AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hvilke perioder har du vært innom i ditt liv? Har du vært emo, soss, punk, goth, bimbo etc.? Let me know
Gjest Sommertid Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Har hatt hiphop periode, goth periode og bimboperiode. Savner de behagelige seggebuksene og den heavy svarte sminken fra goth tiden Men nå er jeg "normal" i klesstilen.
Gjest Hikken Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Har vært punker siden jeg var 17, er nå 19
Lykkelitenen Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Der fikk jeg et nydelig mentalt bilde av en emo i hip hop stil :rødme:
Gjest Raina Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Var emo/bad girl frå slutten av ungdomsskulen, til ca. 2.klasse VGS. Piercingar, kraftig augesminke, utfordrande klede og kjederøyking dominerte. Frå midten av 2.klasse fram til slutten av VGS, var eg bimbo. Spraytan, hårspray, strektynne augebryn og push-up dominerte. Og no er eg berre heilt "vanleg"
Rumohra Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Har aldri vært spesielt friket ut i noen retning egentlig. Nå er jeg vel normal -> soss, og fornøyd med det 1
Gjest ensom Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Har aldri vært spesielt friket ut i noen retning egentlig. Nå er jeg vel normal -> soss, og fornøyd med det hvor finner jeg erotikk på nettet for å tilfredstille meg selv, har sluppet opp for fantasi? 3
Rumohra Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 hvor finner jeg erotikk på nettet for å tilfredstille meg selv, har sluppet opp for fantasi?
Tabris Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har aldri vært en "ren" stil, men har vært inspirert av gotherstilen og flagrende-skjørt-hippie-naturbarn stilen. Og i dag har jeg på meg et svart, flagrende skjørt.
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Jeg var vel aldri stort av de der, jeg ble bare sortkledd. Aldri helt innom goth perioden, men sortkledd er jeg enda i en alder av 24.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Har hatt en gotherperiode, en periode som happyemo med knallsterke farger, og nå de to siste åra har jeg hatt en sånn mellomting mellom normalkledd/pent kledd. Men så har jeg dreads da, så litt frika blir jeg uansett hva jeg kler på meg.
Gjest BabyBlue Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Var wannabe emo i 8. Hørte mye på My Chemical Romance.
Gjest wahaj Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 Vet ikke helt hvor jeg var. Men brukte kun svarte klær, svart/rødt hår, svart sminke. En god stund. Masse piercinger også. Er jo ikke noen spesiell stil egentlig, men min stil Nå er jeg 'vanlig', med klær jeg velger der og da, om det er farger eller plain. Håret er ikke svart eller rødt for øyeblikket, og jeg bruker ikke så mye sminke, iallfall ikke svart.
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #14 Skrevet 13. januar 2011 (endret) små forsøk på å være litt annerledes -> kvasifreak -> goth -> metal -> middelalder-flagrende-skjørt-men-med-metal-vri -> forvirret-og-en-salig-blanding-av-alt ...og nå er jeg relativt normalt kledd, men henter inspirasjon fra mange ulike stiler; alt fra goth og metal til steampunk til rocka stil til klassisk pent, til søt og romantisk, med en og annen nerdete t-skjorte innimellom. Bimbo har jeg aldri vært i nærheten av, men det siste året har jeg altså kjøpt tre rosa plagg. Gammelrosa riktignok, men det gamle metalhuet i meg hyler i frykt og sjokk! Edit: skrivefeil Endret 13. januar 2011 av Pingting 1
Gjest Raindrops Skrevet 13. januar 2011 #15 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har vært punker siden ungdomsskolen. Men iløpet av årene har jeg også vært innom hip hop(savner de store chille buksene ja), og også vært en blanding mellom punk/metal/emo/hip hop. Nå er jeg fortsatt litt rocka, men jeg går mer og mer i normale klær. Lettere å bli tatt seriøst både i skole og jobb da har jeg funnet ut, så jeg tilpasser meg. Men piercingene mine vil jeg ikke ta ut helt enda.
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #16 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Tja, jeg har egentlig aldri falt innenfor noen av de overnevnte, men jeg gjorde mitt beste for å virke mest mulig som en raddis på ungdomsskolen. Palestinaskjerf, Che Guevara på buttons,Che Guevara på buksa, på bandanaen, på genseren, på underbuksa +++, masse klær laget av hemp, mye svart og rødt. Endret 13. januar 2011 av Airi
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. januar 2011 #17 Skrevet 13. januar 2011 Jeg er jo voksen så i min "ungdomstid" så var det lite emo, hiphop ol. Men jeg var da rocka først. Og så frik. Var først ute med piercing og tattovering osv. Hadde nok hatt dreads, men det funka ikke på jobb... Men egentlig også alltid vært veldig straight. er helt vanlig straigh nå.
FantasDick Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har helt fra ungdomstiden variert en god del i klesveien, uten å ha en spesiell stil. Blander og skifter ofte. Litt emo/scene, metal, rock, bimbo (ikke så mye, men har hatt en liten periode..), hippie/blomsterbarn, goth/middelalder og pent (type dress og penskjorter). De siste årene er jeg blitt mer interessert i mote/fashion så hverdagslooken er nok litt inspirert. Håret mitt er klippet i en grei sveis som er lett å variere, men styler det mest scene, egentlig. Det er i tillegg farget sort, så håret dominerer en del.
Nurke Skrevet 13. januar 2011 #19 Skrevet 13. januar 2011 jeg hadde hiphop stilen de to første årene på ungdomskolen, så ble jeg bimbo med platina bleket hår og alt alt for mye sminke... Håper og tror jeg har en normal stil nå
Gjest LittleLies Skrevet 13. januar 2011 #20 Skrevet 13. januar 2011 Hmm.. på ungdomsskolen kledde jeg meg bare i sort, brukte mye skjørt, smykker og hadde sort hår. Vil ikke kalle det emo, mer goth. Fra 10.klasse og ut 2.videregående kledde jeg meg nokså raddis, brukte masse korte skjørt, skjerf, og små fletter i håret. Den tiden var jeg også aktiv medlem i natur og ungdom og var med å demonstrerte for og imot mye rart :gjeiper: Nå har stilen roet seg litt og jeg har mer MIN stil.. Jeg går i korte kjoler med belte i livet, batikk, tights og fine mønstre :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå