Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2861 Skrevet 15. februar 2011 Greit nok. Men du er bare deg og ikke alle andre kvinner. Alle andre er ikke alltid som deg. Huh? Generaliseringskongen: du kan ikke bare skifte mening sånn som det passer for din argumentasjon. Du hevder at alle damer er som tolkningsbitchen. Du hevder at alle damer forventer å bli forsørget. Når flere av oss sier at "nei vi forsørger oss selv" DA er ikke alle damer som oss? Nå skjønner jeg ikke noe, men det gjorde jeg til gjengjeld ikke før heller.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2862 Skrevet 15. februar 2011 Så du vil bo sammen med tolkningsdama selv om hun er verdiløs? Hun er jo ikke verdiløs. Hun har jo diverse verdifulle ... ehm ... deler. Det er i jo de Steinarfanten jakter på. De delene som er av gull vet du ... De som han ikke vil snakke om.
Tabris Skrevet 15. februar 2011 #2863 Skrevet 15. februar 2011 At han sier det nå? Det er anderledes det. Dessuten har han vel ikke sagt "my way or the HAYWAWY" før har han ...? Det er nytt skjønner du. Det nye er at han kommer med et nytt slagord for hver gang. Første runde: Banken er stengt! Andre runde: Hardt mot hardt! Tredje runde: Strammer skrustikkene! Fjerde runde: Firer ikke en tomme! Femte runde: My way or the highway! Lurer på hva Steinar skal gjøre når han har brukt opp alle de tomme frasene. 3
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2864 Skrevet 15. februar 2011 Betale med sex for hva da? Hva får man for en real blowjob i disse dager??? Retten til å be p***** dra til helvete. Det er sånn det er: valutaen har gått i dass etter finanskrisen.
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2011 #2865 Skrevet 15. februar 2011 Ja, det kan vanskelig bli tydeligere. Men så er jeg jo mann også da vettu Mann og mann, fru Blom. At du er av hankjønn betyr ikke at du er MANN. 3
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2866 Skrevet 15. februar 2011 Jeg forstår ikke helt at hun skal være unntaket som bekrefter regelen om at ALLE kvinner bruker sex for å oppnå fordeler Steinar logikk. Det er ikke for nybegynnere ... eller 99,9 % av kvinnene i verden.
QueenPenelope Skrevet 15. februar 2011 #2867 Skrevet 15. februar 2011 Det nye er at han kommer med et nytt slagord for hver gang. Første runde: Banken er stengt! Andre runde: Hardt mot hardt! Tredje runde: Strammer skrustikkene! Fjerde runde: Firer ikke en tomme! Femte runde: My way or the highway! Lurer på hva Steinar skal gjøre når han har brukt opp alle de tomme frasene. Burde jo legge til at "Banken åpnes!" mellom hver runde 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2868 Skrevet 15. februar 2011 Nå må vi skjerpe oss alle i hop! Vi går rundt oss selv i sirkel alle som en! Det er ca like sannsynlig og vi klarer å få Steinar til å forstå som at han kommer til å få napp hos tolkningsdama. Vi må slutte å kaste bort tid på denne lavmåls underholdningen
Gjest Eurodice Skrevet 15. februar 2011 #2869 Skrevet 15. februar 2011 Som er at hun ikke får noen flere penger på denne måten. Men du fortsetter å gi henne penger hvis hun bare forandrer sin innstilling og oppførsel. Det finnes noen ikke særlig flatterende betegnelser for slike som deg og denne damen.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2870 Skrevet 15. februar 2011 Mann og mann, fru Blom. At du er av hankjønn betyr ikke at du er MANN. Nei, vi har i hvertfall konkludert med at han ikke har baller for lenge siden. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2871 Skrevet 15. februar 2011 Det nye er at han kommer med et nytt slagord for hver gang. Edit: Første runde: Banken er stengt! Andre runde: Hardt mot hardt! Tredje runde: Forlater stasjonen! Fjerde runde: Strammer skrustikkene! Femte runde: Firer ikke en tomme! Sjette runde: My way or the highway! Lurer på hva Steinar skal gjøre når han har brukt opp alle de tomme frasene.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2872 Skrevet 15. februar 2011 Burde jo legge til at "Banken åpnes!" mellom hver runde Bordet fanger, splitte mine bramseil, harrr harrr! Pirates of Østfold, Ver. 2700
Tabris Skrevet 15. februar 2011 #2873 Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg glemte "forlater stasjonen" og at banken åpner mellom hver runde.
Ellevill Skrevet 15. februar 2011 #2874 Skrevet 15. februar 2011 Det er jo ikke nødvendig å tenke på det når du får det automatisk. Da kalles det for en selvfølge. Tenker nok det hadde blitt annerledes hvis du ikke fikk det, ja! hehe Ja, tenk så koselig det blir når konemor flytter inn til deg i sommer, og når dere legger dere på kvelden betaler hun "leia" - det er ekte kjærlighet det! 6
aline Skrevet 15. februar 2011 #2875 Skrevet 15. februar 2011 Poenget mitt er at kvinnfolk er så vant til at mannfolk bare jatter med dem at de blir noe så inn i helvete irriterte når de kommer borti en som ikke gidder det :ler: og du kjenner nært hvor mange kvinnfolk igjen? Minner deg på hva du selv har informert om: - du har ingen kvinnelige venner, for det tror du ikke på. - du har ikke vært i ett forhold de siste åra pga jakten på Tolkningsdama. - du finner det unaturlig for menn å ha nært forhold til mor og søstre, om de har far og brødre (eller noe i den duren, om jeg ikke husker helt feil) Så HVILKE kvinner og hva slags kjennskap til kjønnet kvinne er det du viser til når du kan uttale deg om hva kvinner er vant til og ikke. Og ikke bare mener du at du har stor kjennskap til kvinner, men du kjenner oss bedre en vi gjør selv også, igjen til tross for punktene nevnt over. Ah, det var fordi kvinner bare har 3 hjerneceller, var vel sånn det var... Har du tenkt over at ditt kvinnesyn kan være årsaken til at Tolkningsdama overhode ikke er interessert i annet en å suge penger ut av deg? Som er at hun ikke får noen flere penger på denne måten. Ergo har du ikke sluttet å gi henne penger, hun må bare finne rette måten å få dem ut av deg på, for for øyeblikket fungerer ikke det hun gjør nå. Stødig og flott svar! Nå må vi skjerpe oss alle i hop! Vi går rundt oss selv i sirkel alle som en! Det er ca like sannsynlig og vi klarer å få Steinar til å forstå som at han kommer til å få napp hos tolkningsdama. Vi må slutte å kaste bort tid på denne lavmåls underholdningen og her har du helt rett. Vi ler av Steinar som fortsetter kampen om ei dame som ikke vil ha ham og som han aldri vil få, også gjør vi egentlig det samme, vi kaster bort tiden vår på en mann som aldri kommer til å skjønne at han kaster bort livet sitt, uansett hvor mange ganger og på hvor mange forskjellige måter både tolkningsdama og alle andre forteller ham det. skjerpings!!! 2
Suzy Skrevet 16. februar 2011 #2876 Skrevet 16. februar 2011 Hennes innstilling og oppførsel er nå omtrent like interessant som 'Suzy' sin her, så da kan du tenke deg selv. Vennligst ikke sammenlign meg med det hjernedøde hespetreeet ditt fra nord Har tolkningsdama også spurt om du noensinne har hatt et forhold til en kvinne? Kan du ikke bare svare på spørsmålet mitt da Steinar? Du trenger ikke utbrodere, men gi et kort resymé. Eks: Ja jeg var samboer med en kvinne i 4 år tidlig i 20 åra. Skjønner ikke at dette skal være så sabla vanskelig for deg, med mindre det er sånn at du aldri har hatt dame da? 2
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2877 Skrevet 16. februar 2011 Excellent, Kate! Er du "låtskriver" av profesjon? Jupp, lov meg pul, og jeg skriver hva som helst, og synger det også...
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2878 Skrevet 16. februar 2011 Ja, det er sikkert ikke helt feil. Men hvis du da innbiller deg at det betyr at det er helt greit å juge, så er det tydeligvis veldig mye du ikke har fått med deg når det gjelder normal oppdragelse. Øh????? NEI jeg har aldri sagt at det er greit å juge. Jeg prøver, nytteløst, fordi du tydeligvis er fullstending innesnødd og har veldig tungt for det, å si deg at du må de på det mennekser GJØR, ikke det de SIER.
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2879 Skrevet 16. februar 2011 Værsågod hehe Steinar, kan du forklare meg hvordan du kan si at jeg aldri har klart meg uten en mann? Når jeg flyttet hjemmenfra da jeg var 16 ALENE, og ikke bodde sammen med en mann før jeg giftet meg, og JEG hadde to jobber for å forsørge ham, mens han studerte?
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #2880 Skrevet 16. februar 2011 Den peker stort sett utover, men tydeligvis ikke langt nok til å sperre helt for gangsynet i tilværelsen. Mhm... *noterer*
Fremhevede innlegg