Kittykat Skrevet 9. januar 2011 #61 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Jeg hadde latt h*n få dra på denne filmen. Som en sier, pick your battles, og dette hadde jeg ikke "kranglet" om en gang. En 14-åring som vil se en 15-års film synes jeg er helt i orden, så lenge man vet at filmen er grei nok og ungdommen tåler å se den. I verste tilfelle, hvis 14-åringen ikke kom inn uten foresatt, så hadde jeg blitt med inn. Heller det enn at h*n skal stå igjen alene mens resten av vennegjengen får slippe inn..... Men men, gjort er gjort og spist er spist. Uansett så ble det jo en hyggelig stund for de som ikke gikk på kinoen. Og det er jo det som teller, er det ikke? Endret 9. januar 2011 av Kittykat
Egads_Memethon Skrevet 10. januar 2011 #62 Skrevet 10. januar 2011 syns du virker som en bra mamma jeg,QP 1
Hanselot Skrevet 10. januar 2011 #63 Skrevet 10. januar 2011 Kjempefin løsning på "problemet" ts, som alle så ut til å være fornøyd med Det fins folk her som reagerer på terging og på det at ts kalte seg selv rikshurpa... 1. De som reagerte på rikshurpa, send inn klage på fødeavdelingen der dere ble født og etterlys humoren som de glemte å gi dere. 2. Angående terging vil jeg anta at dere som tror det er mobbing ikke helt forstår hva som egentlig ligger i ordet. Se pkt 1 for løsning. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå