Gå til innhold

Er det mulig å skifte farge på et par sko med skokrem?


Monica76

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et par 60-tallssko i mørk brun og sliter med å få tak i dette. Derimot har jeg et passende par i en mørk auberginaktig farge som jeg ikke bruker lenger, og som hadde passet perfekt - hvis de bare hadde vært brune... Vil det kunne fungere å behandle disse med mørk brun skokrem? Fargene er jo ikke veldig ulike. Eller er dette helt på viddene? Noen som vet - eller har prøvd?

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild

Låner tråden litt jeg framfor å starte ny. Jeg har noen cognacfargede sko jeg gjerne skulle farget svarte. Går det med Dyon? Og hvor selges det? Pris? Skoene kostet 10 dollar på GoJane så gidder ikke om det er veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes en egen skofarge oxo grændsenskotøymagasin i grensen 12 selger det... Er det glatt lær kan det bli litt sjateringer, uregelmessigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, folkens!

Jeg fikk til slutt tak i en lær- og kunstlærfarge som heter Magix Color på en Euroskobutikk til 99 kroner. Resultatet ble veldig jevnt og pent (og i dette tilfellet veldig tidsriktig), men fargen stemmer virkelig ikke med hva som loves på boksen, så vær litt obs på det hvis det er flere av dere som skal prøve ut dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...