Gå til innhold

Maria Amelie kastes ut.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja slik er det når man ikke integrerer seg i Norge. Da har man ingen venner og ingen som kan gå i tog for deg.

Så hvis man ikke har integrert seg og lært seg språket vårt så har man ingen krav på beskyttelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du derimot er ein nær ven av ho då eller?

Og at eg dømmer utifrå det som står i media? Hallo? Har du lest ei avis, eller sett på TV i det siste? Der finn vi nemleg kun rørande historier frå kjærast og vener, når ho ikkje sjølv held appellar då sjølvsagt. Så om eg skulle basere det eg meinar om ho utifrå media, ville eg vel vore hennar største fan.

Jeg mener at du dømmer henne negativt bare fordi du ser så mye positivt om henne i media. Ja hun er her ulovlig og selvfølgelig skal hun av landet, men jeg holder meg for god til å drive å kalle henne et ondt menneske, kynisk osv. Jeg kjenner henne tross alt ikke som person, og hun kan være et flott menneske for det om. Det er kvalmende at mennesker tror de har rett til å kaste dritt om andre kun fordi de er i media.

Ja jeg har lest aviser etc. Og fordi man stort sett finner positive innslag om henne så gir det deg rett til å kalle henne stygge ting?

Til AB nei, jeg mener ikke det. Men jeg mener at man kan da være litt grei og ikke komme med masse dømmende utsagn? Det sier mer om deg enn det gjør om henne føler jeg i hvertfall.

Skrevet

Madina er voksen,myndig i dag. Madina kom til Norge bare måneder før hun fylte 18. Avslag på asyl fikk hun i 2003. Madina var da 18 år gammel og myndig ved det endelige asylavslaget, i 2003. Umiddelbart etter avslaget "forsvant" hun så beleilig vekk fra asylmottaket. Hvem vet! Kanskje dro hun i 2003 over grensen til Sverige for ny asylsøknad. Sjekk med svenskene om den saken. Under hele sin karriere har hun brutt div. lovregler og vært en selvstendig myndig person og strafferettslig ansvarlig for en rekke forhold: Hun er derved en selvstendig juridisk person som har brutt en rekke lovregler som for eksempel: i) Utlendingsloven, ulovlig opphold. ii)Asylbehandlingen. Hun har avgitt falsk forklaring ved asylsøknad, falsk identitet, falskt navn, falsk hjemsted. iii)Studietiden. Dokumentforfalskning. Madina har vært myndig under hele sin tid ved NTNU. iiii) Svart arbeid. Brudd på skatteloven. Madina sier selv at hun har jobbet som vaskehjelp under studiene. Hun har skrevet bok, inntektsskatt fra boksalg. Hun har mottatt lønn fra festivalarrangør med ansvar for 1000 mennesker. Hun har mottatt penger for foredrag, eksempelvis fra Nansenskolen - da hun ble arrestert.

Hun er nok smart til å drive ulovlige handlinger... hvorfor skulle vi føle oss synd for henne..Hennes alder kan nok være falsk? Navnet er falsk, falsk, livet hennes er falsk og løgn. Ser på bildene og kan tro at hun er mer i 30 årene enn en på 25 ..Det er rettferdig at hun blir utvist ..Vi ønsker ikke slike kriminelle.. De kan gjøre hva sm helst og lure seg unna.. Hiv hele Madina familien ut av Norge.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i helvete kan vi vite om NOE i det HELE tatt av det hun sier er sant? Hele den jævla boka hennes kan være 80% fri fantasi for alt vi vet.

Skrevet

Forskjellbehandlet??? Nå spiller hun på alle de "syndes synd på"-strengene hun kan. Hvilken rådgivere har hun?

Skrevet

Jeg mener at du dømmer henne negativt bare fordi du ser så mye positivt om henne i media. Ja hun er her ulovlig og selvfølgelig skal hun av landet, men jeg holder meg for god til å drive å kalle henne et ondt menneske, kynisk osv. Jeg kjenner henne tross alt ikke som person, og hun kan være et flott menneske for det om. Det er kvalmende at mennesker tror de har rett til å kaste dritt om andre kun fordi de er i media.

Ja jeg har lest aviser etc. Og fordi man stort sett finner positive innslag om henne så gir det deg rett til å kalle henne stygge ting?

Til AB nei, jeg mener ikke det. Men jeg mener at man kan da være litt grei og ikke komme med masse dømmende utsagn? Det sier mer om deg enn det gjør om henne føler jeg i hvertfall.

What? Så fordi ho blir framstilt som reinkarnasjonen av Mor Teresa i media, utviklar eg demonstrativt eit hat mot ho? B-U-L-L-S-H-I-T.

Dei meiningane eg har om ho, har eg fordi det er slik eg les ho som person. Eg har møtt ein god del mennesker slik som ho, så eg veit akkurat korleis dei oppfører seg.

Ho veit akkurat kva slags strenger ho skal spele på for å få sympati. Ho veit akkurat kva ho skal sei for at mennesker skal tenke "ååå, stakkars jente, ho må vi redde! Lets light those torches!"

Noreg har eit svakt og patetisk styre, som send småungar tilbake til Irak iløpet av eit døgn, medan dei lar ei vaksen dame bli her, fordi nokon demonstrerar.

Lova skal være lik for alle! Og lille frøken Maria Amelie har brutt den, gang på gang.

Skrevet

Madina er voksen,myndig i dag. Madina kom til Norge bare måneder før hun fylte 18. Avslag på asyl fikk hun i 2003. Madina var da 18 år gammel og myndig ved det endelige asylavslaget, i 2003. Umiddelbart etter avslaget "forsvant" hun så beleilig vekk fra asylmottaket. Hvem vet! Kanskje dro hun i 2003 over grensen til Sverige for ny asylsøknad. Sjekk med svenskene om den saken. Under hele sin karriere har hun brutt div. lovregler og vært en selvstendig myndig person og strafferettslig ansvarlig for en rekke forhold: Hun er derved en selvstendig juridisk person som har brutt en rekke lovregler som for eksempel: i) Utlendingsloven, ulovlig opphold. ii)Asylbehandlingen. Hun har avgitt falsk forklaring ved asylsøknad, falsk identitet, falskt navn, falsk hjemsted. iii)Studietiden. Dokumentforfalskning. Madina har vært myndig under hele sin tid ved NTNU. iiii) Svart arbeid. Brudd på skatteloven. Madina sier selv at hun har jobbet som vaskehjelp under studiene. Hun har skrevet bok, inntektsskatt fra boksalg. Hun har mottatt lønn fra festivalarrangør med ansvar for 1000 mennesker. Hun har mottatt penger for foredrag, eksempelvis fra Nansenskolen - da hun ble arrestert.

Hun er nok smart til å drive ulovlige handlinger... hvorfor skulle vi føle oss synd for henne..Hennes alder kan nok være falsk? Navnet er falsk, falsk, livet hennes er falsk og løgn. Ser på bildene og kan tro at hun er mer i 30 årene enn en på 25 ..Det er rettferdig at hun blir utvist ..Vi ønsker ikke slike kriminelle.. De kan gjøre hva sm helst og lure seg unna.. Hiv hele Madina familien ut av Norge.

Jeg synes ikke synd på henne - jeg bare synes det er patetisk at folk tar helt av og kaller henne diverse stygge ting fordi de tror de har rett på det. Alle mennesker har hemmeligheter, hennes var mye større enn våre.

Om du tror du kan anslå alderen ut i fra et bilde, vel da hadde du sikkert trodd at jeg var 17, og jeg er 23! Bare fordi man ser eldre/yngre ut på et bilde trenger man ikke å ha løyet om alderen sin. Det er rettferdig at hun blir utvist i og med at hun er her ulovlig. Er det derimot rettferdig av andre å angripe henne på nett og kalle henne diverse ting?

Skrevet

skulle likt å sett noe form for anger over å ha utnyttet vårt land i så lang tid. hun begynner å bli irriterende nå.

Skrevet

Amelie

Jeg hadde empati for deg til å begynne med, men nå er alt borte vekk...

Du blir forskjellsbehandlet fordi Tandrum er verre enn et vanlig fengsel? Hva vet du om det? Har du sittet inne i et vanlig fengsel tidligere? Og hva med de andre som sitter og venter i Tandrum akkurat nå?

Du burde være glad for at du ikke får straff for å ha bodd ulovlig i så mange år, og anskaffet deg en utdannelse som nå vinkles som "lovlig", når andre i samme situasjon ville fått dette annulert... Kutt ut dette her nå, og gift deg som alle andre ville gjort i din situasjon. Du SKAL også utestenges i opptil 5 år forresten... Blir du ikke det, kan du forvente et fakkeltog minste 5 ganger større enn den som gikk i støtte for din sak...

Skrevet

Shame on you "Amelie"

You have been stealing much resources from this country, what do you want more? A princess title maybe?

Skrevet

hun er virkelig forskjellbehandlet. Hun har fått en utdannelse hun ikke har krav på, hun har mobilisert et kjempe støtteapparat som er ført bak lyset. Hun er hvit - er ikke fra Afrika eller midt-østen (har ikke bart), så ja - hun er veldig forskjellbehandlet i forhold til alle andre, dvs. en veldig sterk grunn til at hun må ut og at regjeringen IKKE for alt i verden må gripe inn overfor henne.

Hun opererer under falskt navn - hun har frisyre og minner om rollefiguren i den fine franske filmen "den fabelaktige Amile fra Montmartre". Kjære avisredaksjoner: BRUK HENNES EGENTLIGE NAVN - hun seiler under falskt flagg! Hvor lenge skal hun gjøre det ? Hun er meget ressurssterk og spiller på ALLE strenger hos det norske folk, som velvillig lar seg bruke og ser en annen vei.

Nå må det bli slutt på dette, send henne ut så fort som mulig, så vi slipper å høre om dette i alle nyhetssendinger! Hun kommer til å klare seg meget bra i Russland! Har hun klart det hun har oppnådd her er det ingen grenser for hva hun kan klare i Russland! God tur til Moskva !

Skrevet

Dette er en beregnende dame som bruker alt for det det er verdt.

Det bare står igjen at hun finner på noe som skal gi henne mer sympati, noe som gjør at hun havner på sykehus.

Når vi hører hennes mer og mer urettferdige klager mot Norge, og hvor mye vondt Norge gjør mot henne, kan det ventes alt.

Håper de har henne under kontroll så hun ikke finner på noe dumt. Husk at hun har snodd seg i 8 år, og må passes på.

Skrevet

What? Så fordi ho blir framstilt som reinkarnasjonen av Mor Teresa i media, utviklar eg demonstrativt eit hat mot ho? B-U-L-L-S-H-I-T.

Dei meiningane eg har om ho, har eg fordi det er slik eg les ho som person. Eg har møtt ein god del mennesker slik som ho, så eg veit akkurat korleis dei oppfører seg.

Ho veit akkurat kva slags strenger ho skal spele på for å få sympati. Ho veit akkurat kva ho skal sei for at mennesker skal tenke "ååå, stakkars jente, ho må vi redde! Lets light those torches!"

Noreg har eit svakt og patetisk styre, som send småungar tilbake til Irak iløpet av eit døgn, medan dei lar ei vaksen dame bli her, fordi nokon demonstrerar.

Lova skal være lik for alle! Og lille frøken Maria Amelie har brutt den, gang på gang.

Og jeg er enig i at loven skal være lik for alle! Men du oppfører deg som en sur fjortis når du argumenterer. Når man debatterer kan man fint klare å få frem meningene sine uten å faktisk kalle folk stygge ting? Eller er det fullstendig uforståelig for deg?

Som et lite ps; nei hun blir ikke fremstilt som en Mor Teresa, men heller som et menneske som har hatt et liv til tross for at hun er her ulovlig. Hva trodde du de ulovlige innvandrerne gjorde? Levde i kjeller uten lys og ikke viser seg i offentlighet?

At andre blir rørt over hennes historie er kanskje ikke så rart, hun har tross alt klart å leve et normalt liv blant oss alle til tross for at hun er her ulovlig. Og nei jeg forsvarer henne ikke. Jeg bare påpeker hvorfor hun klarer å få frem demonstrasjoner blant en del mennesker.

Skrevet

Se å få sendt henne til hjemlandet omgående.

Hun skjelver og gråter. Hva blir det neste denne kvinnen finner på ? Hun klager på Norge, men vil bli her. Forstå det den som vil.

Det siste pressmidlet hun har er å skjære seg i pulsåren, og sørge for at hun har en norsk medsammensvoren og blir reddet i siste øyeblikk !!!!

De som har hjulpet henne er også lovbrytere og burde få en klekkelig bot.

De burde fengsles etter Utlendingslovens § 108.

Skrevet

Siden hun er den eneste på Trandum som har det så fælt og leit , må politi få satt henne på et fly fortest mulig . Slik at alle de andre på Trandum slipper å se henne lide .

Skrevet

Jens Stoltenberg er en mann uten baller. Ved neste valg er AP et miniparti.

Skrevet

Om hun kommer tilbake til Norge håper jeg hun må stå til ansvar for manglende inntektsskatt, dokumentforfalskning osv. En kan ikke leve på den måten som hun har gjort hvor hun har brutt loven så og si daglig uten at dette ender med straff.

De som har hjulpet henne og drive på med svarte arbeidet osv burde vel også stå ansvarlig for det?

Jeg vil tro at hun har klart å akkumulere nok til å opparbeide seg en fin fengselstraff før hun kan ta denne jobben hun er tilbudt...

Det er egentlig utrolig at noen som har forfalsket dokumenter og navn for å få seg en utdanning de strengt tatt ikke har rett på skal få bli på bakgrunn av denne utdanningen som de har skaffet seg på ulovlig vis.

Hva slags signaler sender det egentlig? At er du en småbarnsfamilie fra midtøsten, hvor lover og levesett som er veldig undertrykkende og hvor terror og krig rammer mange som bor der, og bor her i en sju års tid så skal alle ut på flekken, men om du er ung fra Russland, som er digert og hovedsaklig trygt, og klarer å svindle til seg en utdanning så skal en få bli?

Skal vi fremover få flere som kan komme hit og svindle til seg utdanninger og få bli på bakgrunn av dette?

Skrevet

Det er direkte kvalmende og frastøtende dette stuntet, satt i verk av sosialistene. Langt forbi kvalmt faktisk.

I siste strofe av dette såkalte åpne brevet kommer agendaen virkelig til syne, og de som later som at dette ikke er et bestillingsverk kaster seg på med sympatierklæringer, den ene mer motbydelig enn den andre.

Jeg begynner sterkt å like å mislike Maria "den uskyldige"

Skrevet

Maria, ( eller hva pokker du måtte hete), se å bli voksen.

Hun sutrer og klager som en unge. Er mange som har det mye værre en henne.

Reis deg opp, innrøm at du har driti på draget. Hvor har det blitt av ditt pågangsmot og engasjemang!

Du er ressursterk og kan språk, du burde sett det som en glede og utfordring å reise tilbake til russland med faglig tyngde i bagasjen. Gjør en innsats i russland, få deg en jobb der borte og skaff deg en omgangskrets der borte. Du har alle muligheter.

Men for all del,, slutt å sutre og se å kom deg ut av Norge.

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at Stoltenberg og co holder fingra sine av fatet og lar UNE gjøre jobben sin snarest - nemlig å sende Madina Salmanova ut av landet snarest - noe som også vil føre til at typen hennes, denne talefeilbefengte Erlend T. følger med henne. Med andre ord blir vi kvitt to stk. i ett smekk - ei snylterinne og en plagsom fyr.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...