Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere badekar, do etc?


Beauté

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestiller min Tea-tree olje på www.myrra.no men vet at enkelte apotek også selger den. Den kan i utgangspunktet se dyr ut for det er en liten flaske men den er ufattelig drøy siden du bare trenger noen dråper av gangen.

Var inne på siden du nevner og skulle sjekke pris, men fant ikke ut hvilken mengde olje man får for summen jeg fant, (tror det var rundt 80,- kr,-?), da det sto at flaskene fantes i flere str..?

Kjøpte 30 ml. tetreolje på ebay for 50,- kr, og dette er vel ikke dyrt i forhold til prisene på apotek her i norge vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Vasker toalettet et par ganger i uka. Har tørketrommel så støvet legger seg rimelig fort.

Har ikke badekar, og ikke dusjkabinett men en slags åpen løsning med dusj. Vasker ikke dusjen like ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalett vaskes en eller to ganger i uken( men ikke gulvet hver gang). Badet blir litt vasket ca annenhver dag.....

Har litt noia på dette med kjøkkenbenk og bad, det må være rimelig greit. Har en sprayflaske med Jiff universal samt kluter ligende på badet, tar servanten nesten hver dag.Med to tenåringsjenter i huset blir det både tannkrem og mascara på de merkeligste steder. Har også alltid en liten skuresvamp liggende i dusjen, går over innsiden av dusjkabinettet mens balsamen virker ( min kjære påstår jeg er merkelig som vasker dusjen samtidig som jeg dusjer....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalett vaskes en eller to ganger i uken( men ikke gulvet hver gang). Badet blir litt vasket ca annenhver dag.....

Har litt noia på dette med kjøkkenbenk og bad, det må være rimelig greit. Har en sprayflaske med Jiff universal samt kluter ligende på badet, tar servanten nesten hver dag.Med to tenåringsjenter i huset blir det både tannkrem og mascara på de merkeligste steder. Har også alltid en liten skuresvamp liggende i dusjen, går over innsiden av dusjkabinettet mens balsamen virker ( min kjære påstår jeg er merkelig som vasker dusjen samtidig som jeg dusjer....).

Haha, jeg vasker også dusjen innvendig, mens jeg dusjer. Og har alltid en svamp liggende på lur i dusjhyllen. Så godt å høre at andre også opererer på den måten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker over servanten hver dag (er så møkk lei tannkremflekker, støv og såperester i vasken!), toalettet 1-2 ganger i uken og dusjen annenhver uke sånn ca. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg vasker også dusjen innvendig, mens jeg dusjer. Og har alltid en svamp liggende på lur i dusjhyllen. Så godt å høre at andre også opererer på den måten :fnise:

Så bra at jeg ikke er alene om merkelig vaner! Vi er jo effektive da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å avspore fra tråden, men hvordan SER dere støvet etter bare én uke? Husker farmoren min brukte å klage over at hun hadde så mye støv på stuegulvet og håpte vi ikke tok oss nær av det. Så aldri noe støv jeg...

Eller er det det at dere tørker over før støvet samles, fordi dere vet at det kommer? Og jada, jeg vet jo at det samles støv, har bare aldri sett det selv før det har gått minimum én måned. Har selv tørketrommel på badet.. Er jeg støvblind? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...