Gjest Galithralia Skrevet 12. januar 2011 #21 Skrevet 12. januar 2011 Det er jo ikke sikkert han finner det ut da? De fleste løgner har en tendens til å komme frem på et eller annet tidspunkt. Nå sier jeg ikke at det kommer til å skje her, MEN om det skjer - så sitter hun med et alvorlig problem. Du kan virkelig ikke lyve om noe så alvorlig for å beholde en i livet ditt... Igjen: du gjorde hva???
missLynch Skrevet 12. januar 2011 #22 Skrevet 12. januar 2011 Det glade vanvidd. Dette handler om selvrespekt. Venninnen din må kutte all kontakt med denne taperen av en mann, istedet for å vikle seg inn i løgn og tullballeri. 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #23 Skrevet 12. januar 2011 De fleste løgner har en tendens til å komme frem på et eller annet tidspunkt. Nå sier jeg ikke at det kommer til å skje her, MEN om det skjer - så sitter hun med et alvorlig problem. Du kan virkelig ikke lyve om noe så alvorlig for å beholde en i livet ditt... Igjen: du gjorde hva??? Nå burde du kanskje hatt litt mer informasjon før du slenger fra deg slike påstander...? Det var ikke på grunn av at jeg var gravid han ble sammen med meg. Men det var derfor han svarte meg igjen. Unnskyldningen hans var at han ikke visste om han var klar for kjæreste, og at han ble redd... rett og slett. Jeg fortalte han at det ikke ble noe av ungen lenge før han ble sammen med meg igjen. Så det så.
Gjest Galithralia Skrevet 12. januar 2011 #24 Skrevet 12. januar 2011 (endret) Nå burde du kanskje hatt litt mer informasjon før du slenger fra deg slike påstander...? Det var ikke på grunn av at jeg var gravid han ble sammen med meg. Men det var derfor han svarte meg igjen. Unnskyldningen hans var at han ikke visste om han var klar for kjæreste, og at han ble redd... rett og slett. Jeg fortalte han at det ikke ble noe av ungen lenge før han ble sammen med meg igjen. Så det så. Nei altså måten den første kommentaren din var skrevet på forklarte ingenting utenom at det virket som om du hadde løyet om at du var gravid for å få ham tilbake, og deretter "spontanabortert"... Så der må nesten du ta litt av feilen i og med at du skrev det slik som du gjorde. Påstand? Det er jo sant at de fleste løgner har en tendens til å komme frem eller bli avslørt på et tidspunkt. Det eneste jeg påpeker her er at hvis du hadde løyet (men det hadde du visst ikke)og ikke minst venninnen til TS gjør det - og fyren finner ut av det, så hadde man fått et alvorlig problem. Å si at man er gravid for å straffe noen synes jeg ikke er noen legitim grunn. Endret 12. januar 2011 av Galithralia
PepsiMax Skrevet 12. januar 2011 #25 Skrevet 12. januar 2011 hvis han har tvunget seg til sex altså voldtekt, ville jeg heller trua med anmeldese, og muligens anmeldt han!! Da får han som fortjent uten at man kommer ned på hans nivå... 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #26 Skrevet 12. januar 2011 Nei altså måten den første kommentaren din var skrevet på forklarte ingenting utenom at det virket som om du hadde løyet om at du var gravid for å få ham tilbake, og deretter "spontanabortert"... Så der må nesten du ta litt av feilen i og med at du skrev det slik som du gjorde. Påstand? Det er jo sant at de fleste løgner har en tendens til å komme frem eller bli avslørt på et tidspunkt. Det eneste jeg påpeker her er at hvis du hadde løyet (men det hadde du visst ikke)og ikke minst venninnen til TS gjør det - og fyren finner ut av det, så hadde man fått et alvorlig problem. Å si at man er gravid for å straffe noen synes jeg ikke er noen legitim grunn. Greit, jeg ser det nå at det så litt feil ut. Sorry for den. Jeg løy ikke. Det eneste jeg gjorde var å sende ei melding som innehold et ord; Gravid. Det var ikke gjort noen stor deal ut av hele greia, liksom. Det ble med det ene ordet, og noen uker senere sa jeg at det ikke ble noe av. Som sagt ble vi ikke sammen før mange mnd etter det her... så jeg føler ikke at jeg har løyet for å få han tilbake.. Det gjør jeg faktisk ikke. Fikk bare litt dårlig samvittighet når jeg så hvor strenge dere var mot ts.... Så jeg tenkte jeg skulle kommentere litt. Det KAN jo gå bra, så lenge man ikke tar den heeeelt ut og så videre.
