Norna Skrevet 19. januar 2011 #81 Skrevet 19. januar 2011 Sånn som å latterliggjøre folk som ikke når opp til dine preferanser, mener du? Jeg har ikke latterligjort personene. Åpenhet og ærlighet er en dyd. Jeg er drittlei å se fantastiske mennesker slite skikkelig her i livet på grunn av at overfladiske mennesker har slengt en ondskapsfull/ubetenksom kommentar til dem. Kanskje folk du er spydig mot er fantastiske mennesker de og? Og ikke skyld på stor pikk-elskerne eller prøv å sett de i en bås. Enten takler man livets realiteter eller så gjør man ikke det. Er det noen som får menneske til å slite så tror jeg heller det er "tøffinger" som deg. Og ikke minnst, monogami-klanen. Hm...mon tro hvor mange mørketall det er på mennesker som blir valgt bort pga disse tingene uten at sannheten kommer fram? Seksuell seleksjon er en del av livet det. Dersom man skal gå rundt å være et supermenneske, stå på! Det er selvsagt et ømt tema når det gjelder en av sine nærmeste som vurderte å ta livet sitt. Men det er nok litt vanskelig å skjønne for kvinner som er vant til å være de som setter disse mennene i de posisjonene. Så stå på! Klandre deg seg, jeg anser dine holdningner som selve problemet. 1
Gjest Bond Skrevet 19. januar 2011 #82 Skrevet 19. januar 2011 Tråden ryddet for avsporinger Bond, mod
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #83 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ikke latterligjort personene. Åpenhet og ærlighet er en dyd. Kanskje folk du er spydig mot er fantastiske mennesker de og? Og ikke skyld på stor pikk-elskerne eller prøv å sett de i en bås. Enten takler man livets realiteter eller så gjør man ikke det. Er det noen som får menneske til å slite så tror jeg heller det er "tøffinger" som deg. Og ikke minnst, monogami-klanen. Hm...mon tro hvor mange mørketall det er på mennesker som blir valgt bort pga disse tingene uten at sannheten kommer fram? Seksuell seleksjon er en del av livet det. Dersom man skal gå rundt å være et supermenneske, stå på! Klandre deg seg, jeg anser dine holdningner som selve problemet. "Små peniser egner seg å være utro mot"... vil du ikke si det er en latterliggjørelse? Åpenhet og ærlighet er bra det, men når man tråkker over andre mennesker for å leve under denne regelen, da er det noe alvorlig feil. Og da kan man selvsagt sette dem i bås. Når man oppfører seg slik har det ingenting med det å være fantastisk å gjøre. Dersom du ser på holdningene mine som problemet her, bør du nok ta deg en god gåtur, komme tilbake igjen og lese tråden på nytt. Det er holdningene dine og dine likesinnede som skaper usikkerhet og en verden normale mennesker helst vil unngå. Og det er nå ekstremt drøyt å klandre meg for at kompisen min nesten tok livet sitt. Jeg var der hele tiden for ham, og så hvordan han led. Støttet opp det jeg kunne. Men det sier jo mye om deg som menneske. Ikke overraskende, med andre ord.
Norna Skrevet 19. januar 2011 #84 Skrevet 19. januar 2011 "Små peniser egner seg å være utro mot"... vil du ikke si det er en latterliggjørelse? Nei...vær glad vi ikke har skamkultur i Norge. Jeg sier ikke at dette ikke er lett, det jo sånn at man ofrer til kjærligheten o.l Dersom du ser på holdningene mine som problemet her, bør du nok ta deg en god gåtur, Jeg mener du forfekter et kvinneundetrykkende syn, er ignorant overfor samlivet folk faktisk lever (og menn er selv verstinger på penisfokusering, ta en titt på homofile miljø) og umuligjør at folk kan faktisk være kjempelykkelige sammen med en dame som tar elsker(e) av ulike årsaket. Det er ingenting å skamme seg over. Menn er selv verstinger på området når det kommer til åpenhet rundt dette. Det er holdningene dine og dine likesinnede som skaper usikkerhet og en verden normale mennesker helst vil unngå. Det er ganske vanlig og normalt at man har sex med andre sine kjærester f.eks Jeg mener åpenhet rundt kropp og sexualitet, og at kvinner får utrykke og utvikle sin egen ikke er farlig, det er heller det kristelige som er et problem i så måte. Det går ikke an å være så repressiv... Jeg har selv sett hvordan du kommenterer jenter så du burde snakke for høyt heller Og det er nå ekstremt drøyt å klandre meg for at kompisen min nesten tok livet sitt. Klandre foreldrene da...det evige fruktbare liv er det evige fruktbare liv det. 1
Gjest Såga/ Fulla Skrevet 19. januar 2011 #85 Skrevet 19. januar 2011 Kortstokken kan i følge noen spores tilbake til pyramidene, men det kommer an på øyet som ser. Altså.. gubben satt i kveldinga og brukt’opp alle skjellinga, kroner en, kroner to, kroner tre, kroner fire, kroner fem, kroner seks, kroner sju, kroner åtte, kroner ni....
Norna Skrevet 19. januar 2011 #86 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Men det sier jo mye om deg som menneske. Ikke overraskende, med andre ord. Jeg har lest kommentarene dine, og unormale folk og folk med personlighetsforstyrrelser ville vel ikke komme på de mest livsglade tankene av inleggene dine...jeg skildrer bare virkeligheten slik den ofte er. Liten pikk er ikke noe særlig synes mange kvinner som også er fantastiske medmennesker, sånn er det og ofte så lar de være å si det, sannheten pga undetrykkende omstendigheter...men jeg påpeker at det trenger jo ikke bety samlivsbrudd (eller aviselse) av den grunn. Seksualdriften er veeeldig sterk som motivasjon, og blir ganske sterkere hos kvinner med årene. Endret 19. januar 2011 av Norna 1
Stefan Skrevet 19. januar 2011 #87 Skrevet 19. januar 2011 Klandre foreldrene da...det evige fruktbare liv er det evige fruktbare liv det. Der tror jeg vi sier god natt, før jeg slipper en salve jeg kommer til å angre. Det går an å oppføre seg som folk selvom man gjemmer seg bak et nick på et debattforum. Du burde virkelig tenke på hvordan du selv er som menneske. Jeg håper virkelig du ikke er slik til vanlig som du velger å fremstå her, for her har du prestert det absolutte lavmål. Det var jeg som måtte fortelle de nevnte foreldre at sønnen hadde vært nære på, og jeg fikk se reaksjonen deres. Skjerp deg.
Cuckold Skrevet 19. januar 2011 #88 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Som andre har vært inne på tror jeg reaksjonene kommer mer av at såpass mange kvinner lager debatt ut av det, og kanskje også noe med måten en del av disse kvinnene uttaler seg på, enn av at noen faktisk foretrekker stor fremfor liten. At stor er å foretrekke fremfor liten er jo nærmest en truisme, på linje med at pen er å foretrekke fremfor mindre pen. Hvis jeg har en forkjærlighet for brunetter kunne jeg selvsagt starte en tråd om det, men hvorfor skulle jeg gjøre det? Det står ikke klart for meg. Hva skulle vitsen være? Om noen skulle skrive at de er uenige og heller foretrekker blondiner vil det jo bety null for min preferanse. Så det ville bli en fullstendig intetsigende debatt. Nå er det faktisk slik at ærlighet kan være en kraft i seg selv i det seksuelle, det kan være veldig befriende om man som par våger og er enige om at man skal være 100% ærlige overfor hverandre, skånselsløst ærlige, men det krever også en del av begge parter. Både trygghet på seg selv og den andre, mot og vilje til ikke å la seg sjokkere eller støte. Vilje til å tåle å se den andres mindre sympatiske sider, den mørke siden. På nett forholder vi oss imidlertid til mennesker vi ikke kjenner og i de aller fleste tilfeller aldri vil møte, så jeg ser ikke helt hva nytten skulle være av slike tråder. Og når det gjelder størrelsen på penis skiller temaet seg så vidt jeg kan se også litt fra preferanse for en bestemt hårfarge eller en bestemt bryststørrelse (stor eller liten) siden jeg tror de aller fleste er enige om at stor er bedre enn liten. Om vi menn selv kunne velge penis, eller om kvinner kunne velge penis for sin mann, tror jeg de aller fleste ville velge en litt over middels fremfor enn en litt under middels. De fleste av oss har preferanser, men snarere enn å utbasunere at jeg "ikke føler meg tiltrukket av kvinner som ser sånn eller sånn ut", føler jeg en viss sympati og medfølelse med de kvinner det gjelder, og har absolutt ikke noe behov for å skrive noe om dette på nett. Siden jeg regner med at de vet utmerket godt selv at det jeg ikke finner så tiltalende neppe er noen fordel for dem i jakten på kjæreste. Så hvorfor i all verden skulle jeg lage en tråd på nett for å gni det inn? OMG, et innlegg av Cuckold jeg ikke er uenig med. oO Hvis du er enig med meg skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer med Stefan. Vi er så vidt jeg kan se også enige her. Det jeg skriver er altså at skånselsløs ærlighet kan ha noe for seg om det skjer mellom to parter i et forhold der man er enige om at dette er en del av dealen, noe man gjør for å kunne være 100% trygge på hverandre og samtidig ha mulighet til å se hverandre nakne på mer enn det fysiske plan. Overfor andre mennesker, familie, venner, bekjente ser jeg ikke hva man skulle tjene på en tilsvarende skånselsløs ærlighet. Det er jo ikke meningen å komme så til de grader under huden på venner og bekjente. Det ville i tilfelle blitt et intimitetstyranni uten sidestykke, smakløst og potensielt ødeleggende. Et kjæresteforhold skal jo nettopp være tettere og mer intimt enn vennskapsforhold, ellers blir det ingen forskjell, da blir jo alle kjærester. Og på nettforum som KG er det jo stort sett villt fremmede man kommuniserer med, så jeg ser overhodet ikke noe poeng i å bruke samme prinsipp overfor gud og hvermann. Hva skal det tjene til? Som jeg skrev: De fleste av oss har preferanser, men snarere enn å utbasunere at jeg "ikke føler meg tiltrukket av kvinner som ser sånn eller sånn ut", føler jeg en viss sympati og medfølelse med de kvinner det gjelder, og har absolutt ikke noe behov for å skrive noe om dette på nett. Siden jeg regner med at de vet utmerket godt selv at det jeg ikke finner så tiltalende neppe er noen fordel for dem i jakten på kjæreste. Så hvorfor i all verden skulle jeg lage en tråd på nett for å gni det inn? Endret 19. januar 2011 av Cuckold
Jalp Skrevet 19. januar 2011 #89 Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor terroriserer du alle fallosdyrkerne forresten? Ømt tema? Min kritiske holdning til disse holdningene går bl.a. ut på følgende: Det er ikke vanskelig å dra paralleller til feminismens kamp mot det å gjøre kvinnen til et seksualobjekt med begrenset eksistensgrunnlag ut over det å tilfredsstille mannen seksuelt. Disse debattene om fallos er jo på samme måte med på å redusere menn til...nettopp: En kuk. Med begrenset eksistensgrunnlag ut over det å penetrere kvinneunderlivet. Som om sex kun dreide seg om dette.... Jeg er på bakgrunn av dette sterkt kritisk til kvinner som gjør menn med store peniser til seksuelle rariteter som man bør prøve ut, bare fordi kjønnsorganet har noen få cm lenger lengde enn den store hopen. Disse kvinnene reduserer disse mennene til et kjønnsorgan der hans verdi som seksuell partner er definert i centimeter. Og lite ellers. I tillegg er jeg tilsvarende kritisk til kvinner som mener at det er noe galt eller mindreverdig med de fleste menn som har en ting felles og det er at de er normale. Kvinner som "må" ha stor penis for å kunne tilfredsstilles bør innse at det er deres problem og at det er de som har behov som avviker fra normalen. Disse kvinnenes behov kan aldri defieneres som en mindreverdighet hos andre, selv om det er det man som regel forsøker å gjøre. Og ja, jeg er tilsvarende kritisk til menn som er like snevre når det kommer til kvinner. Jeg mener at dere alle er med på å retusjere ut den menneskelige faktoren i seksualiteten. I mine øyne er dere langt på vei seksuelt handicappede, som har havnet på en blindvei der mislykket sex feilaktig blir definert som fysiske mangler hos partneren. Før dere kommer ut av denne blindgata, kan dere like godt kjøpe skreddersydd dildo i riktig antall kubikkcentimeter og gummivagina på Kondomeriet. Vi andre vil i mellomtiden ha givende og spennende sex med mennesker...som kommer i mange varianter og som gir oss muligheter til å utfordre og utforske nye sider ved egen seksualitet. 2
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2011 #90 Skrevet 19. januar 2011 Til TS: Det er helt ok å like stor penis - så lenge du er en homofil mann. Akkurat som det er helt ok å like store bryster - så lenge du er mann. Kvinner har ikke rett til å like hverken spesielle typer personligheter, peniser eller bryster, eller andre legemsdeler, over andre ting. Kvinner skal bare være glade hvis en prins kommer ridende og vil rive henne med, de. *sukk* 4
Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2011 #91 Skrevet 19. januar 2011 Selvfølgelig er det ikke forbudt å like store peniser. Men jeg lurer på noen ting. Er penisstørrelsen avgjørende når man velger partner? Er det tungen på vektskålen når man vurderer å innlede et forhold? Hva med følelser, kjemi, verdier, holdninger og felles interesser? Eller snakker vi kun ONS her? 1
Djungelvrål Skrevet 19. januar 2011 #92 Skrevet 19. januar 2011 Det er INGEN her som har påstått at penis-str er avgjørende når man velger partner. Self. kommer følelser, kjemi, verdier og alt det der først. Nå diskuterer vi fysiske preferanser. De overnevnede egenskapene er en helt annen diskusjon. Man er ikke sammen med en pikk! 2
Norna Skrevet 19. januar 2011 #93 Skrevet 19. januar 2011 (endret) Disse debattene om fallos er jo på samme måte med på å redusere menn til...nettopp: En kuk. Med begrenset eksistensgrunnlag ut over det å penetrere kvinneunderlivet. Som om sex kun dreide seg om dette.... Nei, det trenger det ikke bety. Trenger ikke kjønnsorgan i det hele tatt for å ha sex sånn sett. Disse kvinnene reduserer disse mennene til et kjønnsorgan der hans verdi som seksuell partner er definert i centimeter. Og lite ellers. Det henter du ut ifra løse lufta. Å si det som er sant er ikke bestanding vondt ment, men folk forstår vel kanskje litt lite. Jeg mener at dere alle er med på å retusjere ut den menneskelige faktoren i seksualiteten. Overdrivelse...enkelte folk ekskluderer biologien. Det er helt normalt at man ikke får sexlyst på det som er vanskapt o.l Det betyr jo ikke at man ikke kan ha et fint og intimt kjærlighetsforhold fordet. Par med en impotent mann kan ha et kjempefint sexliv og, men det betyr vel ikke at de som like en hard kuk er sånn og sånn, helt følelsesløse etc? I mine øyne er dere langt på vei seksuelt handicappede, som har havnet på en blindvei der mislykket sex feilaktig blir definert som fysiske mangler hos partneren. Det er nå bare gøy...har ikke noen problem med å hygge meg vanlig størrelse. Før dere kommer ut av denne blindgata, kan dere like godt kjøpe skreddersydd dildo i riktig antall kubikkcentimeter og gummivagina på Kondomeriet. Og de med minitiss kunne jo kjøpe seg sex. Vi andre vil i mellomtiden ha givende og spennende sex med mennesker...som kommer i mange varianter og som gir oss muligheter til å utfordre og utforske nye sider ved egen seksualitet. Ja, vi skal danne vi grupper vi...vi andre... Vi som setter pris på stor kuk er jo helt klart snever og seksuellt inkompetente Det går ikke an å like en bra kropp med mindre man er mann...LOL Endret 19. januar 2011 av Norna 1
Gjest Såga/ Fulla Skrevet 19. januar 2011 #94 Skrevet 19. januar 2011 Det evige spørsmålet om hvorfor ga jeg etter for badboyen, den kuken.. han har jo helt klare daddy-issues.. bla, bla. Jeg ser dette temaet "overalt" egentlig også i mitt eget følelsesliv, hvorfor tror dere at jeg da som dere fortsetter å komme med innlegg etter innlegg og peker på effekten av bare et nummer? Rask?
Stefan Skrevet 20. januar 2011 #95 Skrevet 20. januar 2011 Det er INGEN her som har påstått at penis-str er avgjørende når man velger partner. Self. kommer følelser, kjemi, verdier og alt det der først. Nå diskuterer vi fysiske preferanser. De overnevnede egenskapene er en helt annen diskusjon. Man er ikke sammen med en pikk! Når man vil dumpe noen fordi penis er under x cm, så er jo penisstørrelse direkte avgjørende.
Suzy Skrevet 20. januar 2011 #96 Skrevet 20. januar 2011 Det er slike holdninger jeg mener er helt bak mål: Det er helt normalt at man ikke får sexlyst på det som er vanskapt o.l Man må få foretrekke hvem og hva man vil for meg, men er det nødvendig å rakke ned på alle andre som ikke møter kravene for det? 1
Stefan Skrevet 20. januar 2011 #97 Skrevet 20. januar 2011 Og de med minitiss kunne jo kjøpe seg sex. Vi som setter pris på stor kuk er jo helt klart snever og seksuellt inkompetente Ja, la dem kjøpe seg sex så de ikke bryr dere size queens med slike ubehageligheter. Tenk at styggedommene faktisk har lyst til å ha sex slik som andre mennesker?? Makan til frekkhet!! De burde bli aseksuelle hele gjengen, slik at de ikke får ført genene sine videre, slik at man får et samfunn kun med pikker som duger for dere size queens. Men det er vel det dere prøver på allerede, ettersom latterliggjøring og totalt mangel på empati og folkeskikk nok vil ha den virkningen uansett. Hvorfor skal en mann utsette seg for noe slik? Og det siste du skrev der, er vel det smarteste du har skrevet her så langt. Jeg synes det er flott at kvinner elsker pikk, liten som stor, men når sneversyntheten overtar og fokuset blir ekstremt på en størrelse og man utelukker andre seksuelt grunnet størrelse, blir det bare for dumt. Da er man rett og slett fattige seksuelt.
Stefan Skrevet 20. januar 2011 #98 Skrevet 20. januar 2011 Det er slike holdninger jeg mener er helt bak mål: Man må få foretrekke hvem og hva man vil for meg, men er det nødvendig å rakke ned på alle andre som ikke møter kravene for det? Det er jo åpenbart disse menneskene hever seg over disse vanskapte skapningene, og mener de fortjener så mye bedre, fordi de er jo så fantastiske mennesker selv, og dermed ha lov til å sparke "nedover"...
Jalp Skrevet 20. januar 2011 #99 Skrevet 20. januar 2011 Norna: Jeg skjønner ikke hvorfor det er så om å gjøre å sette seg selv i en bås, slik bl.a du gjør. Mennesker som gjør det, oppdager før eller siden at de har tatt feil og at de har gått glipp av mye fordi de begrenset egne muligheter til å utforske med å være kompromissløse i forhold til egenpåførte preferanser. Og det kan da heller ikke være noen fordel for deg å bli oppfattet kynisk og ekskluderende, for det er jo det første jeg tenker på når jeg leser om holdningene dine. Jeg har ihvertfall funnet ut at jeg ved å opptre inkluderende overfor de mange variantene av kvinner, har gitt meg utrolig mye glede. Det har bidratt til å utfordre egen forutinntatthet og det har vist at den sneversynte sjåvinismen som ligger til grunn for disse debattene, først og fremst er et problem for de sneversynte. Det er fint at du synes du fungerer fint med en mann som f.eks. kan ha en stor penis. Men hvorfor begrense dine egne muligheter for å finne drømmemannen ved å sortere etter kjønnsorgan? Når det teller mye, som det åpenbart gjør for noen kvinner, sier det mye om seksuell usikkerhet og at man fortsatt plasserer ansvaret for seksuell suksess alle andre steder enn hos seg selv.
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2011 #100 Skrevet 20. januar 2011 Når man vil dumpe noen fordi penis er under x cm, så er jo penisstørrelse direkte avgjørende. Ville jeg dumpet noen pga størrelse? Hvor har jeg skrevet det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå