier bare jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Wow! 2 mil!? Det er jo kjempebra! Hvor lang tid tar det deg egentlig? Kan ikke huske siste jeg syklet så langt. Eller jo kanskje den gangen vi dro på langtur og jeg hadde fått ny sykkel med nytt, hardt sete. Au! sier bare jeg :ler:

1 time og 15 minutter :sjarmor:

Såå sliten i dag, tror det blir senga straks :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Kommet litt videre med sangen, men trenger et eller to vers til.... Må få det til i kveld, i morra skal vi skrive ut heftet!!!

Først vasket vi huset og ryddet en del, så gikk jeg og Mannen tur! 8 km i et rasende tempo, jeg er heeeelt utslitt! Vi måtte gå på som søren for det var så mye mygg i skogen at vi hadde blitt spist levende om vi hadde stoppet! :sjokkert: Gjett om jeg gruer meg til natta når alle stikkene kommer til å begynne å klø!!!

Nå er det en kald og god sommer øl og grilling :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...