Gjest Galithralia Skrevet 12. januar 2011 #27 Skrevet 12. januar 2011 Greit, jeg ser det nå at det så litt feil ut. Sorry for den. Jeg løy ikke. Det eneste jeg gjorde var å sende ei melding som innehold et ord; Gravid. Det var ikke gjort noen stor deal ut av hele greia, liksom. Det ble med det ene ordet, og noen uker senere sa jeg at det ikke ble noe av. Som sagt ble vi ikke sammen før mange mnd etter det her... så jeg føler ikke at jeg har løyet for å få han tilbake.. Det gjør jeg faktisk ikke. Fikk bare litt dårlig samvittighet når jeg så hvor strenge dere var mot ts.... Så jeg tenkte jeg skulle kommentere litt. Det KAN jo gå bra, så lenge man ikke tar den heeeelt ut og så videre. Ingen fare - det er ikke lett å skrive det man har tenkt, blir ofte tolket annerledes! Jo jo - hvis TS venninne ikke tar den helt ut kan det gå bra, men jeg mener fremdeles at hvis man lyver til noen om at man er gravid med den hensikt i å få dem tilbake eller vet ikke ønske om å straffe den enkelte blir feil. Men det er da min mening
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #28 Skrevet 12. januar 2011 Ingen fare - det er ikke lett å skrive det man har tenkt, blir ofte tolket annerledes! Jo jo - hvis TS venninne ikke tar den helt ut kan det gå bra, men jeg mener fremdeles at hvis man lyver til noen om at man er gravid med den hensikt i å få dem tilbake eller vet ikke ønske om å straffe den enkelte blir feil. Men det er da min mening Ja, og det er jeg forsåvidt enig i. Jeg synes ikke det er kult at jeg har gjort noe sånt liksom... Derav er jeg feig og gjemmer med under anonymbruker..... Det var igrunn ikke min hensikt. Men jeg var så såret, og jeg fikk IKKE kontakt med gutten. Men så har han jo vært sammen med meg i 2 år nå da, så jeg kan umulig tenkte meg at det var kun fordi jeg var gravid... 1
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #29 Skrevet 12. januar 2011 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal svare. Har skikkelig problemer med å finne ut om jeg synes det er greit å gjøre noe sånt. Men som du over sier... det kan jo gå bra Er litt glad dette ikke er mitt problem. For å lyve er jeg IKKE i stand til. Men hm, det er vell kanskje verdt et forsøk..? Vet ikke..
Gjest Galithralia Skrevet 12. januar 2011 #30 Skrevet 12. januar 2011 Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal svare. Har skikkelig problemer med å finne ut om jeg synes det er greit å gjøre noe sånt. Men som du over sier... det kan jo gå bra Er litt glad dette ikke er mitt problem. For å lyve er jeg IKKE i stand til. Men hm, det er vell kanskje verdt et forsøk..? Vet ikke.. Helt ærlig så tror jeg at det beste vil være å be venninnen din skjerpe seg. Hvorfor skal hun på død og liv fortsette kontakten med denne gutten som tydeligvis er en drittsekk? Jeg hadde bedt henne ta seg sammen og ikke si noe sånt, da det kan godt slå tilbake på henne selv og ikke på en positiv måte. Hvis hun vil ha hevn kan hun oppnå det på andre måter, så noen nevnte reker i leiligheten lenger oppe i tråden 3
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #31 Skrevet 12. januar 2011 Helt ærlig så tror jeg at det beste vil være å be venninnen din skjerpe seg. Hvorfor skal hun på død og liv fortsette kontakten med denne gutten som tydeligvis er en drittsekk? Jeg hadde bedt henne ta seg sammen og ikke si noe sånt, da det kan godt slå tilbake på henne selv og ikke på en positiv måte. Hvis hun vil ha hevn kan hun oppnå det på andre måter, så noen nevnte reker i leiligheten lenger oppe i tråden Hmm, han er jo ikke en drittsekk.. Det var bare denne ene episoden hvor han har avvist henne noe så grusomt. Forstår ikke helt greia..
