Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2011 #2941 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Når man kommer over en viss alder så er dette faktisk helt normalt. Alle blir mer satt med årene. Og har du ikke opplevd dette selv så er du ikke gammel (moden) nok ennå. Hva vet vel du om dette? Det virker ikke som du har menneskelig samkvem i det hele tatt. Om kroppen kanskje ikke er så smidig når man kommer "opp i årene", er sinnet meget fleksibelt. Endret 16. februar 2011 av Belladonna 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2942 Skrevet 16. februar 2011 Steinar, har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Mitt siste samboerskap (og eneste) tok slutt for over 6 år siden. Siden den gang har jeg vært singel, men datet en del gutter i kortere eller lengre perioder. Jeg synes gutter er enkle å forstå, og de forstår som regel meg, likevel er vi ikke alltid enige om ting.
QueenPenelope Skrevet 16. februar 2011 #2943 Skrevet 16. februar 2011 Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Ja? Selv er jeg i et forhold som feirer 16 år hvert øyeblikk, 11 av de som gift.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2944 Skrevet 16. februar 2011 Ny side - nye muligheter Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Kan du i det minste fortelle meg hvorfor det er umulig for deg å svare på dette, Steinar?
Tabris Skrevet 16. februar 2011 #2945 Skrevet 16. februar 2011 Steinar: Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama?
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2946 Skrevet 16. februar 2011 Jeg får tydeliggjøre hva jeg mener litt da Alle menn jatter bare med kvinner. Alle menn jatter med kvinner når det passer seg best for dem selv. For å slippe mas og konfrontasjoner. Alle kvinner vil bli forsørget. Ingen kvinner vil ha en mann som ikke bidrar sterkt økonomisk (hvis de kan unngå det). 99.99% av alle kvinner betaler med sex for å få fordeler. De fleste menn har en sterkere sexlyst (drift) enn de fleste kvinner. Spesielt i yngre år. Tror nesten at dette er vitenskaplig bevist gitt Det er unormalt å ha venner av det motsatte kjønn. Det er biologisk sett unormalt, ja.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2947 Skrevet 16. februar 2011 Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama?
Bonito Skrevet 16. februar 2011 #2948 Skrevet 16. februar 2011 Har du noensinne hatt ett forhold til en kvinne, før dette "forholdet" med tolkningsdama??
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2011 #2949 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, før dette "forholdet" med tolkningsdama?? Endret 16. februar 2011 av Belladonna
Gjest Niema Skrevet 16. februar 2011 #2950 Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror vi alle vet hva det manglende svaret betyr
Fønix Skrevet 16. februar 2011 #2951 Skrevet 16. februar 2011 Det begynner faktisk å bli veldig lenge siden jeg hadde en vettig samtale med et kvinnfolk. Lenge siden du hadde en vettug samtale med en mann? 3
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2011 #2952 Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror vi alle vet hva det manglende svaret betyr Det vet vi nok .
Gjest Niema Skrevet 16. februar 2011 #2953 Skrevet 16. februar 2011 Det fryktelig festlig Steinar, hvordan du kan sitte og fortelle alle hvordan kvinner er,du som ikke engang har noe grunnlag for å uttale deg. Kanskje det er nettopp derfor du ikke har hatt noe forhold? Fordi du tillegg damer egenskaper de ikke har? Noen gang tenkt på det? Eller tror du kanskje vi lyver til deg alle sammen? Samboeren min tjener ikke akkurat fett, og her i heimen deler vi og har alltid delt alle utgifter 50/50. Ergo blir jeg ikke forsørget. Gud hjelpe meg, jeg må jo være en freak? Eller hva mener du Steinar? 2
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2954 Skrevet 16. februar 2011 Jeg tror vi alle vet hva det manglende svaret betyr Det ble i allefall slutt på pisspreiket, om ikke noe annet Men jeg gir meg ikke: Steinar? Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Og alternativt - hvorfor er det så vanskelig å svare på dette ene, enkle og konkrete spørsmålet?
Gjest Niema Skrevet 16. februar 2011 #2955 Skrevet 16. februar 2011 Det ble i allefall slutt på pisspreiket, om ikke noe annet Men jeg gir meg ikke: Steinar? Har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Og alternativt - hvorfor er det så vanskelig å svare på dette ene, enkle og konkrete spørsmålet? Fordi all argumentasjonen hans dermed vil falle i grus og bli verdiløse, fordi det bare er synsing 2
QueenPenelope Skrevet 16. februar 2011 #2956 Skrevet 16. februar 2011 Det fryktelig festlig Steinar, hvordan du kan sitte og fortelle alle hvordan kvinner er,du som ikke engang har noe grunnlag for å uttale deg. Kanskje det er nettopp derfor du ikke har hatt noe forhold? Fordi du tillegg damer egenskaper de ikke har? Noen gang tenkt på det? Eller tror du kanskje vi lyver til deg alle sammen? Samboeren min tjener ikke akkurat fett, og her i heimen deler vi og har alltid delt alle utgifter 50/50. Ergo blir jeg ikke forsørget. Gud hjelpe meg, jeg må jo være en freak? Eller hva mener du Steinar? Ellers... det er bare et merkelig sammentreff dette. En statistisk Usannsynlighet. At Steinar i denne tråden har klart å utelukkende treffe damer som klarer å forsørge seg selv. Ganske utrolig i grunn, all den tid 99,99% av kvinner vil bli forsørget, at akkurat vi i denne tråden utgjør 0,01% av befolkningen. Jeg mener, hva er sjansen for DET, liksom?! 1
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2957 Skrevet 16. februar 2011 Fordi all argumentasjonen hans dermed vil falle i grus og bli verdiløse, fordi det bare er synsing Bang, spikeren rett på hodet Niema
Tabris Skrevet 16. februar 2011 #2958 Skrevet 16. februar 2011 - Ikke hatt forhold - Har ikke venner som er kvinner - Har ikke hatt en vettug samtale med kvinner på lenge Så hva er da alle hans bastante uttalelser om hvordan kvinner "er" basert på? Bitre grublerier trygt plantet i sofaen?
Gjest Niema Skrevet 16. februar 2011 #2959 Skrevet 16. februar 2011 Ellers... det er bare et merkelig sammentreff dette. En statistisk Usannsynlighet. At Steinar i denne tråden har klart å utelukkende treffe damer som klarer å forsørge seg selv. Ganske utrolig i grunn, all den tid 99,99% av kvinner vil bli forsørget, at akkurat vi i denne tråden utgjør 0,01% av befolkningen. Jeg mener, hva er sjansen for DET, liksom?! Ja det er jo ganske utrolig
Gjest Tsunade Skrevet 16. februar 2011 #2960 Skrevet 16. februar 2011 (endret) STEINAR! HAR DU NOENSINNE HATT ET FORHOLD TIL EN KVINNE, UTENOM DET FORHOLDET DU HAR TIL TOLKNINGSDAMA? Endret 16. februar 2011 av Tsunade
Fremhevede innlegg