Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3201 Skrevet 18. februar 2011 Beklager ludie, men fant du det ut først nå? Neida. Men jeg syntes bare ikke det var så mye annet å si. Og det er jo tross alt essensen i samtlige innlegg i denne tråden. 2
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3202 Skrevet 18. februar 2011 Og kvinnene her spør da, fordi det er relevant for saken, hvor mange kvinner du har vært i forhold til tidligere. Dette fordi vi lurer på hva som gjør denne kvinnen så aktuell for deg. Siden du ikke er forelska, ikke liker henne, ikke har repsekt for henne, det er tydelig at hun ikke vil ha deg, og det er ingenting som tilsier at det er noe som helst kjærlighet mellom dere. I den sammenheng er det relevant å se hva du har opplevd med kvinner før. 2
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3203 Skrevet 18. februar 2011 Ja, det stemmer forsåvidt. Men en slik krise varer som regel aldri evig. Neste serie-monogami bruker å løse opp i dette, og da er det rett tilbake i gamle synder igjen hehe Hæ? Du snakker om å være SATT; det er det vi andre svarer på her. Det du skriver har ikke noe med saken å gjøre.
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3204 Skrevet 18. februar 2011 At også jeg har fått problemer av alt hennes surr, er en annen sak. Det er ditt eget valg, hadde du av respekt for deg selv avsluttet dette tidligere så hadde du ikke fått noen problemer. 2
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3205 Skrevet 18. februar 2011 Da er vi ulike. Du sier ikke det... *tørt* 2
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3206 Skrevet 18. februar 2011 Det er hennes oppgave å bestemme seg først og fremst. Deretter skal hun kommunisere sitt valg klart og tydelig til meg og alle andre. Og ettersom hun ikke har klart/gjort dette, så er det egentlig hun som har problemer, ja. At også jeg har fått problemer av alt hennes surr, er en annen sak. Hun har bestemt seg, og hun har formidlet det, det er hos deg problemet ligger. Det er bare du som ikke forstår dette.
Tabris Skrevet 18. februar 2011 #3207 Skrevet 18. februar 2011 Så hvis du ikke liker å gå i selskap, ikke har kvinnelige venner, ikke har hatt forhold på lenge (om i det hele tatt) og - i følge egne ord - ikke har hatt en vettug samtale med en kvinne på svært lenge - hva slags livserfaring er det da du baserer dine bastante påstander o hvordan "kvinner er" på? 2
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3208 Skrevet 18. februar 2011 I følge henne selv, og det velger du da å tro på? Sannsynligheten er stor for at dette også kun er ord, brukt for å slippe å ta en avgjørelse inntil hun klarer seg selv økonomisk. Måten hun kommuniserer på er et utslag av at hun ønsker å ha deg i bakhånd i tilfelle hun trenger penger. Hun bare utnytter deg og har det veldig godt der hun er, hun oppnår det hun vil etter litt masing og godsnakking. Slutt å vente på at hun skal bestemme seg for å oppføre seg som du vil hun skal gjøre, dump henne! Lurer på hvor mange ganger damene og mennene her inne har sagt det til deg egentlig? Sikkert bare bortkastede tastetrykk å si det en gang til. Det er flere år siden hun fortalte meg om sine personlige problemer, blant annet med det å klare å bestemme seg selv. Men selvfølgelig er det alltid en eller flere underliggende årsaker til at man (hun) ikke klarer å bestemme seg. Unngå risiko og beholde trygghet er åpenbare motiverende faktorer selvfølgelig. Og jeg vil faktisk tro at barna hennes også er med i beregningene.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3209 Skrevet 18. februar 2011 Jeg tror du liker best mannfolk som gir deg rett? Sånne kvinnfolk er noe herk. Jeg hadde en mattelærer som var sånn. Hun delte ut toppkarakterer til alle som jattet med henne og ga henne de svarene hun ville ha, mens vi som tenkte selv bare fikk røde rettelser og drittkarakterer tilbake. 3
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3210 Skrevet 18. februar 2011 SÅ du klarer ikke å få til en interessant samtale ved å kommunisere slik at det andre mennesket blir interessant, og føler seg lyttet til? Det er jo nøkkelen til å være en god kommunikator. Det er sikkert ikke min store styrke, nei. Hvis jeg ikke er spesielt motivert for det.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3211 Skrevet 18. februar 2011 Det er flere år siden hun fortalte meg om sine personlige problemer, blant annet med det å klare å bestemme seg selv. Men selvfølgelig er det alltid en eller flere underliggende årsaker til at man (hun) ikke klarer å bestemme seg. Unngå risiko og beholde trygghet er åpenbare motiverende faktorer selvfølgelig. Og jeg vil faktisk tro at barna hennes også er med i beregningene. Det at du ikke forstår at det er henne som har mest å tape, sier veldig mye om deg. Og det det sier er trist.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3212 Skrevet 18. februar 2011 Det er sikkert ikke min store styrke, nei. Hvis jeg ikke er spesielt motivert for det. Noe disse trådene dine også demonstrerer. Du kan ikke kommunisere spesielt godt...
