Lillemeg25 Skrevet 22. januar 2011 #41 Skrevet 22. januar 2011 Jeg var vel en bimbo Gikk mye i rosa, hadde platinablondt hår, oversminket deluxe osv. Endra vel litt stil da jeg begynte på videregående. Tona ned mye av sminken og farget håret brunt. Har enda ikke gått tilbake til blondt og har ingen planer om det. Håret ble så slitt da jeg bleiket det hjemme :gjeiper:
Jill Skrevet 23. januar 2011 #42 Skrevet 23. januar 2011 Jeg var slask på videregående og første året på høyskolen. Gikk i joggebukse hele tiden..Pinlig å tenke på i dag, men nå har jeg en ganske normal klesstil
Gjest imli Skrevet 23. januar 2011 #43 Skrevet 23. januar 2011 Eg hadde raddis-stil på vgs, samt litt sånn hippie. No er eg ganske normal/klassisk i stilen.
Gjest Caylee Skrevet 23. januar 2011 #44 Skrevet 23. januar 2011 Jeg var "emo" da jeg var 14 til 15. Nå er jeg normal i klesveien, men savner stilen litt
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. januar 2011 #45 Skrevet 24. januar 2011 Har vært litt av og på "emo" fra jeg var 14 til 17, er "vanlig" nå. Litt for slask til tider da, slask men mye sminke ( ikke "emo" sminke nå lenger da)
Estë Skrevet 24. januar 2011 #46 Skrevet 24. januar 2011 Antydning til hippie-chick på videregående, med flagrende skjørt og lange jakker. Gikk gradvis over til en mild form for goth/metaller, men uten sminken, og håret forble naturlig mørkblondt. Har fortsatt mye sort i klesskapet, og korsettene er der fortsatt, men er vel idag ganske normalt kledd stort sett. Om enn med et par nerdete t-skjorter og noen hjemmelagde smykker av pc-deler / med spillreferanser nå og da. Og sorte kjoler, mange sorte kjoler.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #47 Skrevet 24. januar 2011 Fra tidlig ungdomskole, gjennom videregående, inn i voksen alder og nå som mor til to på god vei til de 40: Naturbarn med innslag av rock og metal, dog uten sminke i det hele tatt.
origin Skrevet 12. februar 2011 #48 Skrevet 12. februar 2011 gikk fra "normal" til goth og nå til en blanding av goth og normal er på jobbsøker'n så da må man tone seg litt ned
tiriel Skrevet 12. februar 2011 #49 Skrevet 12. februar 2011 på ungd.sk. var jeg normal outsider med mørke tendenser, på begynnelsen av vgs var jeg egentlig ganske bimbo i klesveien men begynte å få øynene opp for punk/rock musikk, så ble jeg goth/punk i stilen .. så ble jeg forelsket i en normal-stil gutt, så da tonet stilen seg gradvis ned, i klesveien ivertfal,men jeg liker å være litt rocka iblandt. musikk smaken er der fortsatt, den har bare blitt litt utvidet
Dunkel Skrevet 13. februar 2011 #50 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har vel vært kun innom sånn ''søt periode'' hvor jeg skulle ha sløyfer i håret, og hello kitty ting og det var ikke makan på hva jeg skulle ha på meg. Etter det fikk jeg litt mørkere tider hvor jeg KUN gikk i svart og hørte på deppe musikk... For å si det sånn. Aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #51 Skrevet 18. juni 2013 Har vært soss hele livet. Anonymous poster hash: a8e8f...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #53 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har vært temmelig normal i klesstilen i alle år, men fy, for noen forferdelig klær jeg hadde når jeg ser bilder fra den gang, trodde selv at jeg var såå fin. Anonymous poster hash: f41b3...1de
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juni 2013 #54 Skrevet 18. juni 2013 Hadde black metalstil på skolen inkl svarte negler og svart leppestift. Deretter fikk jeg en mer moderat metalstil, nå kler jeg meg relativt "vanlig."
Maestro Skrevet 18. juni 2013 #55 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Emo fra jeg var 13-16, enkel rocka fra 16-19, å nå som jeg er 20 går det i blomster, mye grønn/lilla/grå, brune vesker, hatter, mye dongeri. Ganske retro/vintage med et touch av grungestil. Endret 18. juni 2013 av Maestro
Gjest Guilty Skrevet 18. juni 2013 #56 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har vært innom alt kan jeg vel trygt si.. Nå går jeg bare i det jeg har lyst til, vet ikke hva slags stil jeg har egentlig..
Tibbie Skrevet 18. juni 2013 #57 Skrevet 18. juni 2013 Først var jeg skikkelig dum blondine (litt alà soss). Hannah Montana -frisyre, alle klær var i rosa og jeg oppførte meg som om jeg var dum som et brød (var kanskje ikke så veldig smart heller ), så gikk jeg over til emokidperioden. Da gikk det i svart slækk hår, heavy øyensminke, fargerike tights, svarte skjørt og alt som følger med. Etter det gikk jeg over til hip-hop. Oversized bukser og caps. Deretter ble det en litt mildere periode med skatestilen og sneakers. Jeg var innom det meste før jeg fant ut hvem jeg trives best som. I dag er jeg litt hippie-beach/country, med naturfargete klær, langt hår og naturlig sminke.
Gjest Superwoman! Skrevet 19. juni 2013 #58 Skrevet 19. juni 2013 Barneskolen: Soss Ungdomsskolen: Normal Vgs osv: Normal
Armitage Skrevet 19. juni 2013 #59 Skrevet 19. juni 2013 Har alltid likt punk, goth, rock, japansk gatemote, rockabilly, gothabilly, psychobilly, steampunk, post-apocalypse osv. Jeg oppdaget disse alternative klesstilene i tenåra. Mikser alt i en salig blanding den dag i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå