Gå til innhold

Går dere "på do"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest pepsimax
Skrevet

jeg finner den mest bortgjemte dassen! det har jeg gjort alle plassene jeg har jobbet på..

Skrevet

Jeg gjør aller helst ikke nr.2 på jobb eller andre offentlige steder, da skal det begynne å gjøre vondt før jeg lar det stå til, for å si det slik :lol:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg klarer kun å gå på do hjemme, INGEN andre steder :P

Skrevet

Jeg tisser ofte, så ja. Men jeg ikke nummer to. Da skal det være skikkelig krise og det har jeg ikke opplevd enda.

Skrevet

Jag tycker att det är bekvämare att göra sådant hemma när jag inte är så stressad, men jag tycker aldrig att det är pinsamt att göra det på en offentlig toalett.

Skrevet

Som sagt; må'n så må'n. :nosmoking:

Skrevet

Må jeg på do, så går jeg på do.

Skrevet

Jeg både bæsjer og tisser på offentlige toalett. Vill og gal, det er meg :nigo:

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Må man - så MÅ man. Jeg holder meg ikke til jeg blir grønn i trynet bare fordi jeg ikke er hjemme.

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)

snakk om feil bruk av "anførselstegn"

Takk! Da slapp jeg.

Men ja, er jeg på jobb, så går jeg likevel PÅ DO om jeg må. Eller "går" på do, jeg løper nok helst om det kniper. Eller det "kniper" jo ikke, det er jo jeg som må knipe, for å unngå at det "fosser".......

":)"

Endret av Bloodless
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg kan ikke si jeg er 100% bekvem med det, men jeg går heller ikke og holder meg i timesvis hvis det ikke er tvingende nødvendig. Pleier å gjøre hva jeg kan for at det ikke skal bli lyder og lukt, f.eks dopapir nedi skåla først, og å trekke ned så snart jeg har gjort det jeg skal - og selvsagt en gang til etter tørking. (Uff, mye detaljer...)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer kun å gå på do hjemme, INGEN andre steder :P

Hva gjør du på ferie da?

Skrevet

Hva gjør du på ferie da?

:fnise:

og får man ikke vondt i magen? Dersom man da ikke kan trene tarmen, er litt usikker på det.

Min tarm må når den må, så da er det liksom ikke noe valg om jeg ikke har lyst til å få vondt i magen..

Skrevet

Helst ikke på offentlige toaletter som er i sånn små avlukker (pga lyd). Men kan gjerne gjøre det på jobb, hos kjentfolk osv om jeg virkelig må.

Orker ikke gå rundt å ha vondt i magen pga at jeg ikke skal tørre å gå på do, det er jo en helt naturlig ting som alle gjør. Dessuten er det jo ikke bra for tarmene at man ikke går på do når man må, ender til slutt med at bevegelsene i tarmen blir nedsatt over lengre tid..

Skrevet

Ha! Bruken av anførselstegn forvirret i alle fall meg - jeg trodde TS mente at man lot som om man går på do for å drøye arbeidstiden litt eller komme seg unna sjalu x-er på gata. :fnise: Deep thoughts.

• Liker 2
Skrevet

Unngår i det lengste å gå på andre toalett enn mitt eige ;)

Kan til naud urinere, men drit aldri. Hatar toalett som vert brukt av mange.

Fleire av dei som drit på offentlege toalett må verte flinkare å bruke dokosten! Det ser jo ofte ikkje ut!! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

sverger jeg dreit ikke på tre `en

Fysisk umulig

Gjest Calexica
Skrevet

På jobben min jobber det ekte mennesker, med fordøyelse og alt, så for oss så er det helt naturlig å legge en real kabel når det presser på i endetarmen. Noen gjør veldig vesen ut av det, tar med seg avisen og ber noen andre passe arbeidsoppgavene deres mens de driter osv. Deilig og befriende. Kan til og med ha skikkelig diarè og fly hver halvtime, og mobbe hverandre for stanken osv. Ikke noe problem. Noen ganger, hvis det lukter bæsj på do, så prøver vi å gjette hvem sin bæsjelukt det er osv. Likære :)

• Liker 1
Skrevet

Går på toalettet om eg må. Der eg jobba før var eg eineste jenta på skiftet så det var kun eg som brukte dametoalettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...