Gå til innhold

Maria Amelie kastes ut.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er galt med å være nasjonalist? Jeg er ikke nazist. Men jeg mener da at man bør holde seg til lover og regler.

Og jeg er enig i at dette vil bli brukt av de som gjerne ser at Norge blir oversvømmet av innvandrere og da særlig muslimer. Hun har da vitterlig vært med på å gi ulovlige innvandrere legitimitet.

Ja man burde holde seg til lover og regler. Når en kvinne forelsker seg i en mann som ikke er godkjent av familien, skal hun steines. Vi vil ikke se at landet vårt blir oversvømmet av disse kvinnene som tror de kan bestemme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man burde holde seg til lover og regler. Når en kvinne forelsker seg i en mann som ikke er godkjent av familien, skal hun steines. Vi vil ikke se at landet vårt blir oversvømmet av disse kvinnene som tror de kan bestemme selv.

Eller kvinner som synes det er greit å drite i lover og regler, selv om de er meeeeget intelligente. Men loven gjelder jo også for de....dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at det burde være likhet for loven , men hennes historie stiller vel spørsmål om de reglene som finnes for ìnnvandring idag er riktige ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at det burde være likhet for loven , men hennes historie stiller vel spørsmål om de reglene som finnes for ìnnvandring idag er riktige ?

Huff. Heretter kan vi altså vente oss en åpnere innvandring...snart er vel landet oversvømmet av radikale muslimer som får opphold fordi de er medlemmer av organisasjoner som støtter drap på kristne og driver terror og derfor er under lupen i sitt eget hjemland. Hurra for molbo landet Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er riktige. De som har behov for beskyttelse skal få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bør det endres, tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de er riktige. De som har behov for beskyttelse skal få det.

Beskyttelse mot hva? I Norge får også "terrorister" og de som er medlemmer av radikale organisasjoner beskyttelse. Altså med andre ord, vi åpner dørene på vidt gap til de som egentlig vil oss ille (for de som ikke skjønte det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bør det endres, tenker du?

Hun var et barn da hun kom til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun skrevet åpent brev til Stoltenberg, der hun føler seg "forskjellsbehandlet". Altså at hun har fått dårligere behandling enn alle andre i hennes situasjon.

Jeg har på følelsen av at sympatien snur sakte men sikkert nå. Kommentarfeltene på de største nettavisene, som for noen dager siden svømte over av gråtkvalte sympatierklæringer, er nå fylt med 90% kritiske innlegg i Madina Salamovas disfavør.

Jeg er egentlig ikke overrasket. Det er ganske typisk for nordmenn å ha liten tålmodighet med syt og klaging. Det går en stund, og så blir vi lei og lar oss ikke bevege noe særlig mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tv nå; hikst hikst så fælt jeg har det. Og når journalisten spør om hva hun mener om at hun nå kanskje får en annerledes behandling enn alle de andre; kald og rolig og snakker som en politiker.

Få kjerringa ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få den kyniske, utspekulerte og ikkje minst irriterande dama ut av landet.

Og utvisning, takk. Ikkje berre send ho ut, slik at ho kan komme tilbake.

Endret av Raina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var et barn da hun kom til Norge.

Det fritar henne ikke for ansvaret hun har hatt siden hun fylte 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at dere umenneskelige holder munn? Greit hun skal ut av landet, men at dere likevel insisterer på å trekke henne ned med stygge kommentarer er usmakelig. Skjerp dere, det går ann å diskutere uten å drive å angripe henne hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at dere umenneskelige holder munn? Greit hun skal ut av landet, men at dere likevel insisterer på å trekke henne ned med stygge kommentarer er usmakelig. Skjerp dere, det går ann å diskutere uten å drive å angripe henne hele veien.

Er det umenneskelig å mene at loven skal være lik for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det folk ikke skjønner er at om Maria får et klapp på hodet og får bli i Norge må lovene endres for alle andre også, slik at det blir "rettferdig". Resultatet av det blir en slakkere innvandrinspolitikk, noe vi egentlig burde motarbeide slik som ting er nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenta har arbeida svart, oppgitt falsk identitet og vore i landet lenge ulovleg.

Skjønner ikkje kvifor ho skal få sympati, og behandlast annerleies enn andre? Ho har brutt utlendingslova, og brot på den fører normalt til utvisning i eitt eller fleire år.

At ho har venar og kjæraste i Noreg, er ingen gyldig grunn til at ho skal få være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle jentene som er fra asia og som er gift med en normann som ikke får ny oppholdtilatelse og må dra hjem som har barn og familie her i norge vet om mange familier som blir splittet på den måten dem har til og med barn som ikke får være hos begge foreldrene. Hvis alle skal sitte å gråte på tv for å få sympati så syntes jeg Tv 2 eller NRK osv kan starte en ny Tv kanal for sytere som prøver å få komme bakveien inn til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Maria vært feks en somaliske mann, uutdannet, hadde gjemt seg i samfunn i x antall år, så hadde folk krevd at han ble sendt ut på minuttet. Folk jubler når vi finner en gjeng med asylsøkere som er her ulovlig og sender dem med første fly ut, men ikke Maria av en eller annen grunn. Og den grunnen må jo være nettopp trynefaktor.....Folk maser om at vi må vise rettferdighet og likehet for loven, men i dette tilfellet er det vi maser på nettopp det motsatte. Og hvis vi skal ha trynefaktor her i landet, hvordan skal vi da oppheve lovene, hve skal få bli og hvem må dra? Skal muslimer dra? Uutdannede? Kvinner? Menn? Svarte? Gule? Folk med fotsopp? Altså, hvem bestemmer hvor trynefaktoren tar oss hen?

Jeg nekter å tro at MA ikke kan være en ressurs for sitt hjemland Russland. Asyl er til for å verne mennesker som trenger det, Norge har invandringsstopp, har dere som krever at Maria får bli skjønt dette, eller skal vi ha regler og lover som baserer seg på nettopp trynefaktor....? Tenk hvilket samfunn det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send henne ut,hun har fått avslag.Hun er såpass opplyst att hun visste hva som kom......og kanskje hun har ett opplegg med all medie oppmerksomheten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...