Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2841 Skrevet 15. februar 2011 Hushjelp er å ta i. Jeg tror du har brukt masse penger på en dame som: - Ikke har hatt og ikke vil ha sex med deg. - Ikke har vasket huset ditt - Ikke har delt seng med deg - Knapt nok har møtt deg - Kan hun ha vært en slags støttekontakt for deg? Støttekontakt? Ja, den var jaggu god altså!
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2842 Skrevet 15. februar 2011 Jeg tilhører nok den 0,01% som har sex med gubben fordi jeg liker sex. Jeg gir han sex, han gir meg sex, vi har sex sammen. Det er liksom greia. Har liksom aldri tenkt at jeg skal få penger, blomster, dekket bilforsikringen eller noe sånt pga sex. Det er jo ikke nødvendig å tenke på det når du får det automatisk. Da kalles det for en selvfølge. Tenker nok det hadde blitt annerledes hvis du ikke fikk det, ja! hehe
Fønix Skrevet 15. februar 2011 #2843 Skrevet 15. februar 2011 Du kan få meg til køys, gratis til og med, eller forresten, ta med en flaske vin . Du verden! Koster det ikke mer? Det burde kanskje noen tipse Steinar om.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2844 Skrevet 15. februar 2011 Du verden! Koster det ikke mer? Det burde kanskje noen tipse Steinar om. Gammelt godt ordtak; "Du får i hvert fall ikke mer enn det du betaler for."
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2845 Skrevet 15. februar 2011 Høres fornuftig ut Hvis det høres fornuftlig ut, hvorfor gjør du det stikk motsatte da?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2846 Skrevet 15. februar 2011 Gammelt godt ordtak; "Du får i hvert fall ikke mer enn det du betaler for." Sier du som ikke får det du betaler for en gang! 1
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2847 Skrevet 15. februar 2011 Hvis det høres fornuftlig ut, hvorfor gjør du det stikk motsatte da? Jeg skal bare forsikre meg om at det virkelig er løgn først.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2848 Skrevet 15. februar 2011 Sier du som ikke får det du betaler for en gang! Hvorfor tror du jeg har sluttet å betale?
Fønix Skrevet 15. februar 2011 #2849 Skrevet 15. februar 2011 Jeg tenker at 'Fønix' er her for å prøve å være vittig og morsom. Ja, selvfølgelig tuller jeg bare. Når jeg skriver at tolkningssaken er enkel å forstå og at du fremstiller deg selv som en virkelighetsfjern og nedlatende fyr som uttaler seg bombastisk og belærende om ting du ikke har noen erfaring med, som er ute av stand til å forstå sine omgivelser og håndterer tilværelsen på en fascinerende idiotisk måte, er det bare for å tøyse litt og tekkes jentene. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2850 Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor tror du jeg har sluttet å betale? Hvem har sagt at jeg tror du har sluttet å betale? Jeg tror at du IKKE har sluttet å betale.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2851 Skrevet 15. februar 2011 Ja, selvfølgelig tuller jeg bare. Når jeg skriver at tolkningssaken er enkel å forstå og at du fremstiller deg selv som en virkelighetsfjern og nedlatende fyr som uttaler seg bombastisk og belærende om ting du ikke har noen erfaring med, som er ute av stand til å forstå sine omgivelser og håndterer tilværelsen på en fascinerende idiotisk måte, er det bare for å tøyse litt og tekkes jentene. Ja, det kan vanskelig bli tydeligere. Men så er jeg jo mann også da vettu
Fønix Skrevet 15. februar 2011 #2852 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har som sagt aldri vært noe flink til å jatte med folk. Og det som da ofte skjer med kvinnfolk er at de syns jeg er verdens mest irriterende mann! Er ikke det rart? hehe Kan du forstå dette? Nei. Jeg er mann, så jeg forstår ikke kvinnfolk.
Fønix Skrevet 15. februar 2011 #2853 Skrevet 15. februar 2011 I øyeblikket ser jeg ingenting av verdi i henne når hun oppfører seg som hun gjør. Og pengehjelp er da absolutt intet tema for meg. Hennes innstilling og oppførsel er nå omtrent like interessant som 'Suzy' sin her, så da kan du tenke deg selv. Har tolkningsdama også spurt om du noensinne har hatt et forhold til en kvinne? 3
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2854 Skrevet 15. februar 2011 Hvem har sagt at jeg tror du har sluttet å betale? Jeg tror at du IKKE har sluttet å betale. Jeg snakker ikke om hva du tror. Jeg snakker om hva som er rene fakta. Som er at hun ikke får noen flere penger på denne måten.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2855 Skrevet 15. februar 2011 Nei. Jeg er mann, så jeg forstår ikke kvinnfolk. Sant nok.
Steinar40 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2856 Skrevet 15. februar 2011 Har tolkningsdama også spurt om du noensinne har hatt et forhold til en kvinne? Helt sikker på at du er mann?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2857 Skrevet 15. februar 2011 Jeg snakker ikke om hva du tror. Jeg snakker om hva som er rene fakta. Som er at hun ikke får noen flere penger på denne måten. Jeg stoler ikke på folk som sier at de skal gjøre en ting, og så gjør de det stikk motsatte gang på gang. Du har mistet all din troverdighet Steinar, verken jeg, tolkningsdame, eller noen her fra forumet tror på et fnugg av det du lirer ut at deg om å stramme skrustikka, eller sette hardt mot hardt. Du har bevist gang på gang på gang at du utsetter frister, åpner lommeboka og at du svarer på meldinger du har sagt at du IKKE skal svare på. 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #2858 Skrevet 15. februar 2011 Helt sikker på at du er mann? Han kan da være mann selv om han virker oppegående! 5
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2859 Skrevet 15. februar 2011 Samme hvor likestilte "vi" innbiller oss å være i dagen samfunn, så forventer forsatt de fleste kvinner at mannen skal ta seg av og forsørge henne. Steinar: Det er ingenting som blir sant fordi om du gjentar det hver 20 side. De fleste kvinner jeg kjenner er selvstendige kvinner som klarer seg helt fint. De fleste jeg kjenner fortsetter i jobb selv om de blir sammen med noen. De fleste kvinner jeg kjenner forsørger seg selv. Du skrøner. Du drømmer, fordi du har et ønske om å være den store forsørger så innbiller du deg at vi kvinner ser opp til deg slik at du kan forsørge oss.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2011 #2860 Skrevet 15. februar 2011 Det svarer ikek på spørsmålet - det er akkurat det du sa for et halvt år siden og enda lenger tilbake. Akkurat det samme, så hva er annerledes nå? At han sier det nå? Det er anderledes det. Dessuten har han vel ikke sagt "my way or the HAYWAWY" før har han ...? Det er nytt skjønner du.
Fremhevede innlegg