Anglofil Skrevet 15. november 2011 #61 Skrevet 15. november 2011 Tråden er ryddet for reklame. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #62 Skrevet 16. november 2011 En gutt er 14, usikker, litt data-nerd. Dine jenter er sosiale, har selskap og tilhørighet i hverandre og i mor og far. Det ER ikke en selvfølge at han vil kose seg i selskap med dere en hel helg. Det er ikke kult men nattbading med to jenter og svigermor, når man selv kansje har komplekser og er usikker, og aller helst bare vil sitte på pcn. Jeg forstår veldig godt at han ikke trives så godt på ferie. Det er fordi jeg ser at han er umoden og usikker..og hvordan vet du at jentene dine ikke fniser og kniser av ham når du ikke ser? Sånn er unger. Jeg synes at dere skal invitere ham, men gjøre det klart at han velger selv om han vil være med dere. Om han sier nei, så tar dere det en annen gang, og dere blir ikke sure om han sier nei.
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2011 #63 Skrevet 16. november 2011 En gutt er 14, usikker, litt data-nerd. Dine jenter er sosiale, har selskap og tilhørighet i hverandre og i mor og far. Det ER ikke en selvfølge at han vil kose seg i selskap med dere en hel helg. Det er ikke kult men nattbading med to jenter og svigermor, når man selv kansje har komplekser og er usikker, og aller helst bare vil sitte på pcn. Jeg forstår veldig godt at han ikke trives så godt på ferie. Det er fordi jeg ser at han er umoden og usikker..og hvordan vet du at jentene dine ikke fniser og kniser av ham når du ikke ser? Sånn er unger. Jeg synes at dere skal invitere ham, men gjøre det klart at han velger selv om han vil være med dere. Om han sier nei, så tar dere det en annen gang, og dere blir ikke sure om han sier nei. Svigermor?
Gjest Eurodice Skrevet 16. november 2011 #64 Skrevet 16. november 2011 Denne tråden ble startet i januar, altså snart et år siden. Vi får tro at det er blitt ordnet opp i familieforholdene siden den gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå