Gå til innhold

abort, eller IKKE?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ts: ta abort hvis du føler for det. Ikke la disse abort motstanderene og de som syntes syndt på seg selv for de ikke klarer å få barn, til å stoppe deg

DAGENS INNLEGG!!! :tommelopp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS,

Jeg er en av de som har tatt abort, og som ikke angrer. Og hele nøkkelen ligger i at du ikke gjør som alle motstanderne her sier. Når valget er tatt så er det tatt, og da nytter det ikke å tenke destruktivt som i "enn hvis jeg ikke hadde", "det mangler en" osv osv. Da er slaget tapt, og du vil angre. Valget, er som du vet, bare ditt til syvende og sist, og de som messer om hvor hvor galt abort er er de som ikke har gjennomført det selv, og som ikke har vært i en sånn situasjon. Enkelt å dømmme når en aldri har vært i situasjonen selv, det er kvinner verdensmestere i. Og kvinner er de verste motstanderne :nei:

Det er mindre egoistisk og mye mer modig at kvinner tar abort når ingen ønsker barnet. Barn skal være ønsket av to, både mor og far, og ikke komme på grunn av frykt for et inngrep. Det er alltid en risiko ved abort, men den er veldig liten ved medisinsk abort, og bare tenk på hvor mye som kan gå galt under et svangerskap eller fødsel. Ingen garanti for at du får en frisk unge, eller at du er frisk under og etterpå. Det finnes så mange barn som ikke er ønsket og som har det grusomt allerede, så hvorfor folk skal bære fram barn fordi alle andre vil det, er toppen av idioti :rope:

Høres bra ut at du skal snakke med Amanthea, de er flinke :)

Husk at det er ditt valg, og hvis du bestemmer deg for å beholde, så gjør det fordi du virkelig har lyst og vil selv. Ikke fordi alle andre presser deg.

Hilsen Meg

Signerer veldig her nå kjenner jeg,knall bra Meg :klemmer:

Skrevet (endret)

jeg støtter at du gjør det som er riktig for deg, SÅKLART. men jeg RÅDER deg til å IKKE ta abort.

Endret av Bond
Skrevet

Tråden rydder for avsporinger og krenkende uttalelser

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...