Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Poenget mitt er at kvinnfolk er så vant til at mannfolk bare jatter med dem at de blir noe så inn i helvete irriterte når de kommer borti en som ikke gidder det :smoke:

:ler: :ler: :ler:

Jeg har aldri truffet en mann som jatter med meg. Ikke jatter jeg med menn heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke se for meg at hun hadde passet som hushjelp.

Så hun bør forandre litt på manglende huslighet også, mener du?

Skrevet (endret)

Steinar, kan du forklare meg hvordan du kan si at jeg aldri har klart meg uten en mann? Når jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 16 ALENE, og ikke bodde sammen med en mann før jeg giftet meg, og JEG hadde to jobber for å forsørge ham, mens han studerte?

Jamen, Kate da - Steinar er jo helt overbevist om at du er en notorisk løgnhals - og du vet jo hvor enkelt :ironi: det er å få Steinar til å forstå at han har tolket noe feil.

Endret av pøbelsara
  • Liker 1
Skrevet

Jamen, Kate da - Steinar er jo helt overbevist om at du er en notorisk løgnhals - og du vet jo hvor enkelt :ironi: det er å få Steinar til å forstå at han har tolket noe feil.

Jajaja, Pølsesara... :nigo:

Men du, Steinar, har du noengang hatt en SAMTALE med en kvinne utenom din mor?

Skrevet

Åh pass deg, nå har du snart like dårlig holdning som meg :nigo:

• Liker 2
Gjest Passing by
Skrevet

Poenget mitt er at kvinnfolk er så vant til at mannfolk bare jatter med dem at de blir noe så inn i helvete irriterte når de kommer borti en som ikke gidder det :smoke:

:ler: :ler: :ler:

Herlighet, snakk om å fornærme sitt eget kjønn. Alle menn jatter ikke med damene, noen gjør det og noen kvinner liker det mens de fleste av oss liker nok mannfolk som har egne meninger best.

Skrevet

Kjære Steinar. ER det egentlig noen andre enn deg selv som vet noe om hvordan ting henger sammen her i verden? Er det noen andre enn deg som er mennesker verdt å respektere?

Skrevet

Problemet har vært at hesten ikke var helt dau.

Problemet er han som ikke slutter å piske....

Følger flokken har jeg aldri gjort. Men det betyr ikke at jeg ikke er betydelig mer mannfolk enn kvinnfolk. Har ikke motivasjonen til å skrive noen dagbok. Noe som sikkert også gjelder for de fleste andre mannfolk.

Som jeg har skrevet her noen ganger tidligere, så var den eneste grunnen til at jeg surret meg inn her i utgangspunktet, den enorme frustrasjonen jeg følte overfor denne dama jeg kjenner. Hadde det ikke vært for henne så hadde jeg altså aldri begynt å skrive her inne.

Den dagboka hadde blitt forferdelig kjedelig.

Dag 1: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 2: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 3: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 4: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 5: Fikk sms, hun trenger penger til strømregninga, kaller meg søten, hva mener hun. Vil hun flytte til meg?

Dag 6: Hun ba meg dra til helvete fordi jeg ikke gir henne penger til strømregninga

Dag 7: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 8: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 9: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 10, 11, 12 ,13 .... dag 22: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 23: Har bestemt meg for å sette hardt mot hardt!!!

Dag 24: Har bestemt meg for at hun nå må bestemme seg, jeg gir meg ikke nå!!

Dag 25: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 26: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 27: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 28: Fikk sms fra henne i dag "Du er så dum!!!" Hvordan skal jeg tolke det???

Dag 29, 30, 31, 32......dag 66: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 67: Lurer fortsatt på hva hun mente med den sms'n "Du er så dum", jeg svarte "hva mener du" og fikk svar i dag "dra til helvete! du bryr deg ikke om meg!!"

Dag 68: Nå er det my way or the high way!!

Dag 69, 70, 71, 72.....dag 88: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 89: Føler at jeg er et ekte mannfolk, jeg har ikke firet en tomme!!

Dag 90, 91, 92.....145: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 146: Nå strammer jeg virkelig skrustikka!!

Dag 147: Tenker at hun snart kommer til å bestemme seg

Dag 148: Snart får jeg closure, bare hun innser at hun må reise hit slik at vi får pratet sammen

Dag 149, 150, 151.....dag 218: Venter på at hun skal endre innstilling og oppførsel

Dag 219: Jeg fikk en mail fra henne i dag: Hun og ungene har tenkt seg til syden, lurte på om jeg ville sponse litt. Banken er stengt!!! Hun kalte meg en pikk... Hva mener hun????

Drittkjedelig dagbok!!!!

• Liker 7
Gjest Passing by
Skrevet

Nå må vi skjerpe oss alle i hop! Vi går rundt oss selv i sirkel alle som en!

Det er ca like sannsynlig og vi klarer å få Steinar til å forstå som at han kommer til å få napp hos tolkningsdama. Vi må slutte å kaste bort tid på denne lavmåls underholdningen :sjenert:

Ikke ennå, please. Ikke så lenge jeg må holde meg hjemme, jeg trenger den underholdningen jeg kan få som rekovalesent.

Skrevet

Jeg stoler ikke på folk som sier at de skal gjøre en ting, og så gjør de det stikk motsatte gang på gang. Du har mistet all din troverdighet Steinar, verken jeg, tolkningsdame, eller noen her fra forumet tror på et fnugg av det du lirer ut at deg om å stramme skrustikka, eller sette hardt mot hardt. Du har bevist gang på gang på gang at du utsetter frister, åpner lommeboka og at du svarer på meldinger du har sagt at du IKKE skal svare på.

Det har dreid seg om å gi henne sjansen til å se lyset i tunnelen selv.

Med et stadig økende press ifra min side ettersom resultatet har uteblitt.

Jeg forstår at det kan gi et vaklende inntrykk, men jeg syns altså at det er viktig at det er hun som bestemmer seg selv. Utifra egen motivasjon.

Men jeg innser etter så lang tid at det sannsynligvis ikke kommer til å skje. Og derfor er nå banken helt stengt i denne situasjonen.

Skrevet

og du kjenner nært hvor mange kvinnfolk igjen?

Minner deg på hva du selv har informert om:

- du har ingen kvinnelige venner, for det tror du ikke på.

- du har ikke vært i ett forhold de siste åra pga jakten på Tolkningsdama.

- du finner det unaturlig for menn å ha nært forhold til mor og søstre, om de har far og brødre (eller noe i den duren, om jeg ikke husker helt feil)

Det siste punktet ditt over er faktisk helt feil.

Sånn har jeg aldri tenkt på det.

Skrevet

Vennligst ikke sammenlign meg med det hjernedøde hespetreeet ditt fra nord :vimse:

Det har bare med din egen oppførsel her å gjøre.

Skrevet

Steinar, kan du forklare meg hvordan du kan si at jeg aldri har klart meg uten en mann? Når jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 16 ALENE, og ikke bodde sammen med en mann før jeg giftet meg, og JEG hadde to jobber for å forsørge ham, mens han studerte?

Jeg skrev bare hva det første jeg tenkte på var.

Skrevet

Jeg har aldri truffet en mann som jatter med meg. Ikke jatter jeg med menn heller.

Joda, jeg forstår godt at dere helst vil innbille dere dette.

Skrevet

Så hun bør forandre litt på manglende huslighet også, mener du?

Man kan alltid bli bedre selvfølgelig, men jeg tenkte mer på at jeg ikke kan se for meg at hun helt passer til å jobbe som hushjelp.

Skrevet

Herlighet, snakk om å fornærme sitt eget kjønn. Alle menn jatter ikke med damene, noen gjør det og noen kvinner liker det mens de fleste av oss liker nok mannfolk som har egne meninger best.

Hvis vi definere "noen = veldig mange" så kan vi være enige her :smoke:

Skrevet

Kjære Steinar. ER det egentlig noen andre enn deg selv som vet noe om hvordan ting henger sammen her i verden? Er det noen andre enn deg som er mennesker verdt å respektere?

Det er det sikkert.

Skrevet

Jajaja, Pølsesara... :nigo:

Det begynner faktisk å bli veldig lenge siden jeg hadde en vettig samtale med et kvinnfolk.

Skrevet

Drittkjedelig dagbok!!!!

Jepp, det er ikke for ingenting at jeg ikke skriver dagbok hehe

Skrevet

Du er vanskelig å like, Steinar.

Og det har ingenting med jatting eller ei å gjøre.

Det gjelder heller dine Oppleste og Vedtatte Sannheter.

Og det at du er så fornøyd med at "alle" damer finner deg irriterende, synes jeg sier mer om deg enn om dem.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...