Envy Skrevet 12. januar 2011 #32 Skrevet 12. januar 2011 Hvis han avviser henne hele tiden er han ikke intressert, end of the line. Av og til må man bare innse at det ikke kommer til å bli noe av og gå videre i livet sitt. Denne gravid-meldingen kommer bare til å lage problemer, tro meg! Du burde tipse henne om denne boka: He's just not that into you 4
Gjest BabyBlue Skrevet 12. januar 2011 #34 Skrevet 12. januar 2011 Synes nesten venninna di fortjener en drittsekk som det der når hun i det hele tatt kan tenke seg å lyge om å være gravid. Makan til barnslig kjerring, altså. Kan hun ikke heller lyge om klamydia istedenfor?
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #35 Skrevet 12. januar 2011 Hvis han avviser henne hele tiden er han ikke intressert, end of the line. Av og til må man bare innse at det ikke kommer til å bli noe av og gå videre i livet sitt. Denne gravid-meldingen kommer bare til å lage problemer, tro meg! Du burde tipse henne om denne boka: He's just not that into you Hvem har sagt noe om "hele tiden"?? Etter akkurat denne episoden har han avvist henne. Fyren har ligget flatt etter henne i over 1 år nå.
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #36 Skrevet 12. januar 2011 Synes nesten venninna di fortjener en drittsekk som det der når hun i det hele tatt kan tenke seg å lyge om å være gravid. Makan til barnslig kjerring, altså. Kan hun ikke heller lyge om klamydia istedenfor? Nå var jo dette bare ved en tanke da. Hun har jo ikke gjort det. Hun spurte meg om mitt synspunkt på det, men jeg visste ikke hva jeg skulle svare... så jeg tenkte jeg skulle høre deres synspunkter. Ingen grunn til å gå til personangrep, kjære deg.
Ethereal Skrevet 12. januar 2011 #37 Skrevet 12. januar 2011 Jeg syns det er unødvendig av henne å lyve om sånt, uansett om han har vært en drittsekk. Etter den søte kløe kommer den sure svie, er det ikke noe man sier? 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #38 Skrevet 12. januar 2011 Hvem har sagt noe om "hele tiden"?? Etter akkurat denne episoden har han avvist henne. Fyren har ligget flatt etter henne i over 1 år nå. Ærlig talt jente! Først sier du at fyren er en drittsekk, så aner du ikke hvorfor venninnen din oppfører seg sånn, deretter er ikke fyren en drittsekk hele tiden - og nå er det sånn at han ikke har avvist henne hele tiden?! Kan du ikke heller forklare alt i et innlegg på en skikkelig måte, i stedet for å drive å komme med teite unnskyldninger underveis når andre kommenterer?? MAKAN, begynner å tro at dette kun er fjortis greier altså!
karolinesofie Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #40 Skrevet 12. januar 2011 Ærlig talt jente! Først sier du at fyren er en drittsekk, så aner du ikke hvorfor venninnen din oppfører seg sånn, deretter er ikke fyren en drittsekk hele tiden - og nå er det sånn at han ikke har avvist henne hele tiden?! Kan du ikke heller forklare alt i et innlegg på en skikkelig måte, i stedet for å drive å komme med teite unnskyldninger underveis når andre kommenterer?? MAKAN, begynner å tro at dette kun er fjortis greier altså! Haha, jeg må bare beklage at det er vanskelig å skrive ned hva det er jeg mener. Jeg finner ikke de rette ordene. For øyeblikket er han en drittsekk, men ellers er han jo veldig grei. Han har heller ikke avvist henne hele tiden. Bare nå den siste tiden, etter at han oppførte seg ganske råttent mot henne. Jeg kommer ikke med unnskyldninger, da dette ikke handler om MEG i det hele tatt. Jeg forsøker bare å høre hva dere synes om å lyve om graviditet, ikke hva dere mener om hvordan jeg skriver. Så, kan ikke du svare på en skikkelig måte, i stedet for å komme med frekke kommentarer? MAKAN
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå