AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #581 Del Skrevet 16. januar 2011 ja det er høyst urettferdig at hun skal få være her og at norge skal forandre reglene pgs henne...hmmmmm...dette blir APs fall...gudskjelov....endelig har dem dritti i eget reir.....ja der er jevlig urettferdig mot alle andre som hver dag blir kasta ut med småunger på slep og endatil enkelte med handikappede barn...rett tilbake til krigssoner og diktaturstyrer....ja det er urettferdig at hun skal få bli....men hun er ressursterk og klarer seg.og kor er foreldrene hennes nu?æ hadde iallfall reist hjem med dattera min og støtta henne om dette gjaldt min familie.men det er klart førr regjeringa så er vel en somalier feks.mindre verdt enn stakkars maria for hun..HUN ER JO ALLMENN AKSEPTERT I DE RETTE KRETSER....hahaha hele asylpolitikken er fucked up......altfor mange har blitt sluppet inn generelt sett og vi kan bare skjele til sverige førr noen enorme problemer dem har fått der etter all innvandringa.at hun burde fått avsluttet engasjementet sitt først...hahah enda latterligere....det er forskjellsbehandling over stokk og stein...fy fan,.....heretter stemmer æ frp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 16. januar 2011 #582 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Og jeg er enig i at loven skal være lik for alle! Men du oppfører deg som en sur fjortis når du argumenterer. Når man debatterer kan man fint klare å få frem meningene sine uten å faktisk kalle folk stygge ting? Eller er det fullstendig uforståelig for deg? Som et lite ps; nei hun blir ikke fremstilt som en Mor Teresa, men heller som et menneske som har hatt et liv til tross for at hun er her ulovlig. Hva trodde du de ulovlige innvandrerne gjorde? Levde i kjeller uten lys og ikke viser seg i offentlighet? At andre blir rørt over hennes historie er kanskje ikke så rart, hun har tross alt klart å leve et normalt liv blant oss alle til tross for at hun er her ulovlig. Og nei jeg forsvarer henne ikke. Jeg bare påpeker hvorfor hun klarer å få frem demonstrasjoner blant en del mennesker. Er det å sei at nokon er kyniske og manipulerande, det same som å kalle nokon "stygge" ting? Det er personkarakteristikkar. Om du blir rørt av at ho har utnytta Noreg for alt det er verdt i fleire år, så good for you. Eg derimot, synst ikkje det minste synd i ho, og har null sympati til overs for ho. Den sympatien brukar eg heller på nokon andre som faktisk fortjenar den. Heilt sinnsjukt at ho fortsatt er her, og det er enda sjukare at ho faktisk kan få arbeidstillatelse og byrje å jobbe her. Endret 16. januar 2011 av Raina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #583 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det å sei at nokon er kyniske og manipulerande, det same som å kalle nokon "stygge" ting? Det er personkarakteristikkar. Om du blir rørt av at ho har utnytta Noreg for alt det er verdt i fleire år, så good for you. Eg derimot, synst ikkje det minste synd i ho, og har null sympati til overs for ho. Den sympatien brukar eg heller på nokon andre som faktisk fortjenar den. Heilt sinnsjukt at ho fortsatt er her, og det er enda sjukare at ho faktisk kan få arbeidstillatelse og byrje å jobbe her. Hvor mange ganger har jeg påpekt at det er riktig å sende henne ut? I hvert innlegg! Så hun får ikke sympati fra meg, jeg mener bare at om man skal ha en debatt så kan man og ordlegge seg sånn at man ikke driver og ilegger mennesker personkaraktistiker som er stygge eks. maipulerende, kald og ond person. Om hun får arbeidstillatelse bryr meg ikke, så lenge hun faktisk gjør det på den riktige måten denne gangen så har hun fått gyldig opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #584 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi får krysse fingrene for at Stoltenberg og co holder fingra sine av fatet og lar UNE gjøre jobben sin snarest - nemlig å sende Madina Salmanova ut av landet snarest - noe som også vil føre til at typen hennes, denne talefeilbefengte Erlend T. følger med henne. Med andre ord blir vi kvitt to stk. i ett smekk - ei snylterinne og en plagsom fyr. Herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 17. januar 2011 #585 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi får krysse fingrene for at Stoltenberg og co holder fingra sine av fatet og lar UNE gjøre jobben sin snarest - nemlig å sende Madina Salmanova ut av landet snarest - noe som også vil føre til at typen hennes, denne talefeilbefengte Erlend T. følger med henne. Med andre ord blir vi kvitt to stk. i ett smekk - ei snylterinne og en plagsom fyr. Egentlig kunne de dratt med seg hele Klassekampen. Men så heldige er vi neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 17. januar 2011 #586 Del Skrevet 17. januar 2011 Detlurer jeg å på. Hvis det finnes så skal jeg melde meg raskt inn. Forøvrig så ser jeg i dagens VG der hun uttaler at det er pga støtten at hun orker å leve idag... skal hun også komme med selvmordstrusler nå da, for å få bli i landet http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021081 Nylig så var det en desperat mann som ble redd nok til å kapre et fly når det skulle lande i Tyrkia- pg at han var redd for å komme dit og ville blitt i Norge. Hvor er facebookgruppa for han? Hvem krever å endre loven så han kan komme tilbake om noen uker? Jeg bare lurer lissom. (Nei- jeg lurer ikke.) Hykleri mav staten? Er det å la henne bli i Norge ArbeiderPartiet sin strategi for å få stemmer allikavel etter sykehusbråket? Maria Amelie må jo være som sendt fra himlen til dem. Men andre sender de ut i ly av mørke - og INGEN spør etter deres skjebne eller har noen pressekonferranser. Dama har levd hele livet som ulovlig. Klart hun har blitt god til å manipuløere for å få viljen sin. La hun og kjærsten dra. Så kan hun og han bo der borte og gi ut bøker om sin triste skjebne- og tjene masse gryn på det. Er det mulig. Jeg vil med i de gruppa på facebook som heter BEHANDLE HENNE LIKT SOM ALLE ANDRE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #587 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er veldig forvirrende med så vanvittig mange Anonymebrukere i denne tråden. Både blandt de som er for og de som er imot. Kan noen lage en poll så vi ser hvor mange som er det ene eller det andre? Jeg kunne gjort det selv men vet ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 17. januar 2011 #588 Del Skrevet 17. januar 2011 Heilt sinnsjukt at ho fortsatt er her, og det er enda sjukare at ho faktisk kan få arbeidstillatelse og byrje å jobbe her. Da må de i det miste gjøre akkurat det samme for alle andre som har sneket seg inn i landet og bor her ulovelig. Skaff dem utreisebillett med planlagt retur og en arbeidstillatelse i teknisk ukeblad. Likhet for loven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleya Skrevet 17. januar 2011 #589 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi får krysse fingrene for at Stoltenberg og co holder fingra sine av fatet og lar UNE gjøre jobben sin snarest - nemlig å sende Madina Salmanova ut av landet snarest - noe som også vil føre til at typen hennes, denne talefeilbefengte Erlend T. følger med henne. Med andre ord blir vi kvitt to stk. i ett smekk - ei snylterinne og en plagsom fyr. My God, sier jeg bare over at det er slike som deg vi blir sittende med! Du skriver som en brutal bølle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #590 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun ble kåret til "Årets nordmann". Ikke rart hun følte seg trygg og aldri trodde dette ville skje henne. Samtidig er det jo et hån mot det norske folk, da man vel aldri skal tillate at folk bryter lover og regler for å få opphold her. Lurer på hva de som gav henne den prisen føler nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #591 Del Skrevet 17. januar 2011 Når hun skriver en bok og sier "Ædda bædda, jeg har lurt norge i 8 år" Da fortjener hun å bli kastet ut. Vi er nødt til å statuere et eksempel, så ingen innvandrer tror de kan true seg til et opphold i norge, eller at det hjelper å hjemme seg her i flere år. Det er sikkert synd på henne, men fra et helhetlig perspektiv må Norge vise ryggrad i denne saken. Vi kaster ut våre venner, og betaler trygd for at være fiender skal bli. Marie skrev ikke æddabæddabok, hun sto opp for vår svakeste folkegruppe, de usynlige, og hun står fortsatt oppreist. Men vi trenger kanskje ikke helter som er så tøffe at de utfordrer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #592 Del Skrevet 17. januar 2011 Så, hvis jeg legger meg ut med si..øst europeisk mafia i Oslo, så kan jeg da søke asyl i Sverige? Dama kommer ikke til å tilbringe 24 timer på russisk jord før hun er tilbake. Denne saken handler om å tvinge politikerne til å endre Norsk asylpolitikk. Hvis du har sterk mafia etter deg så må du bare komme deg unna. Et øde torp i Sverige kan kanskje fungere. Alternativet er å organisere en større bande selv, og avvikle hele mafiaen, men det krever veldig mye. Er du Norsk eller Eu-borger kan du trolig reise fritt til Sverige, men dersom du er fra Ukraina, så er det kanskje verre. Jeg kjenner ikke Svensk lov. Jeg tror det som regel er mye farligere og mer dødelig å ha forbrytere etter seg, enn f.eks å bo i et krigsområde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #593 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi får håpe Maria Amelie ender opp i et land som setter pris på kompetansen hun representerer. Hun er ekspert på festivalarrangementer. Trolig representerer hun en kompetanse på det området som ingen i Norge har. Kanskje hun sitter som festivalsjef for Roskilde eller en annen utenlandsk festival om noen få år. Da vil hun sikkert bidra til at den festvalen holder seg på et mye høyere nivå enn noe vi her i pottitnorge klarer å få til. Vi frykter kompetanse i Norge. Middelmådighet derimot er svært glade i. En innvandrerkvinne med spisskompetanse er vi neppe klare for ennå. Festivalarrengering i Russland er et helvete. En mann arrangerte en gang en Michael Jackson-konsert i Moskva. Han ble stoppet av mafiaen, fordi det var deres område. All annonsering ble hindret. Michael sto der med ca null tilskuere. Til slutt fant han ut at han ville spille gratis, og de inviterte hvem som helst på gata. Det ble en fin konsert. Jeg tror også at Michael hjalp han som hadde arrangert dette og ofret huset sitt for det. Dette bel veldig dyrt for Michael, men han hadde økonomi til å klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #594 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva er denne kompetansen Maria besitter som mange mener er helt uunnværlig for Norge? Hun tilhører eliten. Jeg mener at vi trenger alle vi kan holde på av vår elite. Det er forhåpentligvis veldig mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #595 Del Skrevet 17. januar 2011 For meg virker det som mange ikke innser at det hun har gjort er en kriminiel handling. Men Norge er jo en fristat for kriminelle. Selv om det hun har gjort kanskje ikke er like ille som så mange andre. Men det er en kriminel handling hun er i Norge ulovlig og er man i Norge ulovlig skal man kastet ut. Også ulovlige kjendiser skal kastet ut. Hun har gjort noe kriminelt, fordi hun måtte. Men hun har ikke skadet noen. Selv har jeg begått langt alvorligere kriminalitet, som i verste fall kunne påført andre skade. Jeg ble tatt i fotoboksen i Vålerengatunnellen i 72km/t i 60-sone. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. januar 2011 #596 Del Skrevet 17. januar 2011 Beskyttelse mot hva? I Norge får også "terrorister" og de som er medlemmer av radikale organisasjoner beskyttelse. Altså med andre ord, vi åpner dørene på vidt gap til de som egentlig vil oss ille (for de som ikke skjønte det) Dette er et poeng. Terrorister som har massemyrdet risikerer dødsstraff, og er forfulgt av politi og militære i sitt hjemland. de har RETT til beskyttelse. Mennesker som har fått kriminelle bander etter seg, har ikke rett til beskyttelse. Kanksje fordi disse bandene ikke er offisielt anerkjent som farlige nok. Kanskje disse bandene til og med i sitt hjemdistrikt er "rike, vellykede samfunnsstøtter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #597 Del Skrevet 17. januar 2011 I denne saken her, må jeg si det står respekt av Statsministeren. Veldig bra han ikke lar media og pyse-partiet SV diktere en egen lov for Madina Salmanova. Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chickpea Skrevet 17. januar 2011 #598 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi kaster ut våre venner, og betaler trygd for at være fiender skal bli. Marie skrev ikke æddabæddabok, hun sto opp for vår svakeste folkegruppe, de usynlige, og hun står fortsatt oppreist. Men vi trenger kanskje ikke helter som er så tøffe at de utfordrer oss. Enig med deg... Er det virkelig viktigere å bli kvitt Maria Amalie enn han her? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3991768.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #599 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg er så lei denne saken nå. Hun er en av veldig mange som blir sendt ut fordi de er her på ulovlig grunnlag. Hun er utvilsomt smart og flink, men vi skal ikke og kan ikke ta inn alle asylsøkere som er smarte og flinke. De trenger smarte og flinke folk i russland og. Dette har blitt en politisk sak for venstresiden. Kjæresten er journalist i Klassekampen, selv har hun frilanset for Ny Tid. Det var da også Ny Tid som kåret henne til Årets Nordmann. Litt sært at hun da framstilles som Årets Nordmann. Syklubben min kåret Olga Stakken til Årets Nordmann, så det er mange som har den æren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 17. januar 2011 #600 Del Skrevet 17. januar 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Spørsmål om moderering kan tas på PM. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå