redchilli Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 15. mai 2011 Forrige uke: Mandag: Fotball/Joggetur Onsdag:Bodystepstyrke75 SpinnIntervall40+Bodypump55 Torsdag: Egentrening kondis+mage Fredag: Spinn45+Zumba40 Zumba60 Lørdag: Corebar60 Egentrening styrke Neste uke: Mandag: Step45+rockering Onsdag: Spinn35+Bodypump55 Torsdag: Spinn45+MageRygg25 Fredag: SpinnIntervall40 Lørdag: Egentrening styrke Søndag: Egentrening kondis/jogge Blir mye spinning neste uke ser jeg, men var lite å velge i. Er meldt regn hele uka, og da gidder jeg ikke jogge. Håper dere også er klar for ny treningsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 15. mai 2011 #102 Del Skrevet 15. mai 2011 Ser veldig bra ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 22. mai 2011 Forrige uke: Mandag: Step45+rockering Onsdag: Spinn35+Bodypump55 Torsdag: Spinn45+MageRygg25 Fredag: SpinnIntervall40 Lørdag: Egentrening styrke Fri, flytta styrke sammen med det andre på søndag Søndag: Egentrening kondis/jogge Neste uke: Mandag: Step45+rockering Tirsdag:Zumba60 Onsdag:Spinn35+bodypump55 Torsdag: spinn45+mage/rygg Fredag:Zumba Kjenner jeg er en smule lei av å trene alene hele tiden, har lite motivasjon og kjenner jeg har ikke like mye glede av det. Alle jeg har trent med er periodetrenere eller sånn at de sender melding en halvtime før timen starter at de ikke orker Ååååh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 1. juni 2011 EKSAMENSSTRESS!!!!!! Føler jeg må trene uansett da men Forrige uke ble alt gjennomført. Denne uka: Mandag:Rockering+Step45+Styrke45 Tirsdag:Spinn35+Mage/rygg25 Onsdag: Joggetur/StepAttack60 Torsdag: Styrke? Fredag: Zumba Lørdag: Jogge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. juni 2011 #105 Del Skrevet 1. juni 2011 Du er så flink Håper eksamen går bra, det er lov til å trene litt mindre i den perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 5. juni 2011 Forrige uke: Mandag:Rockering+Step45+Styrke45 Tirsdag:Spinn35+Mage/rygg25 Onsdag: StepAttack60 Torsdag: Styrke Fredag: Zumba Lørdag: Jogge1 1/2 time gåtur+rockering Denne uka: Mandag:Spinn Intervall+Styrke45 Tirsdag: Zumba60 Onsdag: StepAttack60 Torsdag: Corebar60 Fredag: SpinnIntervall Lørdag: Styrke Søndag: Jogge Skal prøve å få trent alle dager denne uka Sommerferie på onsdag!! DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 5. juni 2011 Forrige uke: Mandag:Rockering+Step45+Styrke45 Tirsdag:Spinn35+Mage/rygg25 Onsdag: StepAttack60 Torsdag: Styrke Fredag: Zumba Lørdag: Jogge1 1/2 time gåtur+rockering Denne uka: Mandag:Spinn Intervall+Styrke45 Tirsdag: Zumba60 Onsdag: StepAttack60 Torsdag: Corebar60 Fredag: SpinnIntervall Lørdag: Styrke Søndag: Jogge Skal prøve å få trent alle dager denne uka Sommerferie på onsdag!! DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. juni 2011 #108 Del Skrevet 5. juni 2011 Du er så hyper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 13. juni 2011 Hihi Deilig for kroppen å være inne i gode treningsrutiner:) Forrige uke: Mandag:Spinn Intervall+Styrke45 Tirsdag: Zumba60 Onsdag: StepAttack60 Nei, joggetur 60 min Torsdag: Corebar60 NEI! Veldig støl, så det ble fridag.. Fredag: SpinnIntervall Zumba60 Lørdag: Styrke pluss 30 min sykling Søndag: Jogge Neste uke: Mandag: Joggetur 60min Tirsdag: Zumba+styrke Onsdag er det eksamensfest med kjæresten, og fra torsdag til søndag tar jeg med en liten osloferie. Men lover å komme sterkere tilbake neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 20. juni 2011 Ny uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke 45 Tirsdag: Zumba60 Onsdag: Joggetur? Torsdag: Egentrening styrke Fredag: Zumba 60 Lørdag: Joggetur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. juni 2011 #111 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvordan var Oslo-ferien? Har du ferie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 22. juni 2011 Oslo ferien var deilig og avslappende. Tilbake til jobb nå 3 ukers ferie i slutten av Juli. Har du ferie?? Jobber i barnehage i ferien, så blir mye aktivitet. Ble en lang gå-tur i går Blir nok mye forandringer i treningsplanene, for det er nesten ingen oppmeldte til gruppetimene i feriene så de avlyses. En gledelig nyhet, kjæresten min har kommet i gang med trening igjen etter over 1 år som støttemedlem! HURRA! Så da kan vi motivere hverandre Nei, nå titter sola frem. Da kan jeg vel ikke gjøre annet enn å ta en joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 