Gå til innhold

I morgen er den første dagen i resten av mitt liv


Gelica

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier er i morgen første dagen i resten av mitt liv :-)Jeg er 32 år og fikk en nydlig datter for 4 år siden. Har ikke trent noe særlig i disse årene annet enn noen skippertak her og der som ikke har fungert noe særlig bra.

Jeg var i syden i desember og jeg syntes virkelig ikke det var gøy å gå rundt i bikini.

Jeg har gått opp 10 kg på 4 år og det synes jo godt når man ikke trener noe ved siden av.

Nå har jeg funnet ut at det ikke hjelper å klage over det lenger, men rett og slett å gjøre noe med det.

Nå vil jeg brenne fett å stramme opp hele kroppen og virkelig gå inn for det.

I morgen har jeg time hos treningsveileder på PULS å starter da veien mot bikinikroppen 2011.

Om andre vil henge seg på denne tråden ville det vært supert.

Vi kan motivere hverandre, oppdattere hverandre på hva og hvor ofte vi trener, resultater, kostholdtips osv.

Gi en lyd om du vil være med meg på reisen til bikinikroppen 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg i gang med treningen:-)

Veiledningstime på tirsdag og 1 time Zumba i går.

I dag er jeg vennvittig støl, men det er godt å "kjenne" at man har muskler hehe.

Det blir langrenn på lørdag og styrketrening på søndag:-)

Jeg lurer imidlertid på om det er slutt på å tøye ut etter trening?

Veilederen min sa ikke noe om det etter vi hadde gått gjennom styrkeprogrammet og jeg glemte rett og slett å spørre.

Hva mener dere?

En annen ting jeg også lurer på er hva bør man spise før/etter trening?

Noen som har tips vedr det til en som vil ned i vekt/cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med treningen:-)

Veiledningstime på tirsdag og 1 time Zumba i går.

I dag er jeg vennvittig støl, men det er godt å "kjenne" at man har muskler hehe.

Det blir langrenn på lørdag og styrketrening på søndag:-)

Jeg lurer imidlertid på om det er slutt på å tøye ut etter trening?

Veilederen min sa ikke noe om det etter vi hadde gått gjennom styrkeprogrammet og jeg glemte rett og slett å spørre.

Hva mener dere?

En annen ting jeg også lurer på er hva bør man spise før/etter trening?

Noen som har tips vedr det til en som vil ned i vekt/cm?

Når det gjelder uttøyning så er vel det delte meninger om det. Hvis jeg klager på at jeg er støl så klager jeg gjerne på at jeg tøyde for dålig ut etter trening, mens samboern ler fordi det har ingenting å si. Jeg liker å tøye ut litt uansett. Syns det er deilig!

Jeg spiser ikke noe særlig før trening, men jeg legger gjerne treningen ën time etter et måltid. Spiser jeg noe i det hele tatt rett før trening får jeg veldig "hold". Så du får nesten prøve deg frem. Men det er jo mange som drikker proteinshaker eller evt spiser en banan før.

Ned i vekt handler vel mest om å forbrenne mer enn det man spiser i løpet av en dag. Så lenge en er slank og har en aktiv hverdag så tror jeg på at man kan spise hva man vil! (ikke godteri selvfølgelig).

'''

Åssen syns du zumban var? Har lasta den ned på pcn, men har ikke prøvd den ut. Jeg syns det ser så komplisert ut.. Er INGEN danser for å si det mildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding:-)

Zumba var kjempegøy og mye mer krevende og slitsomt enn jeg trodde.

Var gjennomsvett og knallrød i ansiktet når timen var over hehe.

Jeg er heller ingen danser og datt litt ut på noen av trinnene, men man kommer seg fort inn i det igjen.

Alt i alt kjempebra kondisjonstrening:-)

Da blir det styrketrening på meg i løpet av helgen og Zumba igjen på onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det aktivitet i helgen også.

I går startet dagen med 2 km på ski. Ble ikke det høyeste aktivitetsnivået med tanke på at vi hadde med oss jenta vår på 4 år.

Koselig var det:-)

Når vi kom hjem reiste jeg på treningsstudio og tok 20 min sol og trente styrke 1 time.

Styrken min er det så som så med kjenner jeg........men den blir vel bedre etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På grunn av dødsfall i familien ble treningen noe amputert, så jeg satt meg en ny startdato 1/2-2011.

Jeg har tre faste dager i uken hvor jeg trener.

tirsdag: 1 time styrke

onsdag: 1 time Zumba og 1 time bodyjam

søndag: 1 time styrke

Jeg kunne tenke meg å følge en tråd hvor alle motiverer hverandre, skriver vekt/mål, får trenings og mat tips osv.

Synes det er litt lite motiverende å stort sett skrive selv i en treningsdagbok......

Men, men jeg kan jo fortsette litt til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye... :klemmer:

Det er veldig mange treningsdagbøker her som du kan følge med på. Jeg personlig er ikke så aktiv til å kommentere overalt, men jeg leser veldig mye. Syns det er veldig motiverende og se andres planlagte treninger, samtidig som de blir gjennomført og selvfølgelig resultatene enkelte oppdaterer ukentlig!

Uansett, lykke til med treningen! Håper du fortsetter å skrive litt til for jeg leser i hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...