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3213 Skrevet 18. februar 2011 Og det til tross for måten hun har oppført seg på overfor deg? Det kan jeg love deg at en mann som hadde oppført seg på samme måte overfor meg hadde ikke blitt sluppet inn over dørterskelen min. Han hadde vært historie for lenge siden, han hadde ikke gjort seg fortjent til å få meg. Fortjener du ikke noe mer enn henne da Steinar?! Eier du ikke selvrespekt? Hun MÅ altså endre sin innstilling og oppførsel først. Det er der problemet ligger. Og ingenting er aktuelt ifra min side hvis ikke det skjer.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3214 Skrevet 18. februar 2011 Så når det er du som utleverer andre så er det helt greit? Spennende - jeg noterer meg det. Det er som sagt relevant for denne saken, og det er selvfølgelig helt anonymt.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3215 Skrevet 18. februar 2011 Øh? Problemet er at du ikke skjønner at hun bestemte seg for lenge siden. Nå tror jeg du gjør deg dummere enn du er. Du skjønner vel at hun ikke har bestemt seg for det som er riktig? Flytte sørover og bli kjæresten til Steinar = Bestemme seg. Ikke ville være kjæreste med Steinar og be ham dra til helvete = Ikke bestemme seg. 3
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3216 Skrevet 18. februar 2011 Sånne kvinnfolk er noe herk. Jeg hadde en mattelærer som var sånn. Hun delte ut toppkarakterer til alle som jattet med henne og ga henne de svarene hun ville ha, mens vi som tenkte selv bare fikk røde rettelser og drittkarakterer tilbake. Takk for at du fikk meg til å sprute kaffe ut over hele tastaturet.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3217 Skrevet 18. februar 2011 Nå tror jeg du gjør deg dummere enn du er. Du skjønner vel at hun ikke har bestemt seg for det som er riktig? Flytte sørover og bli kjæresten til Steinar = Bestemme seg. Ikke ville være kjæreste med Steinar og be ham dra til helvete = Ikke bestemme seg. Åhhhhhhhhhhhhh!
Tabris Skrevet 18. februar 2011 #3218 Skrevet 18. februar 2011 Dette har jo blitt tidenes underholdningstråd på KG.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3219 Skrevet 18. februar 2011 Nå tror jeg du gjør deg dummere enn du er. Du skjønner vel at hun ikke har bestemt seg for det som er riktig? Flytte sørover og bli kjæresten til Steinar = Bestemme seg. Ikke ville være kjæreste med Steinar og be ham dra til helvete = Ikke bestemme seg. Men du, unnskyld at jeg spør. Kanskje det er fordi jeg er kvinne. Men de ungene hennes da? Skype?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3220 Skrevet 18. februar 2011 Det at du ikke forstår at det er henne som har mest å tape, sier veldig mye om deg. Og det det sier er trist. Hvem har sagt at jeg ikke forstår dette? Men hjelper det noe i denne saken?
Fremhevede innlegg