Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tsunade
Skrevet

Hva får dere ut av å holde denne idiotske diskusjonen gående med denne "mannen"?

Siden jeg ikke har TV, er dette min såpeopera. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underholdning :)

Dere river dere jo i håret over ham og prøver alle mulige mer eller mindre finurlige metoder for å få ham til å forstå hva dere mener. Dette er ikke bare underholdning for dere, nei.

Skrevet

Dere river dere jo i håret over ham og prøver alle mulige mer eller mindre finurlige metoder for å få ham til å forstå hva dere mener. Dette er ikke bare underholdning for dere, nei.

Nehei, hva er det da?

Tsunade: Såpeopera, ja. God beskrivelse!!

• Liker 1
Skrevet

Dere er jo voldsomt engasjerte og blir også fornærmet når dere føler at Steinar tillegger dere egenskaper dere ikke mener dere har. Dette er ikke bare underholdning, nei.

Skrevet

Hvem liker vel å bli tillagt negative egenskaper en ikke har?

Jeg utstår ikke at folk tror de kan analysere meg på bakgrunn av oppførselen til noen helt andre. I særdeleshet om denne helt andre oppfører seg stikk motsatt av det jeg selv ville gjort. Syns faktisk det er en fornærmelse mot både intelligensen og integriteten min. :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Hvem liker vel å bli tillagt negative egenskaper en ikke har?

Jeg utstår ikke at folk tror de kan analysere meg på bakgrunn av oppførselen til noen helt andre. I særdeleshet om denne helt andre oppfører seg stikk motsatt av det jeg selv ville gjort. Syns faktisk det er en fornærmelse mot både intelligensen og integriteten min. :snurt:

Men da poster man ikke i denne tråden kun for underholdningens skyld. For man har sett hvordan Steinar svarer siden i 2009.

Skrevet (endret)

Nå kan ikke jeg si noe om hvorfor folk holder denne tråden i live (siden jeg ikke akkurat er aktiv her selv), men ut fra hvordan folk svarer, vil jeg påstå at hovedgrunnen er underholdningen, mens forsvar av egen personlighet i tillegg til å snakke fornuft til Steinar, er mer en tilleggsfaktor enn noe annet.

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Nå kan ikke jeg si noe om hvorfor folk holder denne tråden i live (siden jeg ikke akkurat er aktiv her selv), men ut fra hvordan folk svarer, vil jeg påstå at hovedgrunnen er underholdningen, mens forsvar av egen personlighet i tillegg til å snakke fornuft til Steinar, er mer en tilleggsfaktor enn noe annet.

Det ser ut som om det er hovedfaktoren framfor tillegssfaktoren for de ivrige her inne.

Skrevet

Det blir jo som med ulykker osv. Det er egentlig ikke underholdene, men man klarer ikke å la være å se.

Såpeopera vil jeg ikke kalle det, det må i så fall være en veldig langtekkelig en. Dette er som er lite studie av en meget spesiell persons liv. Er interessant å se hvordan mennesker, som høyst sannsynlig lider av en slags mild for for autisme, tenker, og hvordan de lever i en helt annen verden enn oss andre.

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Det ser ut som om det er hovedfaktoren framfor tillegssfaktoren for de ivrige her inne.

Hvorfor gidder du å engasjere deg i folks motiv for å involvere seg i denne tråden, enkli??? :klø:

Og hvis dette er et viktig tema for deg, synes jeg du burde starte en tråd om akkurat dette.

Gjest Blondie65
Skrevet

Likheten med såpeopera er slående: nesten ingen handling, og svært lite skjer i hver episode. Forvirra? Følg med i episode 3031 av "tolkningsdama". Vil Steinar endelig skjønne at han har sløst vekk tiden sin, eller vil han nok en gang satse på at penger ordner det kommunikasjon ikke kan?

Skrevet

Likheten med såpeopera er slående: nesten ingen handling, og svært lite skjer i hver episode. Forvirra? Følg med i episode 3031 av "tolkningsdama". Vil Steinar endelig skjønne at han har sløst vekk tiden sin, eller vil han nok en gang satse på at penger ordner det kommunikasjon ikke kan?

Eller kommer han med et nytt og spennende (og siste) ultimatum?

Skrevet

Eller kommer han med et nytt og spennende (og siste) ultimatum?

Det kan være en såpeopera som nærmer seg en slutt (?) eller det kan være mange variasjoner over "Per,Pål og Espen Askeladd" som forsøkte å målbinde prinsessa (i dette tilfellet en prins) :fnise:

Skrevet

Stygt redd for at vi ikke bør holde pusten i påvente av slutten her, gitt... =P

Skrevet

Egentlig så forstår jeg ikke hvorfor Steinar vil ha dame i det hele tatt.

Tolkningsdama kritiserer han jo stort sett for alt, hun har feil innstilling og oppførsel, hun kan ikke kommunisere osv.

Og alle andre kvinnfolk er jo bare en gjeng snyltere han rakker ned på.

Er det ikke best å være singel da - å slippe å ha noe med kvinnfolk å gjøre???

Skrevet

Egentlig så forstår jeg ikke hvorfor Steinar vil ha dame i det hele tatt.

Tolkningsdama kritiserer han jo stort sett for alt, hun har feil innstilling og oppførsel, hun kan ikke kommunisere osv.

Og alle andre kvinnfolk er jo bare en gjeng snyltere han rakker ned på.

Er det ikke best å være singel da - å slippe å ha noe med kvinnfolk å gjøre???

Åh! Nå skjønte jeg plutselig alt her! :idesmil:

Stenar har gnudd og styra med dette her for at vi alle tilslutt skal konkludere med at vi ikke skjønner at han vil ha dame i det hele tatt (som du sier) også sier han tilslutt at det har han jo heller ikke - og har aldri hatt - og derfor er han egentlig en skikkelig luring og ikke en ensom raring fra Ytre Enfold!

Wow altså...

Gjest Passing by
Skrevet

Når man kommer over en viss alder så er dette faktisk helt normalt. Alle blir mer satt med årene.

Og har du ikke opplevd dette selv så er du ikke gammel (moden) nok ennå.

svada

Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Og jeg innser selvfølgelig at for alle serie-monogamister så er konseptet "den rette" veldig vanskelig å forstå.

Hun tolkningsdama går vel inn under kategorien serie-monogamister også??

Endret av Passing by
Skrevet

Åh joda, det har du. Du sitter ikke og rakker ned på de som har hatt mer enn et forhold i sitt liv, om du har hatt det samme selv. Så dum er du rett og slett ikke.

Apropos det å være dum og teit.

Jeg vet (visste) at det å surre seg borti et individ som er opptatt verken er fornuftig eller moralsk riktig.

Allikevel klarer jeg altså å gjøre nettopp dette.

Derfor skal man ALDRI undervurdere egen og andres dumskap.

Et meget godt råd til alle. Selv om sikkert ingen skjønner det hehe

Skrevet (endret)

Apropos det å være dum og teit.

Jeg vet (visste) at det å surre seg borti et individ som er opptatt verken er fornuftig eller moralsk riktig.

Allikevel klarer jeg altså å gjøre nettopp dette.

Derfor skal man ALDRI undervurdere egen og andres dumskap.

Et meget godt råd til alle. Selv om sikkert ingen skjønner det hehe

:hoho:

Og dette tror du er nyheter for en gjeng med voksne damer som har levd ei stund fordi....?

Endret av Suzy
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...