Gå til innhold

Hvilken Lydbok hører du på nå?


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg lytter meg gjennom Karin Fossums bøker om Konrad Sejer for tiden. Får gjort utrolig mye fornuftig siden det er så spennende, og jeg bare tillater meg selv å høre på lydbok når jeg trener/gjør husarbeid/beveger meg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat ferdig med Truman Capote's Med Kaldt Blod, som jeg har hørt på i bilen. Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Anne holdt 1222. Like kjip som jeg trodde. Den kostet 99 kr på smart club, så ... Norskt er døll ass!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan noen anbefale noen gode fortellere? Uansett hvor spennende historien er mister jeg interessen hvis oppleseren har en kjedelig, monoton stemme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker ikke de norske jeg, de er så utrolig dølle/kjedelige

her er min favoritt så langt, den er ung, fresh og artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører på Ringenes Herre - To tårn. Lest av Anders Ribu. Han er stort sett behagelig å høre på, og har stort spenn i stemmen. Det eneste som er litt slitsomt er når han leser Gollum...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Wheel of time... men får ikke helt grep om den. Vet ikke om jeg vil kjøpe bok 2...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wheel of time... men får ikke helt grep om den. Vet ikke om jeg vil kjøpe bok 2...

Det er kanskje lettere å følge med i denne hvis man leser den selv. Selv liker jeg hvertfall å følge med på hvor de er på kartet, og det er kjekt å kunne slå opp i ordforklaringene bakerst.

Jeg har akkurat begynt på The Way of Shadows av Brent Weeks

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Har både kjøpt og hørt igjennom hele House of night serien, syns den var dårlig fra bok èn, SÅ dum er jeg liksom :fnise:

For tiden veksler jeg mellom biografien til Kathy Griffin og Stephen Fry, og Vampire academy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hørt på Harry Potter og mysterie-kammeret. Lydboken er lest av Torstein Bugge Høverstad og han er ikke god å høre på, av og til snakker han lavt, mens andre ganger snakker han alt for høyt så må drive å regulere lyden hele tiden, mens jeg prøver å sove. :natti:

Ble anbefalt av min mor til å høre på "3096 dager" av Natascha Kampusch som ble kidnappet og holdt fanget i 8år. Alle har vel hørt om hun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Har nettopp hørt på Harry Potter og mysterie-kammeret. Lydboken er lest av Torstein Bugge Høverstad og han er ikke god å høre på, av og til snakker han lavt, mens andre ganger snakker han alt for høyt så må drive å regulere lyden hele tiden, mens jeg prøver å sove. :natti:

Ble anbefalt av min mor til å høre på "3096 dager" av Natascha Kampusch som ble kidnappet og holdt fanget i 8år. Alle har vel hørt om hun.

Den leser jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...