Gå til innhold

Går dere "på do"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, hvor lite ukomfortabel blir det ikke å være på jobb om man skal gå rundt med spreng i endetarmen?

Nei, vettu hva.. Toalettene er der for å brukes, så må jeg på do går jeg på do! Teit å gå på do for å tisse for så å finne ut at man må flere ting, og så holde igjen, for at nei, sånt må man bare gjøre hjemme. :gjeiper:

Hvis man er så stressa på jobb at man holder seg til man kommer hjem om det kniper, ja, da synes jeg man stresser i overkant mye.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt flaut å gå på do andre steder hvis man skulle bruke litt lang tid? 10 min eller no..

Skrevet

Jeg ser ikke problemet for min del. Må jeg på do, så går jeg på do, uansett hvor det er.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg gjør aller helst ikke nr.2 på jobb eller andre offentlige steder, da skal det begynne å gjøre vondt før jeg lar det stå til, for å si det slik :lol:

Dere som er så "fisefine" og ikke kan gå på do andre steder enn hjemme og gjøre deres fornødne, enten det er i flytende eller fast form, ber om magetrøbbel. Å gå og holde seg en hel dag fordi man ikke kan gå på toalettet på arbeidsplassen eller når man er på besøk, er idiotisk.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

snakk om feil bruk av "anførselstegn"

:skratte: So true

Skrevet

Drite. Bæsje. Avføring.

Ble du satt ut nå, ts?

:filer:

• Liker 1
Gjest Prøvis
Skrevet

Må jeg så må jeg, og da driter jeg i om det er på jobb eller hos venner, hos kjæreste eller hjemme eller på andre offentlige toaletter. Til og med paven må på do. Det er noen ting alle mennesker har til felles:

- vi fødes

- vi dør

- vi må spise og drikke for å holde oss i live fram til vi dør

- vi tisser og bæsjer, ja paven også, og Sonja ja - det lukter når de har vært på do også

• Liker 1
Gjest Instamatic
Skrevet
Instamatic skrev 11 januar 2011 - 19:30:

sverger jeg dreit ikke på tre år

Fysisk umulig

Det var overdrevet da *facepalm*

Men jeg gikk aldri på do når han var på besøk og sov han hos meg lå jeg gjerne våken til jeg visste at han sov og så smøg jeg ut en kabel:D

• Liker 1
Gjest Prøvis
Skrevet

Jeg syns det høres slitsomt ut å gå på do i hemmelighet.

Jeg kjenner flere damer med mageproblemer, kjenner ingen menn med det samme. Jeg ser både privat og på jobb at mannfolka tar med seg avisen på do og blir borte en halv times tid sånn ca. De har en avslappende og avstressende stund på doen. Jeg tror at færre damer hadde hatt mageproblemer hvis vi hadde adoptert noen av mennenes dovaner. Jeg bruker ikke lang tid på do, og når jeg er på do hjemme så sitter jeg og smårydder der jeg kommer til. Så selv om jeg er ganske avslappa i forhold til hvor jeg går på do så er jeg ikke så avslappet når jeg er på do, har forbedringspotensiale der.

Stress ned, unngå stressmage.

• Liker 1
Skrevet

Må nevne at om jeg bruker do på offentlig sted uansett hva jeg skal for noe, "pakker" jeg nesten inn doen til en mumie ;) Sånn bare for å være sikker :skratte:

Skrevet

Jag vill bara tillägga att man riskerar hemorrojder om man håller sig länge och ofta, så att gå på toaletten på jobbet kanske faktiskt vore en idé ändå? ;) Toaletten finns ju där av en anledning - nämligen att de anställda ska kunna använda den!

Skrevet

Naturligvis driter jeg når jeg må det!

Skrevet (endret)

Jeg jobber i butikk, og går lett på do og bæsjer der hvis jeg er på jobb med noen andre (så lenge de ikke står på bakrommet og hører på da :fnise:). Som regel jobber jeg alene, og da prøver jeg å holde meg så lenge som mulig. Det er litt pinlig å ringe Securitas og be dem passe butikken mens jeg bæsjer, hender jeg må bruke litt mer tid enn folk vanligvis gjør siden jeg ikke har galleblære og dermed har dårlig mage til tider :sjenert:

Ellers foretrekker jeg kun å gå på do hjemme, men har ikke problemer med å bæsje hos gode venner. Sov hos en kamerat etter et nachspiel en gang, og da var jeg så utrolig vond i magen! Jeg kjenner han ikke SÅ godt, men jeg bare MÅTTE på do. To ganger faktisk. Haha. Men det var ikke pinlig i det hele tatt, han og de andre som var der tenkte sikkert ikke over det.

Endret av antibac
Skrevet

Inspirert av en tråd under her, så "lurer jeg på" det overskriften sier.

Heldigvis er det sjeldent det blir aktuelt på jobb for min del, men i de tilfellene jeg MÅ så prøver jeg å bruke toalett som er mer bortgjemt og ikke så mye bruk.

Syns det er helt pyton å måtte gå når jeg ikke er hjemme :sjenert:

Jeg hadde ikke tenkt noe negativt eller rart, om jeg kom inn etter en kollega hvor det tydelig har blitt gjort. Det er jo faktisk helt naturlig.

Men om det stinker død og galle, så styrer jeg mindre diskrèt unna doen. Grøss.

Hvordan gjør du når du styrer "mindre diskrét" unna doen? Holder deg for nesen, gjør grimaser, stønner og løper fort?

• Liker 4
Skrevet

Det var overdrevet da *facepalm*

Men jeg gikk aldri på do når han var på besøk og sov han hos meg lå jeg gjerne våken til jeg visste at han sov og så smøg jeg ut en kabel:D

Høres utrolig slitsomt ut! Har hatt venninner som har holdt seg en hel helg hvis de f.eks. har vært på hyttetur med typen. Når jeg må bæsje så må jeg som regel innen ganske kort tid, så jeg hadde aldri orket å prøve å holde meg så lenge en gang! :fnise:

Skrevet

Det bästa med att ha varit i ett förjållande i 3 år är att jag äntligen kan bajsa fritt utan att skämmas! :fnise:

Skämt åsido. Men det är faktiskt otroligt skönt att inte oroa sig för sådant redan innan man ätit frukost. Herregud vad jobbigt sådant är de första gångerna man sover över hos någon! Eller om man sover över två dagar och varken gett ifrån sig gas eller bajs och magen känns som en sprickfärdig ballong. Försök att ha lite roligt sex på det, haha! Nä, om jag någonsin får för mig att byta kille så ska bajsproblemen stå längst ner på listan över saker att oroa mig för. :)

Han glömmer ju bort lukten på några sekunder, så varför oroa sig för det i flera timmer/dagar?

Skrevet

Jeg har en slik vane at jeg besjer ca kl 12 når jeg står opp tidlig og har vært i litt bevegelse den dagen og ikke minst når jeg har drukket kaffe om morgenen. Så jeg besjer da som regel alltid på jobb. Jeg liker det ikke, men magen min er laget ganske rutinepreget, når jeg står opp tidlig og drikker kaffe tidlig går jeg automatisk på do etter et par timer.

Faktisk tror jeg at jeg besjer oftere på jobb enn jeg gjør hjemme. Når jeg er hjemme i helgen kan det godt tenkes at jeg ikke besjer på en hel dag, noe som aldri skjer om jeg er på jobb. Jobb er tydeligvis langt bedre for fordøyelsen min...

Jeg skulle øsnke fordøyelsen min virket annerledes. På jobbenn min nå har vi heller ikke et toalett som ligger litt utenfor alfarsvei. Men jeg har blitt påpasselig med å spyle ned like etter (før jeg tørkier meg) slik at det ikke får så mye tid til å sette lukt. jeg burker også å vente en stund inne på do, og gjerne ha litt dosåpe i toalettet for å gi en litt annen lukt.

Skrevet (endret)

Jeg går på do. Men sitter meg på huk.

Gir en blanke om noen ser at jeg må på do. Det er en naturlig ting å gjøre.

Mine barn sitter seg heller ikke ned, de er på huk når de må på do offentlig også.

Endret av Beauté
Skrevet

Håper du smøg deg ut på do først, da? ;)

Jeg går på do. Men sitter meg på huk.

Mine barn sitter seg heller ikke ned, de er på huk når de må på do offentlig også.

Hvorfor ikke legge papir over ringen i stedet?

• Liker 1
Skrevet

Angående hermetegnene, i overskriften trodde jeg at det var snakk om å snike seg fra å betale for seg, men la andre gjøre det. Men når jeg leste videre i innlegget, så kjønte jeg hva TS mente.

Må jeg, så går jeg på den nærmeste, men er den ikke ren, så holder jeg meg til jeg finner en som er det. Ikke alltid det er like lett vel og merke. På toget fra Rabat til Fes i Morokko for. eks. :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...