Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes faktisk utrolig mange teite mennesker i denne verden.

Du har hørt om denne barneoppdragelsen? hehe

Forelderen sier til barnet; "Du skal ikke gjøre som jeg gjør, du skal gjøre som jeg sier!" :regler:

Yeah, right! Mye i dette faktisk hehe

Jaha, så du sier at du er teit?

Og hva har det med barneoppdragelse å gjøre? Denne sammenhengen er det kun du selv som ser. Det er vel bare nok et tilfelle av fossroing.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler ikke om å jatte med folk.

Det handler om at du ikke en gang anerkjenner andre menneskers erfaringer og innsikt, enda du selv har bedt om dem.

Da har du fått - eller jeg gitt - feil inntrykk her. Klart jeg anerkjenner andre menneskers erfaringer og innsikt :)

Men jeg trenger ikke nødvendigvis å være enig.

Skrevet

Igjen: Dette dreier seg ikke om jatting eller ikke jatting. Det dreier seg derimot om at du har en kraftig avvikende virkelighetsoppfatning, og at du nekter å innse det som er innlysende for absolutt alle andre.

Skjønner du hva jeg sier her?

Det dreier seg om at jeg har egne tanker og meninger.

Jeg klarer altså å tenke selv. Heldigvis! Og takk for det!

Skrevet

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

Skrevet

Jaha, så du sier at du er teit?

Og hva har det med barneoppdragelse å gjøre? Denne sammenhengen er det kun du selv som ser. Det er vel bare nok et tilfelle av fossroing.

Nei, jeg sier egentlig at mange andre er teite ;):ler:

Og det med barneoppdragelsen er bare en belysning av hvor teit det går an å bli (som forelder). Eksemplets makt er STOR!

Skrevet

Nei, jeg sier egentlig at mange andre er teite ;):ler:

Og det med barneoppdragelsen er bare en belysning av hvor teit det går an å bli (som forelder). Eksemplets makt er STOR!

God innsikt angående det at det er handlinger som betyr noe, og ikke ord.

Kanskje begynne å anvende denne innsikten????

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor i all verden oppretter du tråd etter tråd for å spørre om andres synspunkter, tolkninger og råd da?

Skrevet

God innsikt angående det at det er handlinger som betyr noe, og ikke ord.

Kanskje begynne å anvende denne innsikten????

Men det har jeg visst hele tiden.

Og av den grunn har jeg altså heller ikke trodd på det hun har sagt.

Fordi det ikke har vært tilstrekkelig samsvar imellom ord og handling.

Og derfor presser jeg henne nå til å vise meg hva hun vil i praksis.

Skrevet

Hvorfor i all verden oppretter du tråd etter tråd for å spørre om andres synspunkter, tolkninger og råd da?

Fordi problemet mitt er ett kvinnemenneske, og her finnes det andre kvinnemennesker.

Skrevet

Fordi problemet mitt er ett kvinnemenneske, og her finnes det andre kvinnemennesker.

Jeg tror ditt problem er mye større enn dette kvinnemennesket.

Skrevet

e055.gif

Gjest Tsunade
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært et gjennomsnittlig mannfolk.

Og jeg må nok dessverre skuffe deg med at jeg ikke har hørt et pip ifra henne.

Mye mulig at hun nå har innsett at banken er helt stengt.

Håper på det.

Vet du, det gjør jeg også!

Jeg tror jeg kan uttale meg på vegne av vanvittig mange når jeg sier at vi er sååååååå leeeeeeeeiiiii den dama!

Så kan du se til å finne deg et oppegående kvinnfolk neste gang?

Eller sitte der i elfenbenstårnet ditt?

Gjest Ludovie
Skrevet

Nei, Steinar. Dette dreier seg ikke om "egne tanker og meninger", eller om å "klare å tenke selv". Det dreier seg derimot om kraftig avvikende virkelighetsoppfatning.

Dessuten, på direkte spørsmål fra meg i går, erkjente du jo at du muligens har en annen oppfatning av verden enn alle andre mennesker (med "mennesker" menes det her både kvinner og menn).

Dermed vil jeg gjerne spørre deg, som (egenerklært) rasjonalist og logiker: Hvis én person hevder en ting, mens resten av verden (både kvinner og menn) hevder det motsatte; hvem har sannsynligvis rett, tenker du?

Kan du svare meg på dette? :)

• Liker 2
Gjest Ludovie
Skrevet

Logisk kortslutning.

Skrevet

En dame, mange andre damer. Forelsket er en sinnstilstand de fleste reagerer ganske likt på. Og hennes handlinger gjennom halvannet år, viser absolutt ingen tegn på forelskelse eller et ønske om noe seriøst forhold. De viser kun et ønske om økonomisk hjelp.

Jeg fatter ikke hva mer du trenger å se. Du har sett alt som er å se allerede.

Skrevet

Heia Ludovie!

Jeg skjønner ikke hvordan et enkelt ja - nei svar på hvorvidt du har hatt noen forhold til noen kvinner før denne tolkningsdama kan være utleverende på noe vis.

Det er jo bare å si at ja jeg har hatt et forhold før, ja jeg har hatt et par forhold - eller nei - men dette er åpenbart et så farlig spørsmål at du ikke klarer å forholde deg til det i det hele tatt. Hjelpes :roll:

Og som Ludovie så fint formulerte det tidligere her: Ja hvorvidt du har noen erfaring med kvinner fra før har veldig mye med dine OVSS'ers verdi.

Har du ingen erfaring, kan du bare ikke hevde noe som helst. Da blir det bare tåpelige antagelser fra en stakkarslig ensom mann et sted i Ytre Enfold.

Må legge til for egen regning at jeg med din logikk må være umåtelig vellykket, for jeg irriterer åpenbart vettet av deg og i dine øyne er jo det den ultimate kompliment ;)

Det må være noe dritt når din egen såkalte logikk slår tilbake og treffer deg midt mellom øynene...? :lur:

Skrevet (endret)

Heia Ludovie!

Jeg skjønner ikke hvordan et enkelt ja - nei svar på hvorvidt du har hatt noen forhold til noen kvinner før denne tolkningsdama kan være utleverende på noe vis.

Det er jo bare å si at ja jeg har hatt et forhold før, ja jeg har hatt et par forhold - eller nei - men dette er åpenbart et så farlig spørsmål at du ikke klarer å forholde deg til det i det hele tatt. Hjelpes :roll:

I mine øyne har han svart på dette. Han synes tydeligvis negativt om de serie-monogame. Å være serie-monogam må jo være å ha flere forhold etter hverandre (men ikke overlappende, for da er man jo utro). Ettersom han synes det er negativt, kan han jo ikke være en selv.

Ergo sparer han seg til EI dame, og det er tydeligvis tolkningsdama som er Den Rette, og som skal bli hans utkårede.

Problemet er bare at

1. hun er jo ikke interessert i annet enn pengene

2. hun har kun potensiale, bare hun endrer innstilling og oppførsel

3. Og ikke nok med at hun er en av de fæle serie-monogame (som ikke har PEILING på hva "den rette" er for noe, for de har jo så mange!), men hun er i stand til å bedrive utroskap også.

Høres virkelig ut som The One, dette ;)

Endret av QueenPenelope
  • Liker 1
Skrevet

Hva får dere ut av å holde denne idiotske diskusjonen gående med denne "mannen"?

Skrevet

Hva får dere ut av å holde denne idiotske diskusjonen gående med denne "mannen"?

Underholdning :)

• Liker 2
Skrevet

Er en sånn derre serie-ultimatist, du, Steinar.

Hørt noe mer fra damen din, forresten?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...