26. juni 2011 Forrige uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke 45 Tirsdag: Zumba60 Nei, gåtur 2 timer Onsdag: Joggetur pluss styrke på hele kropp Torsdag: Egentrening styrke NEI treningsfri Fredag: Zumba 60 Nei, Spinnintervall40+Bodypump50 Lørdag: Joggetur Nei, eplipsemaskin35min+rockering og mageøvelser Søndag: Joggetur Ble mye trening forrige uke, deilig Neste uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke45 Tirsdag: Zumba60? Onsdag: Egentrening styrke+kondis Torsdag: Spinn45+magerygg25 Fredag: SpinnIntervall40+Bodypump50 Lørdag: Egentrening kondisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. juni 2011 #114 Del Skrevet 26. juni 2011 Her går det unna! Og like mål-løs som meg ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 3. juli 2011 Hehe:) Ja, jeg trener meg i hjel. Eneste målet er å trene Forrige uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke45 Tirsdag: Zumba60? Nei, rockering25 Onsdag: Egentrening styrke+kondis Nei spinn40+bodypump55 Torsdag: Spinn45+magerygg25 Fredag: SpinnIntervall40+Bodypump50 NEI, treningsfri Lørdag: Egentrening kondisjon pluss styrke Neste uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke45 Tirsdag: Spinn50+rockering Onsdag: Bodypump Torsdag: Spinn50 Fredag: Spinn+bodypump Lørdag: Egentrening kondis Mye spinning neste uke, er nesten ingen timer siden det er ferie. Planen var jo å trene mye ute i sommer, men det er jo så mye drittvær at det orker jeg ikke. Ha en fin treningsuke folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 10. juli 2011 Forrige uke: Mandag: SpinnIntervall45+Styrke45 Tirsdag: Spinn50+rockeringNei, Joggetur ca7km 50min Onsdag: Bodypump Nei, rockering25min Torsdag: Spinn50 pluss styrke45 Fredag: Spinn+bodypump Nei, samme joggetur som på tirsdag Lørdag: Treningsfri!! Søndag: Egentrening kondis pluss rockering20min Neste uke: Mandag: Spinnintervall45+Styrke45 Tirsdag: Spinn50? Onsdag: Joggetur Torsdag: Spinn50+styrke45 Fredag: joggetur? Lørdag: joggetur? Neste uke er det meldt varierende vær. Om det blir sol så jogger jeg ute:) Jeg har tenkt til å bestille meg Nike+Ipod sport kit som er en liten dings som holder styr på joggingen min En treningslogg som går fra en dings jeg putter på skoen til ipoden. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. juli 2011 #117 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er veldig fornøyd med min Nike+ app på iphonen, da slipper jeg saken i joggeskoen Håper du blir fornøyd med den, er veldig moro å logge seg på nettet og se grafer av treningen Og lett å se at man jogger raskere etterhvert. Jogge ute er herlig! Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 17. juli 2011 Så bra at du er fornøyd med den:) Skal kjøpe etter jeg har vært på ferie! Treningsuka var så som så... Jeg skal ikke si at jeg ikke har hatt tid, men det har faktisk vært så fint vær at jeg har solt meg i stedet.. Forrige uke: Mandag: Spinnintervall45+Styrke45 Tirsdag: Spinn50? NEI bittelitt rockering Onsdag: Joggetur Torsdag: Spinn50+styrke45 Nei, fri Fredag: joggetur? gåtur+styrke Lørdag: joggetur?NEi fri Søndag:Rockering Jeg benyttet meg av å trene styrke ute i naturen på fredag. Jeg brukte steiner som vekt på biceps og triceps et tykt rør på bakken brukte jeg til å hoppe opp og ta dype knebøy, utfall, planken og armhevinger. Neste uke: Mandag: Spinnintervall45+Styrke45 Tirsdag: Spinn50 Torsdag: Spinn50+styrke45 Fredag: Egentrening kondis+mage Søndag: Egentrening styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. juli 2011 #119 Del Skrevet 18. juli 2011 Hehe, det ser så strengt ut når du skriver NEI med store røde bokstaver synes du er veldig flink som trener såpass mye midt i verste ferietid. Er du på studiestedet i sommer? Jeg trente for øvrig med søs og kjæresten hennes og en kollega av de i går... Du kan tro jeg sleit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 19. juli 2011 Haha Ja, jeg blir litt oppgitt over meg selv når ikke alt går som planlagt så da blir det nei med store bokstaver. Jeg er forsatt på studiestedet mitt, har jobb og samboer her så kan like gjerne være her oppe Neste uke er det sommerferie som består av kragerø, hytta og spania... nesten så jeg gruer meg med tanke på at jeg tror det blir 3 uker uten trening Jogge i spania tror jeg ikke at jeg greier... Haha, ja tenker at din søster har blitt rimelig sprek, en god pusher for deg det Deilig med litt utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå