Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Rettere sagt stålvarer til kjøkkenet. Jeg syns de er råstilig, oppvaskmaskin, kjøleskap og komfyr i stål. Men så er det noen bedrevitere som sier at det er et herk å holde de ren. Det blir fort fingeravtrykk m.m Så om dette tilfelle, hvordan holde de ren og skinnende, for en som ikke liker å skure seg i hjel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vi har slikt børstet stål og synes ikke det er noe herk å rengjøre. Vi har dette i viftehetta, stekeovnen og kanten rundt kokeplatene (nedfelt keramisk topp i benken). Nå har vi også kjøpt noe oppheng fra IKEA i børstet stål/aliminum. Visst blir det fingermerker, men ikke noe som er noe slit å bli kvitt. Vi er ingen rengjøringselskere, så her må det være rimelig lettholdt det vi har, ja! Men jeg kan tenke meg at kjøleskap kan være et slit å ha i slikt utseende - store, flate, synlige flater hvor fingermerker vil synes lett. Vi har innebygd kjøleskap, vi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har alle mine hvitevarer i stål, inklusiv kjøleskap, har også endel kolonialskuffer i stål. Til rengjøring bruker jeg en spray fra Wurth som er kjempe-effektiv. Ble anbefalt den på Bonus Expert da de bruker den selv på utstillingsvarene sine. Jeg sprayer på og tørker av med tørkepapir - så er de like fine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har stålfliser og hvitevarer i stål. Mitt triks er å mette dem med Zalo! Tar Zalo på en tørr fille, gnir over - og vips - ingen fingermerker eller flekker. Det er viktig å ikke tørke ut stålet med sterke rengjøringsmidler, men heller gi det fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 22. oktober 2003 #5 Del Skrevet 22. oktober 2003 Zalo er jo kjempesterkt. Tar jo brt alt fett. Det finners oljer som du kan bruke på stålvarer, effektivt og lettvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har alle mine hvitevarer i stål' date=' inklusiv kjøleskap, har også endel kolonialskuffer i stål. Til rengjøring bruker jeg en spray fra Wurth som er kjempe-effektiv. Ble anbefalt den på Bonus Expert da de bruker den selv på utstillingsvarene sine. Jeg sprayer på og tørker av med tørkepapir - så er de like fine igjen.[/quote'] Hvor får du tak i den? Hos hvitevareforhandleren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå