AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #41 Skrevet 12. januar 2011 Haha, jeg må bare beklage at det er vanskelig å skrive ned hva det er jeg mener. Jeg finner ikke de rette ordene. For øyeblikket er han en drittsekk, men ellers er han jo veldig grei. Han har heller ikke avvist henne hele tiden. Bare nå den siste tiden, etter at han oppførte seg ganske råttent mot henne. Jeg kommer ikke med unnskyldninger, da dette ikke handler om MEG i det hele tatt. Jeg forsøker bare å høre hva dere synes om å lyve om graviditet, ikke hva dere mener om hvordan jeg skriver. Så, kan ikke du svare på en skikkelig måte, i stedet for å komme med frekke kommentarer? MAKAN JO det gjør du så visst unge dame! Flere her har skrevet blant annet: Hvorfor er hun med fyren hvis han er en så stor drittsekk, etter at DU skrev at han oppførte seg teit etc. og lot det henge i luften at han oppfører seg sånn til vanlig. Men når man påpeker du kommer du med ting som: men han er jo ikke en drittsekk etc. Lær deg å skrive ordentlig så kan du forvente å få gode kommentarer igjen. Sånn som du skriver nå ender du bare opp med å forvirre de som prøver å komme med et ordentlig svar til deg. Nettopp fordi hver gang de kommenterer så kommer du med en oppfølgning: ja men han er ikke sånn ellers bla bla. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #42 Skrevet 12. januar 2011 uansett om han er drittsekk eller ei - å lyve om en graviditet for å få ham tilbake vil jo bare føre til at forholdet er basert på en løgn. hvis hun ikke klarer å få ham tilbake uten å lyve, så er han nok ikke interessert lengre.
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #43 Skrevet 12. januar 2011 JO det gjør du så visst unge dame! Flere her har skrevet blant annet: Hvorfor er hun med fyren hvis han er en så stor drittsekk, etter at DU skrev at han oppførte seg teit etc. og lot det henge i luften at han oppfører seg sånn til vanlig. Men når man påpeker du kommer du med ting som: men han er jo ikke en drittsekk etc. Lær deg å skrive ordentlig så kan du forvente å få gode kommentarer igjen. Sånn som du skriver nå ender du bare opp med å forvirre de som prøver å komme med et ordentlig svar til deg. Nettopp fordi hver gang de kommenterer så kommer du med en oppfølgning: ja men han er ikke sånn ellers bla bla. Nå synes jeg det er på tide å rulle inn eggstokkene. Greit nok. Jeg er ikke så sta at jeg ikke kan innrømme at jeg har gjort feil. Det ble mye rot, og jeg fikk ikke frem det jeg skulle på den måten jeg ville ha det frem. Jeg forvirrer ikke med vilje, om det er det du tror. Jeg vet ikke hvilket svar jeg er ute etter, men jeg ser bare at mange av de som svarer har misforstått situasjonen fordi jeg skrev det på en uoversiktlig måte. Det er greit, du kan si ifra på en skikkelig måte
CafeLatte Skrevet 12. januar 2011 #44 Skrevet 12. januar 2011 Herregud for noe fjortis oppførsel. Be venninna di roe seg ned ett par hakk. Hun driter seg bare ut hvis hun liksom skal si hun er gravid. Ha litt selvrespekt jente. 1
The Kitten Skrevet 12. januar 2011 #45 Skrevet 12. januar 2011 Ts, du ville vite hva vi synes, sant? Jeg tror samtlige her synes det er idiotisk.
Gjest Uglefot Skrevet 12. januar 2011 #46 Skrevet 12. januar 2011 Om det er slik at denne venninna di vil ha konflikter med denne fyren så er jo dette en ypperlig ide. Om hun virkelig synes han var en dust og vil gå videre så foreslår jeg at hun bare driter i hele greia. 2
missLynch Skrevet 12. januar 2011 #47 Skrevet 12. januar 2011 Uansett om denne mannen er en drittsekk på regulær basis eller bare unntaksvis: Å lyve om noe så alvorlig som en graviditet, for å såre/plage/hevne seg på en mann er nettopp en slik ting som underbygger menns frykt for at vi kvinner er slu, utspekulerte vesener. Noe de aller, aller fleste av oss ikke er. Det er bare flaut. Rett og slett for dumt. 1
Gjest nobilian Skrevet 12. januar 2011 #48 Skrevet 12. januar 2011 (endret) *** Som mann som har vært utsatt for det: Den som gjør sånt, uansett motiv, er en manipulerende, egoistisk, destruktiv, sinnslidende tøsekjerring fra helvete. I mitt tilfelle hadde jeg en greie gående med ei jente, hvor jeg etterhvert fant ut at hun ikke var noe for meg. Jeg brøt og holdt på det, og ikke på noen ondskapsfull måte. Det gikk ei uke, og jeg fikk høre fra henne og venninna hennes at hun var gravid. Det viste seg selvsagt etterpå at det var et desperat forsøk på å opprettholde en form for kontakt. Kjempelurt. Hun syntes selvsagt jeg var en drittsekk, det betyr ikke at jeg var det. Til dags dato er hun den jeg rangerer lavest av alle jeg har hatt særlig omgang med, nettopp på grunn av den hendelsen. Hvor gjennomblåst skal man egentlig være for å dra et sånt stunt? Hvis jeg blir avvist av ei dame, er det greit for meg å juge og for eksempel si at jeg har gitt henne en kjønnssykdom bare fordi jeg føler meg avvist? Ikke helt det samme, greit nok, men hva faen er egentlig poenget med sånne løgner? Håper sånt ikke er vanlig. Endret 12. januar 2011 av nobilian 2
Lady La-Laa Skrevet 13. januar 2011 #49 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skjønner ikke helt.... Du sier jo at hun allerede HAR vært gravid med han, men da tvang han henne til å ta abort... Han bryr seg tydeligigvis ikke og tar ikke graviditet spesielt seriøst, så hvorfor tror hun han skal bry seg noe mer denne gangen?? Han kommer vel til å kreve abort igjen da eller bare gi totalt faen hvis hun liksom nekter abort denne gangen... Men etterhvert må hun jo "spotanabortere" uansett, så dette er jo totalt meningsløst! Og til deg som faktisk har gjennoført dette graviditets/spontanabort stuntet, OG som fremdeles er sammen med fyren... Du får sørge for å ikke ha med han på første lege-time om du faktisk blir gravid engang da, for da blir du nemlig bedt om å redgjøre for eventuelt tidligere graviditeter/aborter! 4
Blenda Skrevet 13. januar 2011 #51 Skrevet 13. januar 2011 Og til deg som faktisk har gjennoført dette graviditets/spontanabort stuntet, OG som fremdeles er sammen med fyren... Du får sørge for å ikke ha med han på første lege-time om du faktisk blir gravid engang da, for da blir du nemlig bedt om å redgjøre for eventuelt tidligere graviditeter/aborter!
Gjest BabyBlue Skrevet 13. januar 2011 #52 Skrevet 13. januar 2011 Nå var jo dette bare ved en tanke da. Hun har jo ikke gjort det. Hun spurte meg om mitt synspunkt på det, men jeg visste ikke hva jeg skulle svare... så jeg tenkte jeg skulle høre deres synspunkter. Ingen grunn til å gå til personangrep, kjære deg. Nemlig - selv det at hun vurderer å gjøre det og spør om ditt synspunkt gjør henne rimelig umoden i mine øyne. Fremstill deg litt mer tydelig i startinnlegget ditt neste gang, da, for å slippe slike "personangrep". Og dropp de "kjære deg" greiene. Herskemetoden er bare lavmål på et forum som dette.
Gjest Prøvis Skrevet 13. januar 2011 #53 Skrevet 13. januar 2011 Hun er min beste venninne. Hun lyver ikke. De har akkurat vært gravide, og han krevde en abort. Truet med både det ene og det andre. Jeg var der. I juletiden tvinge han henne til å legge med han, uten at hun ville det. Som om ikke det var nok, gikk hun ikke på prevensjon og han nektet plent å bruke kondom. Hvis hun ikke er gravid, så lyver hun hvis hun sier til han at hun er gravid. Den beste hevn er egentlig å ignorere hele fyren og vise at hun har det fint uten han. La han gå uten kamp, det er det som vil virke hardest på sånne fyrer.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #54 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skjønner ikke helt.... Du sier jo at hun allerede HAR vært gravid med han, men da tvang han henne til å ta abort... Han bryr seg tydeligigvis ikke og tar ikke graviditet spesielt seriøst, så hvorfor tror hun han skal bry seg noe mer denne gangen?? Han kommer vel til å kreve abort igjen da eller bare gi totalt faen hvis hun liksom nekter abort denne gangen... Men etterhvert må hun jo "spotanabortere" uansett, så dette er jo totalt meningsløst! Og til deg som faktisk har gjennoført dette graviditets/spontanabort stuntet, OG som fremdeles er sammen med fyren... Du får sørge for å ikke ha med han på første lege-time om du faktisk blir gravid engang da, for da blir du nemlig bedt om å redgjøre for eventuelt tidligere graviditeter/aborter! Vel, den første legetimen har allerede vært. Vi har hatt spontanaborter siden, og jeg er gravid nå.Om du lurte på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå