Gå til innhold

Lyve om graviditet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som sier hun skal lyve på seg en graviditet til en tidligere elsker, som virkelig har behandlet henne som drit.Vil gjerne ha litt synspunkter på akkurat det der. Personlig synes jeg det høres helt sykt ut, men etter å ha fått hørt "de indre detaljer" fra venninnen min, så vet jeg jammen ikke hva jeg skal synes..?

Han har virkelig vært en ordentlig drittsekk, og gjør utrolig mye dumt.

Hun sier hun ikke skal gjøre noe stort nummer av det. Bare sende en enkel sms hvor hun forteller at hun er gravid, mest for å sette en støkk i mannen.. Hmm, klarer ikke helt å bestemme meg for om dette er noe jeg synes er heeeelt sykt, eller om han faktisk fortjener det? Jeg har jo mine sterke tvil på at han kommer til å bry seg uansett, så på en måte.... Nei, jeg veit ikke. Noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fordi en fyr er idiot, så skal man synke til samme nivå bare for å ta "hevn"?

Hva har han gjort, da? Er du sikker på at hun har fortalt deg akkurat hva som skjedde, og at ikke han har en helt annen versjon?

Synes ikke det er en ok ting å gjøre, selv om fyren kanskje har vært en drittsekk.

Skrevet

Før eller senere vil jo dette slå tilbake på venninnen din og hun vil se bare helt dust ut.

Virker litt korttenkt. Bedre å legge en pakke rekeskall et skjult sted i leiligheten hans da :lur:

• Liker 5
Skrevet

Hun er min beste venninne. Hun lyver ikke.

De har akkurat vært gravide, og han krevde en abort. Truet med både det ene og det andre. Jeg var der. :kjefte:

I juletiden tvinge han henne til å legge med han, uten at hun ville det. Som om ikke det var nok, gikk hun ikke på prevensjon og han nektet plent å bruke kondom.

Skrevet

Det er smålig å gjøre noe sånt, uansett hva den andre personen har gjort.

Skrevet

Hvis han er en drittsekk... Hvorfor kutter hun ikke ut all kontakt?!

Det er ikke ålreit å sende en slik beskjed.

Konsekvensen av dette: Et helvetes rabalder, OG venninna di skjønner at den beskjeden skulle hun ALDRI i verden gitt!!

Den beste "hevn" hun kan ta er å FULLSTENDIG ignorere ham. Dvs - glem ham!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt hva dere mener, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er en smule enig der altså.

Problemet er jo bare at fyren kan være en PUSEKATT uten like når han først vil. Han er bare så innmari rappkjefta.

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke bare kutte ut hele fyren? En sånn mld fører jo bare til mer kontakt?

• Liker 1
Skrevet

Fordi hun ønsker kontakt. Han ønsker ikke.

Skrevet

Fordi hun ønsker kontakt. Han ønsker ikke.

Hvorfor i alle dager ønsker hun kontakt om han er så ille?

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det høres ok ut om fyren er en virkelig drittsekk. Gi han en støkk!

• Liker 3
Skrevet

Hun kan heller si at hun har klamydia eller noe :fnise:

Nei best å kutte kontakt ja...

Skrevet

Greia er jo at han ikke er ille. Han har såret henne, men hun er fortsatt forelsket i ham, om du skjønner hva jeg mener. Han oppfører seg barnslig, orker ikke å svare, bryr seg ikke osv. Jeg synes ikke sånn oppførsel burde tolereres av en voksen mann heller. Selv hadde jeg ikke turt å pakke på en fyr noe slikt, spesielt ikke når det ikke var sant. Men dette er ei jente med bein i nesa. Hun kommer seg nok ut av situasjonen, det blir ikke noe problem for henne. Poenget er bare å gi han en liten vekker, slik at han innser hvilken uansvarlig idiot han har vært.

Skrevet

litt vel fjortis spør du meg...

du sier at grunnen til at hun vil gjøre det, er fordi han er en drittsekk. hvorfor vil hun ha kontakt med en drittsekk? hvorfor ikke bare være ferdig med ham og prise seg lykkelig over det? hvis hun ønsker et forhold til denne drittsekken, tror jeg neppe at det å lyve om en graviditet er veien å gå heller, akkurat. han blir nok ikke blid av det. så uansett hvorfor hun gjør dette, ser jeg ikke hvordan det kan gagne henne på noen måte.

• Liker 1
Skrevet

Nei, altså... Jeg klarer ikke å forklare det her, for jeg ser ikke helt poenget selv.

Skrevet

Nesten flaut å skrive det her, men jeg har gjort noe lignende selv. Han var skikkelig slem mot meg, og jeg var så utrolig knust. Jeg fortalte at jeg var gravid, og dette gjorde at han tok kontakt.. og tok vare på meg akkurat slik han pleide. Jeg "spontanaborterte", så vi har ingen barn... men gutten min er her enda.. :yvonne: nå er vi mer forelsket enn noen sinne, og på en måte så tror jeg dette gjorde at han innså at vi elsket hverandre og at han aldri burde gått fra meg. Men dårlig samvittighet.... JA!

• Liker 1
Gjest Galithralia
Skrevet

Nesten flaut å skrive det her, men jeg har gjort noe lignende selv. Han var skikkelig slem mot meg, og jeg var så utrolig knust. Jeg fortalte at jeg var gravid, og dette gjorde at han tok kontakt.. og tok vare på meg akkurat slik han pleide. Jeg "spontanaborterte", så vi har ingen barn... men gutten min er her enda.. :yvonne: nå er vi mer forelsket enn noen sinne, og på en måte så tror jeg dette gjorde at han innså at vi elsket hverandre og at han aldri burde gått fra meg. Men dårlig samvittighet.... JA!

:overrasket: du gjorde hva?? Hva skjer den dagen han finner det ut?

Skrevet

Hun er min beste venninne. Hun lyver ikke.

De har akkurat vært gravide, og han krevde en abort. Truet med både det ene og det andre. Jeg var der. :kjefte:

I juletiden tvinge han henne til å legge med han, uten at hun ville det. Som om ikke det var nok, gikk hun ikke på prevensjon og han nektet plent å bruke kondom.

Voldtekt altså? Burde ikke det anmeldes? Tror det svir bedre.

• Liker 3
Skrevet

samme sier jeg, jeg skjønner ikke hvordan man lever med noe sånt. Et forhold hvor man må lure den andre til å være i et forhold med en, ja det er ikke liv laga synes jeg

• Liker 3
Skrevet

Det er jo ikke sikkert han finner det ut da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...