Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja!! og beklager om jeg er litt vel privat nå... Men så lenge 99,99% av alle kvinner betaler med sex så har du sikkert vært borti denne formen for betaling. Jeg mener om 99.99% av alle kvinner gjør dette... Så derfor lurer jeg: hva er det du har solgt mot sex i betaling?

Hvis teorien til Steinar skal stemme så er det nemlig rart om du bare har vært sammen med kvinner som representerer den andel som ikke kjøper seg "noe" med sex...

Jeg har solgt vafler og kakelodd. Også har jeg solgt noen leiligheter og et par slalomski opp gjennom årene. Og dessuten en bil. Men den tror jeg det var en mann som kjøpte, så den teller vel ikke? Uansett - jeg kan ikke huske at jeg noen gang har fått sex i betaling, så jeg har tydeligvis blitt rundlurt.

Men Steinar er muligens i nærheten av et poeng her: Det er nok fortsatt mer akseptert at en kvinne blir forsørget av partneren enn at en mann blir det. Og i mange parforhold er det mannen som står for det største økonomiske bidraget, ettersom han ofte er den som tjener mest. Sånn har jeg hatt det i mine forhold, der vi har delt både inntekter og utgifter. Men jeg tviler på at det hadde blitt noe mindre knulling av at hun hadde tjent litt mer, så der ramler jeg av resonnementet til Steinar.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å kreve at samboeren min tar seg grundigere betalt jeg, for jeg synes han krever skammelig lite sex for sin økonomiske innsats her i huset.

*vil ha sex nå*

• Liker 1
Skrevet

Jepp, han 'Fønix' jatter bare med dere han vettu :smoke:

Ja, jeg gjør ofte det. Jeg jatter med alle de som mener at to pluss to er fire, at det er kaldere om vinteren enn om sommeren, at sirkelen er rund, at Messi er flink til å sparke fotball, at det er sju dager i uka, at Stoltenberg er statsminister, at det er farlig å sove på toglinja, at sukker smaker søtt og at tolkningssaken ikke er noe vanskelig. Ikke en selvstendig tanke å spore her i gården.

Jatting kan ofte vise seg å være en veldig effektiv taktikk overfor kvinnfolk faktisk.

Nei, nei, det må du i tilfelle ha hørt fra noen som ikke har greie på det. Det som funker er skrustikker, tvang, forsinkede tog og hardt-mot-hardt. Alle seriøse forhold har det som grunnmur.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har solgt vafler og kakelodd. Også har jeg solgt noen leiligheter og et par slalomski opp gjennom årene. Og dessuten en bil. Men den tror jeg det var en mann som kjøpte, så den teller vel ikke? Uansett - jeg kan ikke huske at jeg noen gang har fått sex i betaling, så jeg har tydeligvis blitt rundlurt.

Men Steinar er muligens i nærheten av et poeng her: Det er nok fortsatt mer akseptert at en kvinne blir forsørget av partneren enn at en mann blir det. Og i mange parforhold er det mannen som står for det største økonomiske bidraget, ettersom han ofte er den som tjener mest. Sånn har jeg hatt det i mine forhold, der vi har delt både inntekter og utgifter. Men jeg tviler på at det hadde blitt noe mindre knulling av at hun hadde tjent litt mer, så der ramler jeg av resonnementet til Steinar.

Tralala... Du jattet ikke med meg!! Det liker jeg!

Sånn sett så skulle det blitt lite sex i mitt forrige forhold, ettersom jeg tjente betydelig mer enn han. Kanskje det var han som brukte sex for å få noe av meg da...?

Kanskje han valgte meg fordi han da kunne bli litt forsørget? oioioi!!!!

Jeg ramler også av resonnementet til Steinar slik du gjør Fønix!

Skrevet

Ja, jeg gjør ofte det. Jeg jatter med alle de som mener at to pluss to er fire, at det er kaldere om vinteren enn om sommeren, at sirkelen er rund, at Messi er flink til å sparke fotball, at det er sju dager i uka, at Stoltenberg er statsminister, at det er farlig å sove på toglinja, at sukker smaker søtt og at tolkningssaken ikke er noe vanskelig. Ikke en selvstendig tanke å spore her i gården.

Nei, nei, det må du i tilfelle ha hørt fra noen som ikke har greie på det. Det som funker er skrustikker, tvang, forsinkede tog og hardt-mot-hardt. Alle seriøse forhold har det som grunnmur.

Kyss midt på truten til deg altså!!!

Skrevet

Steinar: Når du sier at Fønix "jatter med", kan det ikke heller være at han (til tross for at han er mann :sjokk:) ser saken på nøyaktig samme måte som de kvinnelige brukerne i denne tråden?

Tullprat! Jeg er mann. Jeg er bare ute etter å få deg til køys.

• Liker 2
Gjest Ludovie
Skrevet

Uff. Mannfolk, ass.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du kan få meg til køys, gratis til og med, eller forresten, ta med en flaske vin :lur: .

Endret av Belladonna
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Tolkningsdamas sang til Steinar:

*synger*

:gape:

"Når jej kanskje kommer

Neste sommer

Skal jej kanskje suge dej

Og jej skal be dej

Gi mej penger nok en gaaaaaaaaaaaaaaaang

Når du en gang kommer

Neste sommer

Kjapt etter en liten sutt

da kan vi snakke sammen

Om de samme gamle tiiiiiiiiiiiing"

:gape:

Excellent, Kate! Er du "låtskriver" av profesjon? :lur:

Endret av Belladonna
Skrevet

Hallo damer! Jeg trengte en pause, men denne tråden er FOR god til å holde seg unna til evig tid. :)

Jeg forventer faktisk at folk mener det de sier, ja.

Du har en ganske selektiv personlighet, har du ikke? Du forventer at hun mener det når hun sier at hun skal flytte til deg. Og du avfeier det elegant når hun ber deg dra til helvete. Hvordan rettferdiggjør du dette ovenfor deg selv? at du plukker ut de tingene du anser som positivt, og de MÅ stemme, mens resten bare MÅ være en feil?

Jeg tenker faktisk at 99,99% av alle kvinnfolk må betale med (mer eller mindre) sex i et parforhold :smoke:

Sånn har det også alltid vært.

Jeg forsørger min mann. Er det han som knuller for maten her i huset?

Hva man får?

Sist fikk jeg meg et realt nummer.

Men noe aner meg at det ikke er gjensidig sex og nytelse Stoney har i tankene...

:nei: Klart ikke det. Skikkelige damer nyter ikke. De gjør det av plikt. Som en takk for maten på bordet. Et skikkelig knull er som en bordbønn i Steinars verden.

Har du hatt noe forhold til en kvinne noensinne, bortsett fra det du (innbiller deg at du) har til tolkningsdama?

Svaret på dette er et digert NEI. Hadde Steinar hatt det, hadde han svart bekreftende for lenge siden.

At en dame (=tolkningsdama) har potensial, betyr på Steinar-språket: "Den eneste dama på 40 år som har vist meg noensomhelst interesse".

Det er også den eneste, halvveis godtagbare, årsaken til Steinars oppførsel i denne saken...

Ok. Betyr det at tolkningsdama har forhandlet seg frem til en svært gunstig pris?

:skratte: Nå får jeg jo dårlig samvittighet som ikke har gitt mannen min bedre pris :tristbla:

Eller... det var noe med gjensidig nytelse og glede... hmmm :klo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du sier at folk som ikke mener det de sier er verdiløse - da må vel du, i dine egne øyne, være temmelig verdiløs nå? Du har jo vært ord uten handlinger i over et år nå. Så jeg tror ikke du skal snakke for høyt om at tolkningsdama sier èn ting men gjør det stikk motsatte - du gjør jo det samme selv.

Endret av Tabris
  • Liker 2
Skrevet

Du sier at folk som ikke mener det de sier er verdiløse - da må vel du, i dine egne øyne, være temmelig verdiløs nå? Du har jo vært ord uten handlinger i over et år nå. Så jeg tror ikke du skal snakke for høyt om at tolkningsdama sier èn ting men gjør det stikk motsatte - du gjør jo det samme selv.

Nei, nei, tabris. Det er KVINNEMENNESKER som er verdiløse når de sier en ting, men gjør noe annet.

Når STEINAR sier en ting, men gjør noe annet - da er han SOLID!

:filer:

• Liker 2
Skrevet

Ah, sånn var det, ja. Dumme meg. :trist:

Skrevet

Så, så. Det er ikke helt enkelt å holde rede på alt dette :troest:

Skrevet

Jeg synes du utelater ganske mye vesentlig informasjon her, Steinar. Hvordan du traff henne og hvorvidt dere har vært intime eller ei, har mye å si for hvordan situasjonen kan tolkes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du ønsker å være sammen med en som det der? Hva i all verden er det du ser i henne? Og hvorfor vurderer du å gi henne penger? "vi får prate sammen først"? Det du heller bør si er at du er ikke hennes pengemaskin, og at hun får klare å få orden på økonomien sin selv, men at du gjerne stiller opp for å hjelpe henne til å flinkere med pengeforbruket sitt. Noe i den duren i alle fall.

Dersom du føler for å hjelpe henne i det hele og det store da, vel og merke.

Ah, godt å se at det faktisk finnes noen her med mer enn 3 hjerneceller også :)

I øyeblikket ser jeg ingenting av verdi i henne når hun oppfører seg som hun gjør. Og pengehjelp er da absolutt intet tema for meg.

Hennes innstilling og oppførsel er nå omtrent like interessant som 'Suzy' sin her, så da kan du tenke deg selv.

Jeg har imidlertid villet gi henne sjansen til å innse selv at oppførselen hennes er helt feil og uakseptabel. Det er menneskelig å feile. Men nå begynner virkelig min tålmodighet å bli eksepsjonelt tynnslitt, det er sikkert. Det meste tyder på at jeg har hjulpet henne det jeg kan.

Og selv om vi fikk pratet i sammen, så hadde ikke det medført noe annet enn en avslutning hvis hun ikke er villig til å skjerpe seg noe kraftig.

Skrevet

:opplyser: Steinar!! Nå kan du lære noe nytt om damer!! Følg med!

Damer (særlig de på KG) er utrolig hyggelige og hjelpsomme og tålmodige. I snart tre tusen innlegg har de (og Fønix) på alle mulige vis, pent og foriktig eller ved bruk av litt kraftigere hjelpemidler, forsøkt å hjelpe deg å tolke hvorfor tolkningsdama oppfører seg slik hun gjør, hvordan du kan forstå det hun gjør og hva det er sannsynlig at du kan forvente deg av henne videre fremover. På tross av at du overhodet ikke tar til deg noe av det som blir sagt, og noen ganger karakteriserer oss på en relativt lite flatterende måte, så holder vi på enda - like blide :blink: og med englers tålmodighet. :engel:

Du sier at damer bare er ute etter en ting og det er å bli forsørget og utnytte desperate mannfolk. Men det er jo ikke sant! :sexy: Vi hjelper gjerne en stakkars forvirret mann å se lyset også. Selv en stakkars forvirret mann som trenger noe mer tid enn den gjennomsnitlige mannen for å se dette lyset. :tommelopp: Damer er kule og har englers tålmodighet. :tommelopp:

Yeah, right! :ler::ler::ler:

Skrevet

Nei, dette er hvordan medmennesklig kommunikasjon fungerer. Man uttrykker 90% gjennom handlinger og kroppspråk, 10% gjennom ord. Dette gjelder ALLE!

Ja, det er sikkert ikke helt feil.

Men hvis du da innbiller deg at det betyr at det er helt greit å juge, så er det tydeligvis veldig mye du ikke har fått med deg når det gjelder normal oppdragelse.

Skrevet

Steinar: Når du sier at Fønix "jatter med", kan det ikke heller være at han (til tross for at han er mann :sjokk:) ser saken på nøyaktig samme måte som de kvinnelige brukerne i denne tråden?

For, som jeg, og veldig mange andre med meg har sagt både i denne, og i den andre tråden, kan det ikke være sånn at de aller, aller fleste mennesker - menn som kvinner - (bortsett fra deg, da) oppfatter denne dama og denne situasjonen på akkurat samme måte?

Hva tenker du om dette?

Jeg tenker at 'Fønix' er her for å prøve å være vittig og morsom.

Og har vel hatt et par lyse øyeblikk :ler:

Skrevet

Øhm, du sa at jeg aldri hadde klart meg selv uten en mann. Så gav jeg deg en innføring i dette, hvorpå du ignorerte svaret mitt. Vil gjerne ha en kommentar til det jeg skrev. Takk.

Værsågod hehe

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...