Bernina Skrevet 16. februar 2011 #2901 Skrevet 16. februar 2011 Jepp, det er ikke for ingenting at jeg ikke skriver dagbok hehe Fordi det gjenspeiler et kjedelig liv? Du burde kanskje skrive dagbok - for å kunne se svart på hvitt hva du faktisk holder på med!
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2902 Skrevet 16. februar 2011 Det har bare med din egen oppførsel her å gjøre. Så ved å gjenta et spørsmål som jeg (tydeligvis) aldri får svar på så er jeg ei manipulerende, dyslektisk og psykisk ustabil (dine ord) dame fra nordnorge? Du verden... Eller var det noe annet du mente? Kan du forklare hvilke oppførsel du reagerer på spesifikt? Så benytter jeg anledningen til å gjenta spørsmålet jeg fremdeles ikke har fått noe svar på: Steinar, har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? 3
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2903 Skrevet 16. februar 2011 Jeg skrev bare hva det første jeg tenkte på var. Og når jeg sier at det er helt feil, kan du da innrømme å ha tatt feil?
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2904 Skrevet 16. februar 2011 Joda, jeg forstår godt at dere helst vil innbille dere dette. Så det er bare du i hele verden som vet hvordan dette henger sammen? Har du noen gang hatt en samtale med en kvinne du ikke er i familie med?
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2905 Skrevet 16. februar 2011 Det begynner faktisk å bli veldig lenge siden jeg hadde en vettig samtale med et kvinnfolk. ... og du tror ikke at ved å fokusere på noen som faktisk ønsker å prate med deg, så kunen du fått til en vettug samtale?
Bernina Skrevet 16. februar 2011 #2906 Skrevet 16. februar 2011 Slenger meg på jeg: Steinar: når var du sist i forhold med en dame og hvor lenge varte det? Mitt siste forhold ble slutt i fjor vår, hadde vart i 6 år og vi var samboere 5 av de årene (Bare nevner det slik at jeg ikke ber deg fortelle om noe uten at jeg forteller selv. Og at du ser hvordan man lett kan svare på et slikt enkelt spørsmål. Det er ikke initime detaljer som skal avsløres her. For å si det sånn: du har fortalt langt personligere ting om tolkningsdama!)
Gjest Passing by Skrevet 16. februar 2011 #2907 Skrevet 16. februar 2011 Joda, jeg forstår godt at dere helst vil innbille dere dette. Tankefeltterapi, har du noen gang vurdert det for å løse opp og komme deg ut av fastlåste mønster?
Gjest Passing by Skrevet 16. februar 2011 #2908 Skrevet 16. februar 2011 Hvis vi definere "noen = veldig mange" så kan vi være enige her Jeg har forstått at du har egne definisjoner på det meste men her betyr faktisk noen NOEN!
Tabris Skrevet 16. februar 2011 #2909 Skrevet 16. februar 2011 Henger meg på jeg også: Når var sist du hadde et forhold til en dame, og hvor lenge varte det? Jeg er i et forhold nå, og har vært det i seks år.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2910 Skrevet 16. februar 2011 Steinar, har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Og for ordens skyld - jeg er i et forhold nå og har vært det i tre og et halvt år. Før det var jeg i et forhold i seks år. 1
Fønix Skrevet 16. februar 2011 #2911 Skrevet 16. februar 2011 Det begynner faktisk å bli veldig lenge siden jeg hadde en vettig samtale med et kvinnfolk. Det begynner det faktisk å bli veldig lenge siden gullfisken min hadde også. Tydelig at disse kvinnfolka ikke har så mye fornuftig å si.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2912 Skrevet 16. februar 2011 Det begynner det faktisk å bli veldig lenge siden gullfisken min hadde også. Tydelig at disse kvinnfolka ikke har så mye fornuftig å si. Typisk gullfisk.
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2913 Skrevet 16. februar 2011 Typisk kvinnfolk.... Og du jatter vel bare med, tenker jeg, Fønix!
Lizzee Skrevet 16. februar 2011 #2914 Skrevet 16. februar 2011 Henger meg på jeg også. Steinar: Når var sist du hadde et forhold til en dame, og hvor lenge varte det? Jeg er i et forhold nå, og har vært det i 11 år (samboer i 8 av dem).
Steinar40 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2915 Skrevet 16. februar 2011 Du er vanskelig å like, Steinar. Og det har ingenting med jatting eller ei å gjøre. Det gjelder heller dine Oppleste og Vedtatte Sannheter. Og det at du er så fornøyd med at "alle" damer finner deg irriterende, synes jeg sier mer om deg enn om dem. Hvilke av mine Oppleste og Vedtatte Sannheter er du ikke enig i da? Jeg har veldig sterke meninger og tanker om det meste. Og jeg forstår selvfølgelig at det irriterer de som ikke er enig med meg, men jeg kan egentlig ikke si at det bekymrer meg nevneverdig. Og det er bare gode argumenter (bedre enn de jeg har selv) som kan få meg til å endre mening.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2916 Skrevet 16. februar 2011 Steinar, har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? 2
Lizzee Skrevet 16. februar 2011 #2917 Skrevet 16. februar 2011 Hvilke av mine Oppleste og Vedtatte Sannheter er du ikke enig i da? Jeg har veldig sterke meninger og tanker om det meste. Og jeg forstår selvfølgelig at det irriterer de som ikke er enig med meg, men jeg kan egentlig ikke si at det bekymrer meg nevneverdig. Og det er bare gode argumenter (bedre enn de jeg har selv) som kan få meg til å endre mening. Alle menn jatter bare med kvinner. Alle kvinner vil bli forsørget. 99.99% av alle kvinner betaler med sex for å få fordeler. Det er unormalt å ha venner av det motsatte kjønn. Dette er typiske OVSS'er. (Oppleste og Vedtatte Steinar Sannheter) Men du, når var du sist i et forhold til en kvinne??? (utenom tolkningsdama) 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2011 #2918 Skrevet 16. februar 2011 Steinar, har du noensinne hatt et forhold til en kvinne, utenom det "forholdet" du har til tolkningsdama? Jeg beundrer din standhaftighet, Suzy . Vi kan vel si det slik at manglende svar er også et svar.
Bernina Skrevet 16. februar 2011 #2919 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Alle menn jatter bare med kvinner. Alle kvinner vil bli forsørget. 99.99% av alle kvinner betaler med sex for å få fordeler. Det er unormalt å ha venner av det motsatte kjønn. Dette er typiske OVSS'er. (Oppleste og Vedtatte Steinar Sannheter) Men du, når var du sist i et forhold til en kvinne??? (utenom tolkningsdama) At han har slike OVSS'er beviser jo at han ikke har vært sammen med noen. Han vil han en kvinne han kan jatte med - men har ikke funnet noen . Han vil ha en kvinne som vil bli forsørget - men har ikke funnet noen. 99.99% av alle kvinner betaler med sex for å få fordeler - dette er Steinars store våte drøm!!!!! Problemet er at han har ikke truffet noen som er villig til å gi ham sex for fordeler (alt de flotte han sier han kan bidra med). Det er unormalt å ha venner av det motsatte kjønn - her har han nok truffet mange, men ettersom han ikke liker at kvinner har venner av det motsatte kjønn så blir disse eliminert. Så har vi tolkningsdama da: Hun vil nok jattes med. (ellers så kaller hun ham en pikk og dra til helvete) Hun ber om penger så hun vil nok bli forsørget. Hun har (tror vi) gitt ham en blowjob og etter det så fikk hun penger - dvs han fikk sex og hun fikk fordeler. Dette er selvsagt det nærmeste Steinar har kommet sin egen definisjon på en Kvinne og noen som kanskje vil ha ham. Derfor holder han fast i håpet. EDIT: Viktig: Du Steinar, når var ditt siste forhold til en kvinne (før tolkningsdama) hvis du har hatt noe? Endret 16. februar 2011 av Bernina 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #2920 Skrevet 16. februar 2011 99.99% av alle kvinner betaler med sex for å få fordeler - dette er Steinars store våte drøm!!!!! Ja det tror jeg også!!! You wish Steinar!!!! Hadde dette vært sant så hadde det blitt mye på deg - he he Forresten; når var du sist i et forhold til en kvinne??? (utenom tolkningsdama) Jeg har vært gift i 17 år!!!
Fremhevede innlegg