Gå til innhold

Hva kjøper du på Ebay?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg handler som regel av "top rated" selgere, dvs de som har fått positive tilbakemeldinger. Du oppretter en pay-pal konto, det er en sikkerhet ift betaling både for deg og selgeren.

Spørs litt hva du er ute etter, men skal du handle sminke eller hudpleie, pleier jeg å kjøpe av samme selger så jeg får alt i samme pakke.

Jeg handler aldri på auksjon, kjøper som regel til fastpriser.

Hvis du spør om noen konkrete spørsmål, så kan jeg kanskje hjelpe deg mer :)

Takk for svar!

Jeg var inn på eBay, men synes det var så uoversiktelig, og vanskelig å finne ting. Hvor finner jeg det som er til fastpris? Hvordan handler dere klær og sko? (Er det ikke vanskelig med størrelser o.l.?) Er det lettest å finne en selger og kjøpe fra den "fast", eller søke opp produktene og kjøpe fra den best ratede? Hmm... Synes det er vanskelig dette her. Venter på å få aktivert Pay-Pal-kontoen....

Hilsen Gamla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for svar!

Jeg var inn på eBay, men synes det var så uoversiktelig, og vanskelig å finne ting. Hvor finner jeg det som er til fastpris? Hvordan handler dere klær og sko? (Er det ikke vanskelig med størrelser o.l.?) Er det lettest å finne en selger og kjøpe fra den "fast", eller søke opp produktene og kjøpe fra den best ratede? Hmm... Synes det er vanskelig dette her. Venter på å få aktivert Pay-Pal-kontoen....

Hilsen Gamla :)

Jeg pleier å søke opp det jeg leter etter, også kjøpe fra den som har det jeg vil ha billigst og høgest rate på tilbakemeldinger. Det kan være litt vanskelig å bruke en fast selger med tanke på hva du vil ha, da noen bare selger klær, noen bare sko osv.

Dersom du bare vil ha oversikt over det som er til fastpris, så trykker du bare på buy it now fanen som er oppe til høyre i oversikten når du har søkt på ett produkt. Lykke til! :D

Er det noen som har linker til forskjellige band. Organza band og

andre tøffe band ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å søke opp det jeg leter etter, også kjøpe fra den som har det jeg vil ha billigst og høgest rate på tilbakemeldinger. Det kan være litt vanskelig å bruke en fast selger med tanke på hva du vil ha, da noen bare selger klær, noen bare sko osv.

Dersom du bare vil ha oversikt over det som er til fastpris, så trykker du bare på buy it now fanen som er oppe til høyre i oversikten når du har søkt på ett produkt. Lykke til! :D

Er det noen som har linker til forskjellige band. Organza band og

andre tøffe band ?

Helt glemt å svare deg videre i tråden "Gamla", men jeg gjør det på denne måten jeg også. Så lønner det seg å kjøpe av samme selger hvis du feks skal ha hudpleie. Da blir alt sendt i samme pakke og det er mindre i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...