Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3261 Skrevet 18. februar 2011 Neida, men du syns ikke at hun ofrer littegranne ved å flytte fra ungene? Eller støtter du KUN Steinar i denne saken? Typisk mannfolk. Rotter seg sammen.
Gjest Niema Skrevet 18. februar 2011 #3262 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Du kan ikke bare bestemme at du er guds gave til dette kvinnemennesket Steinar. Hadde hun følt det på samme måte, hadde hun valgt deg. Du har hele veien sagt at du setter deg selv først, du må tenke på deg selv, men her sitter du altså og venter forgjeves på at et annet menneske skal innse hvor "bra" du er. Men damer Steinar, de vil ikke ha "bra nok." Det finnes massevis at "bra nok" menn der ute, men da kan man like gjerne ha det "bra nok" selv. Det skal noe ekstra til skjønner du. En kjemi, en god følelse. Vi gidder ikke ta til takke med hvem som helst. Det hjelper lite hvor "bra" du er objektivt sett, hvis det mangler gnist og forelskelse. We want more. Selv om du tar til takke med "bra nok", så betyr ikke det at ikke lista hennes er betraktelig høyere. hehe Endret 18. februar 2011 av Niema 1
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3263 Skrevet 18. februar 2011 Typisk mannfolk. Rotter seg sammen.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3264 Skrevet 18. februar 2011 Jeg får en slik overveldende følelse av å lest nøyaktig det samme før...i fjor en gang. Hvor lenge skal du vente, Steinar? Trodde du hadde gitt deg nå? Jeg skal vente til hun enten bestemmer seg eller gir helt opp. Jeg har brukt så lang tid på dette at et par uker til spiller null rolle for å bli helt sikker i min sak.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3265 Skrevet 18. februar 2011 Jeg står ikke på pinne for noen. Aldri gjort Nå måtte jeg slå opp i ordboka: "pinne stå på p- for forstå andre mennesker, lære av sine feil, stå for det man sier, svare på det man blir spurt om i stedet for å lire av seg noe irrelevant vås, bruke huet, følge noen av de levereglene man stiller opp for alle andre, ta en titt på utsiden av boblen og se hvordan verden ser ut, leve med en kvinne, justere kartet etter terrenget, ikke motsi seg selv i annenhver setning, skjønne sitt eget beste, bruke ordboka, argumentere logisk og fornuftig" Ser jaggu ut til at Steinar har rett. 1
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3266 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skal vente til hun enten bestemmer seg eller gir helt opp. Jeg har brukt så lang tid på dette at et par uker til spiller null rolle for å bli helt sikker i min sak. Hun har bestemt seg.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3267 Skrevet 18. februar 2011 Nå måtte jeg slå opp i ordboka: "pinne stå på p- for forstå andre mennesker, lære av sine feil, stå for det man sier, svare på det man blir spurt om i stedet for å lire av seg noe irrelevant vås, bruke huet, følge noen av de levereglene man stiller opp for alle andre, ta en titt på utsiden av boblen og se hvordan verden ser ut, leve med en kvinne, justere kartet etter terrenget, ikke motsi seg selv i annenhver setning, skjønne sitt eget beste, bruke ordboka, argumentere logisk og fornuftig" Ser jaggu ut til at Steinar har rett.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3268 Skrevet 18. februar 2011 Du kan ikke bare bestemme at du er guds gave til dette kvinnemennesket Steinar. Hadde hun følt det på samme måte, hadde hun valgt deg. Du har hele veien sagt at du setter deg selv først, du må tenke på deg selv, men her sitter du altså og venter forgjeves på at et annet menneske skal innse hvor "bra" du er. Men damer Steinar, de vil ikke ha "bra nok." Det finnes massevis at "bra nok" menn der ute, men da kan man like gjerne ha det "bra nok" selv. Det skal noe ekstra til skjønner du. En kjemi, en god følelse. Vi gidder ikke ta til takke med hvem som helst. Det hjelper lite hvor "bra" du er objektivt sett, hvis det mangler gnist og forelskelse. We want more. Selv om du tar til takke med "bra nok", så betyr ikke det at ikke lista hennes er betraktelig høyere. hehe Noen bedre eller like bra som meg kommer hun aldri til å få. Men om hun klarer å innse dette faktum er en annen sak.
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3269 Skrevet 18. februar 2011 Noen bedre eller like bra som meg kommer hun aldri til å få. Men om hun klarer å innse dette faktum er en annen sak.
Tabris Skrevet 18. februar 2011 #3270 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har brukt så lang tid på dette at et par uker til spiller null rolle for å bli helt sikker i min sak. Du har klar over at "et par uker" nå har blitt 1,5 år?
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3271 Skrevet 18. februar 2011 Noen bedre eller like bra som meg kommer hun aldri til å få. Men om hun klarer å innse dette faktum er en annen sak. Har du klart å overbevise mange kvinner om dette?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3272 Skrevet 18. februar 2011 Hun har bestemt seg. Det er langt ifra umulig. Spesielt hvis vi definerer det å aldri klare å bestemme seg som å bestemme seg. Noe som forsåvidt er helt korrekt formelt sett.
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #3273 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skal vente til hun enten bestemmer seg eller gir helt opp. Jeg har brukt så lang tid på dette at et par uker til spiller null rolle for å bli helt sikker i min sak. År, mener du vel?
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3274 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det er langt ifra umulig. Spesielt hvis vi definerer det å aldri klare å bestemme seg som å bestemme seg. Noe som forsåvidt er helt korrekt formelt sett. Que? Endret 18. februar 2011 av Ludovie
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3275 Skrevet 18. februar 2011 Neida, men du syns ikke at hun ofrer littegranne ved å flytte fra ungene? Eller støtter du KUN Steinar i denne saken? Jeg skjønner ikke hva disse ungene har med saken å gjøre. Synes det blir litt for privat. Støtter ingen, jeg. Jeg tenker selv, vettu
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3276 Skrevet 18. februar 2011 Du har klar over at "et par uker" nå har blitt 1,5 år? Et par uker fra nå.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3277 Skrevet 18. februar 2011 Har du klart å overbevise mange kvinner om dette? Det sier seg selv hehe
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3278 Skrevet 18. februar 2011 Det er langt ifra umulig. Spesielt hvis vi definerer det å aldri klare å bestemme seg som å bestemme seg. Noe som forsåvidt er helt korrekt formelt sett. Alt hun har gjort og IKKE gjort, betyr at hun har bestemt seg. Det er bare du som ikke skjønner dette.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3279 Skrevet 18. februar 2011 Et par uker fra nå. Det som er litt fiffig med "nå", er at det flytter på seg hele tiden. 1
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3280 Skrevet 18. februar 2011 Jeg skjønner ikke hva disse ungene har med saken å gjøre. Synes det blir litt for privat. Støtter ingen, jeg. Jeg tenker selv, vettu Mhm, ok, tar det til etteretning...
Fremhevede innlegg