AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #1 Skrevet 11. januar 2011 Inspirert av en tråd under her, så "lurer jeg på" det overskriften sier. Heldigvis er det sjeldent det blir aktuelt på jobb for min del, men i de tilfellene jeg MÅ så prøver jeg å bruke toalett som er mer bortgjemt og ikke så mye bruk. Syns det er helt pyton å måtte gå når jeg ikke er hjemme Jeg hadde ikke tenkt noe negativt eller rart, om jeg kom inn etter en kollega hvor det tydelig har blitt gjort. Det er jo faktisk helt naturlig. Men om det stinker død og galle, så styrer jeg mindre diskrèt unna doen. Grøss.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. januar 2011 #2 Skrevet 11. januar 2011 snakk om feil bruk av "anførselstegn" 8
Gjest Bustyvel Skrevet 11. januar 2011 #3 Skrevet 11. januar 2011 Ja jeg bæsjer på jobb hvis jeg må bæsje. 2
aline Skrevet 11. januar 2011 #4 Skrevet 11. januar 2011 ja, jeg går på do både på jobb og offentlige plasser der det er toaletter. Har ingen problemer med å verken gå på do eller gå "på do" andre steder en hjemme, når jeg må, så går jeg. Så enkelt. Om det lukter, så lukter det, det må man nesten regne med på ett toalett. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #5 Skrevet 11. januar 2011 Det er meg knekkende likegyldig hvilken dass jeg bruker, om det er på jobb eller hjemme driter jeg i (unnskyld, måtte bare) :gjeiper: Jeg har forvillet meg inn på en dass som lukter død og fordervelse noen ganger; da lister jeg meg ut og låser meg heller inn på neste dass i rekka.
Batteri Skrevet 11. januar 2011 #6 Skrevet 11. januar 2011 snakk om feil bruk av "anførselstegn" Tenkte akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #7 Skrevet 11. januar 2011 snakk om feil bruk av "anførselstegn" Og feilen ligger hvor? Både "på do" og "jeg lurer på" kan man fint bruke det på. Kanskje du som ikke er kjent med bruken av det? Utrolig hva folk skal nagge på.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 ang. anførselstegn: det er kanskje ikke feil, men det virker unaturlig. det kan godt hende ts "lurer på" dette, men det vanligste ville vært at ts lurer på dette.
Gjest Airi Skrevet 11. januar 2011 #9 Skrevet 11. januar 2011 Og feilen ligger hvor? Både "på do" og "jeg lurer på" kan man fint bruke det på. Kanskje du som ikke er kjent med bruken av det? Utrolig hva folk skal nagge på. Hvordan forklarer du bruken av "på do" i denne sammenhengen? Hvorfor er det brukt anførselstegn? Jeg går stort sett ikke på do på offentlige steder, men jeg går jo hvis jeg må.
Gjest Instamatic Skrevet 11. januar 2011 #10 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har totalt angst for doer, sverger jeg dreit ikke på tre år da jeg var sammen med x`en
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #11 Skrevet 11. januar 2011 Hvordan forklarer du bruken av "på do" i denne sammenhengen? Hvorfor er det brukt anførselstegn? Jeg går stort sett ikke på do på offentlige steder, men jeg går jo hvis jeg må. Jeg mener "på do" som i bommelomme. I min krets er det kun en ting det er snakk om når man sier at vi skal på do (ikke det at vi sier det så ofte hehe). Er ikke snakk om å bare tisse. Det er forøvrig ikke noe problem å gjøre for min del, selv på offentlige steder. Og "jeg lurer på" er fordi det ikke er noe jeg kan si jeg egentlig lurer på, men bare for moro skyld. Ok?
Gjest MrsTux Skrevet 11. januar 2011 #12 Skrevet 11. januar 2011 Må man så må man. Jeg går ikke akkurat på offentlige toaletter fordi det er gøy, eller fordi jeg lurer på hvordan de ser ut.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #13 Skrevet 11. januar 2011 Jeg tisser bare på offentlige toaletter, eller på jobb. Med noen få unntak vel og merke.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #14 Skrevet 11. januar 2011 Jeg tisser bare på offentlige toaletter, eller på jobb. Med noen få unntak vel og merke. Tisser du aldri hjemme? 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #15 Skrevet 11. januar 2011 Hva mener du med "på do"? Forstår rett og slett ikke hva du mener, siden du bruker anførselstegn. Altså i overført betydning.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #16 Skrevet 11. januar 2011 Hva mener du med "på do"? Forstår rett og slett ikke hva du mener, siden du bruker anførselstegn. Altså i overført betydning. Hun mener å bæsje. Jeg går på do når jeg må på do. Ikke fordi jeg liker det, men må man så må man. Jeg foretrekker å gå hjemme så klart, men å holde seg en hel arbeidsdag er alt for ubehagelig og unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #17 Skrevet 11. januar 2011 Så absolutt! Men er jeg på hjemveien og klarer å holde meg så venter jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #18 Skrevet 11. januar 2011 Syns nesten det er bedre å bæsje på jbben jeg! Da kan jeg sitte i fred og ro, og i til og med få betalt! 6
Gjest Harriet Skrevet 11. januar 2011 #19 Skrevet 11. januar 2011 Hvordan forklarer du bruken av "på do" i denne sammenhengen? Hvorfor er det brukt anførselstegn? Jeg går stort sett ikke på do på offentlige steder, men jeg går jo hvis jeg må. Ja, de fleste går vel bare på do hvis de må. Jeg går selvsagt på do på jobben når jeg må på do. Men jeg har funnet meg et do som ligger litt lenger borte og som ikke er så ofte i bruk
Gjest Airi Skrevet 11. januar 2011 #20 Skrevet 11. januar 2011 Ja, de fleste går vel bare på do hvis de må. Jeg går selvsagt på do på jobben når jeg må på do. Men jeg har funnet meg et do som ligger litt lenger borte og som ikke er så ofte i bruk Stort sett pleier jeg å holde meg gjennom dagen, men hvis det må ut så må jeg bite i det sure eplet. Makan til flisespikkeri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå