Gå til innhold

Hopp og sprett, så blir du lett!


redchilli

Anbefalte innlegg

Nå har jeg handla meg treningsklær på tilbud, tips fra Violethill :yvonne: Ble en frankShorter T-sjorte, en nike treningsjakke og svettebånd. Og treningen er vel gjennomført, så nå blir det sofakos resten av dagen/kvelden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Greit å ha litt å bytte på :) og godt å se at du har trent, det øker min egen motivasjon bittelitt. Har jo overhodet ingen unnskyldning for å ikke trene i dag, så må vel bare komme meg avgårde :)

Har dessverre lite å bidra med når det gjelder musikk. Jeg liker egentlig godt å trene til listepop og sånn partymusikk som jeg aldri hører på ellers, men treningsipoden min tok kvelden og jeg har ikke giddet å legge inn noe på den vanlige ipoden, så da gjelder det å finne de rockelåtene med høyest tempo blant det jeg har :fnise: reggaeton er et bra tips, kanskje jeg skal prøve å trene til det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, hvor var det igjen? Jeg vil også ha litt treningstøy :ler:

Jeg trenger også noe ny musikk, bare aner ikke hva. Utrolig lei av hva jeg hører på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-sport! Hadde bare bittelitt, så flaks at min størrelse var igjen! Gleder meg til ny uke med nye klær!

Jeg har ryddet i alle treningsklær i dag, og kastet gamle treningstopper, bukser og gensere! Deilig å freshe opp skapet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige ukes trening

Mandag: Spinn40 + egentrening mageøvelser

Tirsdag: Zumba60

Onsdag: Step+Styrke75 (Om albuen er helt bra) PAUSE ONSDAG, Torsdag: Egentrening styrke

Fredag: spinn45+Zumba

Lørdag: Egentrening kondis+rockering

Søndag: spinn40+bosuStyrke45

Neste ukes trening:

Mandag: SPinnIntervall40+rockering

Tirsdag: Zumba

Onsdag: Egentrening styrke

Torsdag: Spinn45+MageRygg25

Fredag reiser jeg til Oslo og blir til mandag, så blir treningsfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg savner litt å være i en god flyt med saltimer når jeg ser ukeplanene dine :sjenert: etter EN dag på RYP :fnise: ser veldig bra ut i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Gina :klemmer:

Er utslitt etter dag 1, kombinasjon av at jeg har mye skolearbeid å gjøre. Men jeg SKAL greie det! Ikke snakk om at jeg skal snike meg unna nå! Motivasjonen er at jeg får 4 restutisjonsdager, som jeg forøvrig tror er veldig bra for kroppen min :biggrin:

Lykke til i med en ny treningsuke til dere begge. :hoppe:

Endret av frk_rastløs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg SKAL trene på fredag og før jeg tar flyet! I dag er jeg mega motivert! Så det blir egentrening kondisjon på fredag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk!!!!!!!!!!!!!! :kjefte: :kjefte: :kjefte: Jeg som omtrent kan telle på en hånd sist jeg var syk! Badet har vært min beste venn i natt, og det må bli endring i planene! :frown: Nå som jeg har vært så motivert og i form, også må jeg bygge det hele opp igjen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig! Du får se på det som at restitusjonsdagene kom litt tidligere enn planlagt :lur: om det går en liten uke uten trening, kommer du veldig fort tilbake igjen! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK :klemmer:

Neida, formen forsvinner nok ikke så fort. Bare jeg som er litt frustrert :gjeiper: Spist en kiwi i dag, men nå kommer kjæresten hjem med pizza og is! Får håpe jeg greier å spise det. Is er faktisk det som frister mest i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er formen bedre. Men forsatt litt kvalm. Tror jeg kan se langt etter treningen i morgen, og starte på igjen neste uke i steden. Jaja!

Det er lov til å spise en is, Gina :lur: Jeg spiste friskis! Smak av sommer :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet var deilig! Godt å komme seg litt bort og ha litt fri fra alt. :jepp: I dag er det tilbake igjen på trening..

Uken går som følger

Mandag: Oslo

Tirsdag: Egentrening kondis+mage

Onsdag: SpinnIntervall40+BodyPump55

Torsdag: Zumba60

Fredag: BodyAttack55

Helgen er uvisst..

Deilig å komme tilbake i trening, etter 1 uke fri/syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...